wat ben ik toch lief tegen paardemeisjes :P

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

wat ben ik toch lief tegen paardemeisjes :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 22:42

Hoi, vandaag moest ik eerst weer naar de ruitersportzaak om de singel te ruilen en daarna kon ik gaan rijden dus ik ging een speciaal rondje maken, daarbij kom je door een doort woonwijk met allemaal perkjes in het midden heel vredig, maar ik draafde over het nette aangelegde gemaaide gras met mijn shetje, waren er twee meisjes die vroegen : " is die pony van jouw!! *LOL* " "ja" zei ik "samen met mijn zus je" "mogen we der even aaien, hoe heet ze enz enz" het waren kleine meisjes en ik vroeg of ze der even een rondje op wouden stappen, vonden ze geweldig meisje ging helemaal vertellen dat een vriendin van der ook een zwarte shet had, blablabla. Maar ze waren dolgelukkig, wat ben ik toch aardig Haha! Bloos Tong uitsteken


DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:43

hahaha, die kleine kinderen vinden t al goed wanneer ze t paardje even mogen aaien Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:44

Aardig....onverantwoord bezig. Jij laat die kinderen een rondje op je pony stappen? Wie denk je dat er verantwoordelijk is als ze er wel afvallen? En nu kun je wel zeggen dat je er naast staat en je paardje vasthebt, maar er kan van alles gebeuren...

Je suis Charlie.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:42

hihi mijn pony is pas blij als tie geaaid word
in volle draf door een woonwijk totdat tie een smurf ziet , vol op de rem Boos! en staat stil totdat hij zijn knuf te pakken heeft
en dan pas weer verder)
ze vinden het zo erg Knipoog een beetje extra aandacht die shetten

maar toch lekker gevoel he ! om een kindje en je eigen shet weer ff
happy te maken en dat in 1 x

soms wou ik dat mijn shet niet pal op de rem ging voor iedere
kinderwagen of smurf in spe maar an de andere kant is het ook wel leuk

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:44

@cassidy -> neem aan dat ze een hersen cel meer heeft dan die kids en dus kids(in geval van nod voorrang boven) en shet vasthoud of even haar cap op zet , niet gelijk van het ergste uitgaan

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 09:42

Shet vasthouden zal niet kunnen voorkomen dat de kinderen er bij een rare beweging van af kunnen vallen. En ik betwijfel of de kinderen de cap hebben opgehad (als ze al zelf met cap rijdt). Lips are sealed

Je suis Charlie.

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 09:44

Waha die kinderen zullen de dag van hun leven gehad hebben! Haha!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 12:07

Cassidy schreef:
Shet vasthouden zal niet kunnen voorkomen dat de kinderen er bij een rare beweging van af kunnen vallen. En ik betwijfel of de kinderen de cap hebben opgehad (als ze al zelf met cap rijdt). Lips are sealed

beetje onzin Cassidy, ik vind dat je in heel veel dingen groot gelijk hebt maar dit eigenlijk niet zo. Pukje doet helemaal niets, deze meisjes waren ook al 9 ofzo, der heeft nog een veel kleiner kindje op gereden deze meisjes hadden trouwens al wel vaker op paarden gereden. Natuurlijk zou er wat kunnen gebeuren maar de kans is vrij klein, puk vind aandacht alleen maar leuk en is echt schattig tegen kleine kindjes, ik hoop dat je het zo begrijpt. Op Rosa zou ik het ook echt niet doen hoor Knipoog

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:15

Jezus Cassidy Gaaaap
Er is toch niks gebeurd? Lips are sealed
Overdrijven is ook een vak hoor

Ik weet zeker dat die meisjes het super vonden!
Vroeger gingen m'n zusje en ik als pennymeisjes eens kijken op een ponyclub waar ook een meisje met d'r fjord reed en toen mochten wij daar ook even op zitten.
Ik weet nog hoe leuk ik dat toen vond! Haha!

Reach for the stars, so if you fall you land on a cloud

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:28

Whaha.. Wel lollig van die meisjes. en lief dat ze er even op mochten Lachen

    06-03-1997 Peppertree 15-06-2004, Rust zacht
Use B+10
Zazou B+11, L1+13, L2+14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:37

Mijn kinderen zitten ook op onze pony, met één hand de pony vasthouden en met de andere hand/arm het kind.
Ik zie daar niks onverantwoordelijks in als je de pony goed kent.

Lief dat ze er even op mochten, is hun hele week(end) weer goed!
Jammer dat mijn pony naar vreemden zo onbetrouwbaar is, anders zou ik het ook wel eens doen.

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:44

nouja zeg! wat kunnen somige mensen zeuren zeg...
Ik ben hartstikke blij voor die kinderen dat ze een rondje mochten stappen Haha!
en punkies weet vast wel hoe betrouwbaar haar shetlander is!

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:59

Sommige mensen vertrouwen blijkbaar hun eigen paarden/pony's niet.

Zolang Punkies kan inschatten of haar pony betrouwbaar genoeg is om met vreemde kinderen om te gaan is het toch goed Verward

En inderdaad Kizz_rianne, er zijn mensen die kunnen zeuren.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:23

tja het is maar net hoe je het bekijkt, cassidy reageert overigens wel erg overdreven

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:49

Het geeft toch een goed gevoel als er een paar kinderen plezier hebben op jou pony of niet, ik zou nog voor geen miljoen een kind op Wonder zetten, Wonder heeft het niet zo met vreemden *LOL*

Ik noem geen namen maar zo zijn er wel meer.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:21

Cassidy schreef:
Aardig....onverantwoord bezig. Jij laat die kinderen een rondje op je pony stappen? Wie denk je dat er verantwoordelijk is als ze er wel afvallen? En nu kun je wel zeggen dat je er naast staat en je paardje vasthebt, maar er kan van alles gebeuren...


tsja, Wat maakt het uit !?

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:29

Maar als je even heel goed nadenkt over de gevolgen als een kind er af valt is de reactie van cassidy niet eens zo gek, er is niks gebeurd, lief braaf paardje, maar stel dat het beest schrikt, kan gebeuren, hoe goed je het ook kent, en het kind valt eraf, dan heb je een groot probleem..

verder niet onaardig bedoeld, het is heel lief dat je dat doet, en die kinderen vinden het vast geweldig, maar toch is het ergens een beetje gevaarlijk..

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:53

Punkies heeft wel de verantwoordelijkheid op zich genomen en ze zijn er niet afgevallen dus, denk na Newie en cassidie, als ze er af viel hed Punkies de verantoordelijkheid en haar pony is waarschijnlijk goed verzekerd waaronder ook de kinderen.

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:06

Zo kan je overal wel gevaar in zien.. Sorry hoor..

Maar ik vind het super Haha! Bij ond op stal is ook een meisje met een kleine dartmoor en daar laat ze dan ook haar vriendinnetjes heel vaak op echt van die kleine meisjes met een big smile Haha!

V i d a l & R i e n a & D i a n a & T i a l d a & Y l d a u

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:21

Marreke schreef:
Mijn kinderen zitten ook op onze pony, met één hand de pony vasthouden en met de andere hand/arm het kind.
Ik zie daar niks onverantwoordelijks in als je de pony goed kent.


Ik betwijfel of dat zo gegaan is, maar goed.
Wel opvallend dat degenen die het gevaar niet zien tot de jongere generatie bokkers behoort.

Je suis Charlie.

wildwestwill

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 07:52

Sorry Cassidy, maar als je er zo over denkt moeten wij onze kinderen maar in een glazen kooi stoppen en mag er niemand meer op een manege pony of het paard van een ander rijden ?? en met een cap op kan je ook je nek breken . Een drukke straat oversteken is gevaarlijker.

Youno the magnificent Tennessee Walker

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 08:20

ik neem aan dat ze wijs en oud genoeg is om te weten of het verandwoord is of zij wel of niet die meisjes op d,r pony liet. Stel de vraag anders, hoe zou jij reageren als er iemand door de straat kwam en jij moch zijn pony aaien en er even op zitten, meid je zat er al boven voor dat die man/vrouw uitgesproken was. nee hoor, vind het erg lief van ,dr maar zou het ook niet te vaak doen.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 08:57

whaha leuk hoor ik kwam gister ook nog un paar kleine kindere tegen
die heb ik ook ff op mijn paardje laten zitten dat vonden ze heel leuk
Haha!

Calice

Berichten: 9788
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:09

Sorry Cassidy, maar als je er zo over denkt moeten wij onze kinderen maar in een glazen kooi stoppen en mag er niemand meer op een manege pony of het paard van een ander rijden ?? en met een cap op kan je ook je nek breken . Een drukke straat oversteken is gevaarlijker.

hier ben ik het dus mee eens......
ik had op een buitenrit op ponykamp ook netjes mijn cap op goeie schoenen met chaps aan en ja hoor ik breek me rug doordat ik er af val en die boom dus neit meegaf waartegen ik knalde....(en dat gebeurde nog op een manegepaard!)
dus toen heeft mijn cap ook niet voor mijn rug geholpen...
en als zij haar pony goed vertrouwd dan moet het goed te doen zijn.
en echt leuk dat je die kindjes er even op hebt gelaten!
volgensmij hadden ze echt een big smile Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:38

Cassidy, Overal kan wel wat gebeuren, en omgaan met paarden is ook niet zonder risico's.
Wat denk je van die kermispony's die kinderen op hun rug krijgen, die kunnen er toch ook vandoor gaan?
En als die kinderen zelf al paardreden, en zij houdt de pony vast en laat hen erop stappen, wat is dan in godsnaam het probleem!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Maartje_M, Natascha en 28 bezoekers