Voel me niet lekker...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-01 10:38

De hele nacht is Robert al naar het toilet gelopen en hield mij daarmee wakker... En nu zit ik op mijn werk en begin me toch misselijk te voelen. Ik heb geen zin om ziek te worden. 's Maandagavonds springles en die wil ik absoluut niet missen. Dinsdagavond dressuurles en daar wil ik eigenlijk ook meerijden. Vrijdag presentatie geven op school en daar moet ik woensdag echt nodig voor voorbereiden, dus woensdag kan ik ook niet ziek zijn... Donderdag hebben we een marketingoverleg met daaraanvast een etentje, vind ik ook niet leuk om te missen. En vrijdag dus die presentatie. Hmmm... ik geloof dat ik geen tijd heb om ziek te zijn. Moet ik maar mooi even rustig aan doen. Misschien dat dat gevoel vanzelf overgaat.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 11:56

ben ook ziek, vanaf 6 uur al migraine, ben om kwart voor 8 m'n bed maar weer ingekropen en nu is het gelukkig weg alleen nog hardstikke veel koppijn Huilen
ik zou zegge"n: doe rustig aan, want als je je al zo voelt ben je nog vele vatbaarder voor een griepje of iets dergelijks
beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 13:12

Kun je niet vanmiddag een paar uurtjes je mandje induiken, zodat je de rest van de week er tegen kunt? Beterschap!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-01 14:19

Robert zit al thuis en ik had geen zin om samen ziek te zijn. (alhoewel, kan ook gezellig zijn) 's Middags ging het al wat beter en nu zit ik weer rustig op mijn werk. ALs ik maar rustig aan doe, kom ik er wel weer overheen.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 12:19

hang on!
ik ben net twee dag uit de roulatie geweest! Peter heeft ook wel wat last gehad, maar hhoefde gelukkig niet steeds over z'n nek zoals ik, grinnik!

nu gaat het wel weer, hoewel autorijden nog niet aan onverdeeld succes was!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-01 15:28

Ik ben er al weer. Voel me alweer een stuk beter. Vandaag zit ik thuis mijn presentatie van vrijdag voor te bereiden. Nu ga ik even een frisse neus halen!