Joepie Koninginnedag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 01:02

Het leek allemaal goed te gaan en dankzij de NS (ze zijn zoooooo goed) hebben we nu een complete warzone op hemelsbreed een kilometer van mijn huis. Heel geweldig fijn weer.

Het is hier een grote chaos!

Sorry, ik moest het even kwijt.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 01:04

Hahahaha Lachen

Hoorde vanmiddag op de radio dat ze rond een uur of 1 de treinen richting a'dam plat hadden gelegd omdat er niemand meer op, in of door het centraal station kon Knipoog

Heike vroeg zich al af hoe dat dat allemaal moest als iedereen naar huis wou Knipoog Dus ook chaos begrijp ik uit je rant? Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 01:07

Sinds vanmiddag kan dus niemand meer weg. Veel mensen zijn dronken en moe. Oproerkraaiers zijn er altijd, maar deze keer wel heel erg veel.

Geen idee waarom de ns niet gewoon met veel treinen komt en weg met die mensen.

Ze hebben het te lang laten duren en dan gaat het echt mis. Ik kan me voorstellen dat er straks treinen bestormd gaan worden, nog meer chaos.
Mijn vriendje belde net, die moest er langs richting huis. een grote bende dus.

Morgenmiddag heb ik een vergadering recht tegenover het station, kan ik mooi de schade bekijken.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 01:08

Huh????

Liggen de treinen sinds vanmiddag al stil??? WTF? Hoe komen ze daar nou weer bij?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 01:09

Ik hoorde het ook op het nieuws. Dus het staat nog steeds vast daar? Heerlijk... Frusty

Vanmiddag was het in Utrecht ook een zooitje. Alle treinen die langs Overvecht kwamen hadden op z'n minst 10 minuten vertraging. En er werden per ongeluk berichten omgeroepen die voor Utrecht CS bestemd waren (zoals over de trein naar Houten, die gaat helemaal niet langs Overvecht!). Ze konden het blijkbaar niet meer aan. En ook nog dat personeels- en materieeltekort... Boos!

Waar zouden we zijn zonder de trein? Verward

Ik denk met z'n allen op Amsterdam CS! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 01:10

Omdat de NS niet weet hoe ze zoveel mensen moeten vervoeren -kan geen smileys met imac-.

Er was aan de noodrem getrokken en mensen waren voor het station uit de trein gestapt en nu lopen er steeds mensen op het spoor en kunnen de treinen niet rijden.

Volgens mij als je met een trein gaat rijden, gaan de mensjes wel opzij????

DoedelzakNS. (doedelzak=poedersuiker)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:32

Nou volgens mij wil de NS alles gewoon op de mensen afschuiven en hebben ze gewoon zelf gefaald qua organisatie enzo. Sjong jonge, ik kan me best voorstellen dat je woest bent als je 's avonds naar huis wil en je kan niet weg want de treinen rijden gewoon niet?!!
Ik vind eigenlijk dat de NS wat dat betreft veel te veel een Monopolie-positie heeft. Alle reizigers zijn er van afhankelijk, maar ondertussen laten ze maar eventjes alle treinen stopzetten. Wat is dat nou voor organisatie? En het feit dat de treinkaartjes steeds duurder worden... Laten we het daar maar helemaaal niet over hebben.. Frusty

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:35

ja dat vind ik ook zo dom iedereen zeuren dat we meer met het openbaar vervoer moeten gaan terwijl die kaartjes echt steeds duurder worden en dat ze gewoon niet altijd rijden dan kan je er toch niet altijd op vertrouwen of heb ik het nou mis groetjes astrid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:03

Dit was geen goeie actie van de NS.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:08

ik kan t enigzins toch wel begrijpen...
als ieder1 op het spoor loopt dan kan je moeilijk met n trein erover heen walsen...
ik keur t abso nie goed!!!!

gister zijn al mijn vrienden nog naar huis gegaan met de metro en met de bus...
tja ff n omweg maar twas nie anders...

ik kan de reactie van Lov wel berijpen die woont er zo wat middenin...

hopen dat t zo snel mogelijk is opgelost...

Sharda

trouwens kben t met Lau eens dat je steeds meer geld moet betalen voor steeds mindere service!!!

..... leeg .....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 13:21

Lekker zooitje ja, gelukkig was ik in Utrecht en niet in Amsterdam.
'k heb op de vrijmarkt nog een (KEytronic) toetsenbord gekocht voor 5,- en het werkt nog ook. Het zag er zo goed als nieuw uit! Dusse...nog relaxter bokken Lachen

:evaw:


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 17:47

mhhh Lov niet erg leuk voor je dus ik wilde nog naar A'dam gaan maar toen ik alles gistermiddag op de radio hoorde besloten we maar niet te gaan.
Ik heb 1 keertje in zo'n paasei zooi gestaan 3 jaar gelden geloof ik werd Feyenoord Kampioen dus wij naar de 'goal'singel. Op zich een super feestje totdat de stemming omsloeg wij zijn als een gek naar huis gegaan maar omdat mike zijn auto met oog op vernielingen niet midden ind e stad wou zetten stond ie in een buitenwijk.
we hebben net de metro kunnen halen toen de hel losbarste de metro waar wij in zaten werd totaal in elkaar gestapmt had het galsin m'n haar zitten toen de TL buizen 1 voor 1 kapot werden geslagen op de muur. Ik vond het zoooooooooo onwijs eng het was stikkedonker onder de grond en om de zoveel meter trok er wel iemand aan de noodrem. R'dam zag er ook zo erg uit na die nacht hopen dat jouw buurt er nog een beetje uit blijft zien.. lijkt me doodeng om er tussen te wonen want 1 km is echt weinig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 21:05

De oproerkraaiers hadden deze keer geen zin om een kilometer te lopen, het viel mee. Wel de hele nacht heli's boven je hoofd, scarry.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 23:19

Als ik had geweten dat jij maar een kilometer daar vandaan woont...dan was ik ff langs gekomen... *LOL* *LOL* *LOL* Knipoog ik heb het ook niet zo op al die oproerkraaiers en ik was dan wel met de metro en niet met de trein, maar dat was dus ook niet te doen omdat de metrostations hierdoor ook zwaar overbelast waren zeg maar...niet echt gezellie om met duizenden anderen te dringen voor een metro en dan in de drukte geplet te worden...we zijn maar een eindje gaan lopen richting Amsterdam oost en toen heeft mijn pa ons maar opgehaald, errug aardig van hem he... Party!! maar volgend jaar loop ik liever die ene kilometer...hihihi... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 00:07

Hihi, is goed hoor. Zo te horen was je er al bijna.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie