Zwarte monsters bij Honeybee + kleine foto

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Zwarte monsters bij Honeybee + kleine foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 18:36

Even een kort verslagje:

Vandaag ben ik al vroeg vertrokken richting Drachten omdat ik vandaag met Honeybee mee zou gaan naar 'haar' Fries Maaike en de Fell Pony Friso.
Daar aangekomen samen Maaike gepoetst, hele lieve Fries, wel groot!
Omdat ze nog maar pas onder het zadel is heeft Honeybee haar eerst even gelongeerd en is er daarna opgeklommen.
Ze heeft uiteraard eerst een poosje gestapt.
Ik vond het er erg netjes uitzien, ze was al lekker nageeflijk hele stukken, en ze deed het eigenlijk prima. Helemaal als je bedenkt dat het voor Honeybee nog maar de 3e of 4e keer was dat ze erop zat.
Maaike heeft best een mooie uitstraling en als ze straks helemaal een constante aanleuning heeft en lekker soepel is zullen ze zeker ver gaan komen. Ben benieuwd naar hun eerste wedstrijd!
We hebben een heleboel foto's gemaakt dus oordeel straks zelf.
Ik neem aan we hier straks de link naar de foto's wel even neerzetten.
Daarna was ik de pineut Haha! ik zou op de Fell rijden. Hij is sinds hij bij deze mensen staat nog niet onder het zadel geweest maar bij Honeybee's weten bokte of stijgerde hij niet (*AHUM* Schijnheilig ).
Stokmaat is hetzelfde als die van Dira, maar Dira heeft nauwelijks schoft en is daardoor toch wat groter omdat de rug helemaal recht is.
Dit was een beetje een ukkepukkie, maar wel lief.
Hoewel... Lips are sealed
Met rijden was hij erg dwars, wilde absoluut niet nageven, had geen stelling en wilde ook niet die kant op die ik wilde. Ik moest erg wennen aan de korte ponypasjes die hij maakte want Dira is heel erg ruim.
Maargoed, heel wat zweetdruppeltjes van mij en aanmoedigingen van Honeybee later deed hij af en toe wel eventjes zijn best, hoewel hij nog steeds probeerde de andere kant op te gaan dan die ik wilde. Toen ik hem op een gegeven moment een tikje gaf was het van BOK, dus ik nog een tik, weer BOK, nog een tik en toen was het kennelijk klaar.
(mijn motto: jij eigenwijs, ik eigenwijzer Tong uitsteken )
Nageven was nog niet goed maar hij werkte al wat meer mee. Ook nog galop gedaan *LOL* dat hobbelde erover!!
Goed, ook hier nog foto's en film van gemaakt dus dat zullen jullie allemaal nog wel zien.
Hele leuke dag gehad, bedankt San! Lachen
Laatst bijgewerkt door Cody op 10-04-02 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 10:54

Zoals ik begrepen heb (vannacht om 4 uur een SMS gehad Gaaaap Haha! ) ligt Sandra's computer in puin dus de foto's en haar verslag laten nog even op zich wachten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:57

Hè jammer! Maar met jouw verslag kunnen we het ook nog wel even doen! Leuke dag gehad dus!!! Mooi zo! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 14:54

lachen Marije!!
leuk van die eigenwijze beestjes Haha!
wat heerlijk Sandra dat maaike het zo goed oppakt, moet vast heerlijk aanvoelen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 15:06

Alvast een foto van Sandra met Maaike en ik met eigenwijs ponybeest Friso Haha! Zie het verschil Bloos
Afbeelding

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 15:08

Wauw die is gaaf Sandra!
erg mooi paard!ziet er ook heel netjes uit!
ennne marije?
staat je echt niet slecht hoor die pony!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 15:16

Weet je zeker dat die ene foto niet gewoon een verkleining is van die andere foto Haha!

Thankx for the Sneak-Preview...waar blijft de rest Clown

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 15:23

Dees schreef:
Weet je zeker dat die ene foto niet gewoon een verkleining is van die andere foto Haha!

Nou, de vriend van Sandra maakte nog een grapje over de (zwarte Shetlander) daar op stal, dat dat net die pony leek uit die ME-reclame, maar zo voelde ik mij dus een beetje op die Fell nadat we steeds met Maaike bezig waren geweest *LOL*
Tatatataraaaaaaaaaaaaaaaaaa }> Voelde me ook echt een stumper op die Fell want hij deed absoluut niet wat ik wilde en probeerde mij er ook nog af te bokken Lovers wat overigens ook nog op video staat. Moet het nog maar eens terugkijken Haha!

Waar de rest van de foto's blijven, daarvoor moet je bij Sandra zijn, maar haar pc ligt momenteel een beetje dwars. Dus nog even geduld.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 16:30

Oké... hier ben ik weer.. ik moet mijn computer nog geheel installeren, maar hij is in ieder geval weer internet klaar... Ik vermoed dat eventuele foto's of stukjes film hier pas morgen op komen te staan (of vannacht). Ook mijn verslag komt wat later als gebruikelijk.. dit omdat ik dus nog veel aan mijn computer moet doen, Maarten komt hier zometeen nog, ook moet ik vanavond Maaike nog rijden. En dit nadat ik zojuist de rit met Propala heb overleefd! Lachen

Dus nog eventjes geduld..

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 17:12

haha leuke paardjes Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
maaike loopt wel netjes hoor Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 17:46

Aangezien Maarten hier zometeen komt.. zal ik hem ook nog even lief aankijken.. wellicht wil hij ook nog wel wat foto's maken Lachen

Wat gisteren betreft.. om half elf haalde ik Cody van het busstation. We zijn eerst naar de winkel gereden om een thermostatische douchekraan op te halen. Hierna zijn we naar mijn huis gegaan, want ja.. mijn nieuwe huissie moest natuurlijk ook bewonderd worden. Waarschijnlijk heeft dit weinig indruk achter gelaten aangezien Marije hier niets over zegt Verdrietig
We hebben hier wat gegeten, nog wat foto's bekeken en wat bijgekletst. Niet dat we elkaar nooit spreken, maar zo in het echie is het toch wat leuker en prettiger.

Rond 13.00 uur zijn we afgereisd naar de zwarte clan.. Maaike en haar vorige veulen stonden nog in de bak. Deze hebben we eerst begroet evenals de Fell pony (Friso) en de shetlander (Namkje). We hebben Maaike en Doutzen eerst naar binnen gehaald. Vlug hebben we samen Maaike gepoetst want het was inmiddels kwart voor twee en het zou nog maar een kwartier duren voor mijn vriend zou arriveren om video opnamen te maken van mij en Maaike. Uiteindelijk zijn dit ook video opnamen van Marije en Friso geworden. Eerst heb ik Maaike wat gelongeerd, maar aangezien Rene inmiddels ook al was gearriveerd ben ik er vrij vlug toch maar opgestapt.

Maaike was wat druk vandaag, maar het rijden ging verder erg lekker. Ze is al behoorlijk nageeflijk, al zitten er nog wel momenten tussen dat ze weer eens lekker met haar volle gewicht op de teugels gaat hangen. Rene hoopte een actie film te kunnen maken en wou dat ik er af viel.. maar helaas.. dit is niet gebeurd.

Toen was het de beurt aan Marije om op Friso te stappen. Eerst hebben we hem gepoetst en mee genomen aan de longe richting de bak. Eerst maar eens longeren.. want ja.. we wisten niet hoe hij zou reageren. Na twee rondjes hadden we het gauw bekeken aangezien hij niet vooruit te branden was. Marije is er toen maar op gestapt. Toch maar een zweepje erbij gehaald. Friso was behoorlijk dwars, wou niet echt luisteren en was blijkbaar zo stijf als een plank. Er waren momenten bij dat hij wel goed en netjes liep, maar helaas waren die zeldzaam. Hij had er echt helemaal geen zin in! Vlak voor Marije ging galopperen spoorde ze hem aan gaf hem een tik met de zweep. Dit werd niet op prijs gesteld door Friso en maakte dit kenbaar door te bokken. Haha! Helaas voor Rene.. Marije bleef zitten en viel er niet af. Verder ging het allemaal vrij netjes. Marije deed ontzettend haar best, maar het was Friso die het liet afweten.

Ja, ja.. en ook ik moest er nog op... Clown Nou, bij mij was dit gedrag exact hetzelfde alleen werd dit gecombineerd door een schreeuwende Rene die probeerde Friso gek te maken zodat ik er wellicht af zou vallen. Het gek maken lukte.. maar het er af vallen niet. Haha!

Tot slot heb ik Marije weer naar het busstation gebracht waar ze net op tijd nog de bus richting Assen haalde. Lachen

Voor mij was dit een zeer gezellige en geslaagde dag en absoluut voor herhaling vatbaar! Wat hebben we gelachen en een lol gehad. *LOL*

's Avonds is Joyce b hier nog geweest en heeft een gedeelte van de video bekeken. Wat zij hier van vond moet ze eventueel zelf maar vertellen. Knipoog (enne... niet te streng zijn hoor Haha! )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 18:24

Honeybee schreef:
Hierna zijn we naar mijn huis gegaan, want ja.. mijn nieuwe huissie moest natuurlijk ook bewonderd worden. Waarschijnlijk heeft dit weinig indruk achter gelaten aangezien Marije hier niets over zegt Verdrietig

Het huis: Schijnheilig

Eenmaal binnengekomen heeft Sandra mij eerst alle kamers laten zien. Op haar bed heeft zij een o zo lief kussen met paardenhoofd (aaaaaaaaah Lovers Tong uitsteken ). Ook de wc bewonderd en de opbergruimten.
Als je de woonkamer binnenkomt loop je direct tegen de keuken aan, zit echt in een hoek, heel gezellig. Ook een eettafel met stoelen en dan kom je het zitgedeelte binnen en tadaaaaaaaaaaaaa de nieuwe bank (met 2 verse krasjes van de katten Bloos Boos! ) Ligt overigens erg lekker, ik moest het even uitproberen en was bang dat als ik te lang bleef liggen dat ik in slaap zou vallen Dromen
Allemaal erg netjes, een verschil met de laatste keer dat ik in haar oude huisje was want wat hadden we er toen een bende van gemaakt *LOL* Vanuit het woongedeelte kun je met een wenteltrap naar boven waar nog een grote ruimte is met een aantal dozen en uiteraard DE PC! Jullie begrijpen vast dat we hier ook een poosje hebben doorgebracht want er moesten weer foto's gekeken worden van alle paardjes, leuk!
Het is echt een heel gezellig huisje, leuk ingericht en sfeervol doordat het niet een rechthoekige kamer is. Je hebt het kook-woon en eetgedeelte eigenlijk apart. En voor de rest moeten jullie zelf maar eens gaan kijken Tong uitsteken


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 07:18

Nou staat toch erg gaaf hoor, die foto's! Haha! Mooi Friesje wel en heerlijk voor San dat ze weer kan hobbelen. Marije, die Fell pas je idd best op hoor, staat echt niet vreemd. Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 07:43

Echt grappig zo die foto's. Lijkt net Sandra met haar kleine zusje Clown Sandra op de grote en Marije mag op de kleine versie. Marije staat echt prima op de fell trouwens en Maaike is een mooie paard!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 17:10



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Celebi, EefK, Mark0919, sterregoud, Vagabondo en 42 bezoekers