Profielen bij werken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Profielen bij werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 21:24

Zelf vind ik het nog wel eens leuk om in andermans profiel te kijken naar leeftijd wat voor paard ze hebben waar je de kost mee verdient. Kortom gewoon een praatje over jezelf met wat leuke foto's erbij.

Nadat er bij endoria is 'ingebroken' zijn er dus ook uit een aantal profielen de foto's gewist.Misschien kijk jezelf niet meer in je profiel en heb je dit niet door.Misschien een puntje van aandacht.

Bij de mensen die nieuw komen ben ik altijd erg nieuwschierig,maar meestal is het profiel niet gevuld(ook niet na 50 berichten).

Zijn er meer mensen die dit ook is opgevallen en Waar ben je nieuwschierig naar als je van iemand een profiel gaat lezen?

Wodan en ik onderweg in de M2


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 21:30

Ik vind het leuk om veel foto's te plaatsen. Aangezien er van mijn pony's wel heeel veel stonden had ik er een stel gedelete. Door vage redenen zijn al mijn foto's tot 3 maal toe gewist en ik heb besloten te wachten tot de profielen veranderd worden (hurry up bart Knipoog )

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 21:35

JA, ik vind dat het verplicht moet worden!

Zo irritat... staat er niks ingevuld!
Zeker als nieuwe mensen komen en z het over allerlei namen hebben!
IKKE INFO + FOTO WILLEN! Schijnheilig

*LOL*

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 21:36

ja, ik ben ook altijd heel erg benieuwd naar iemand, en in der daad is het bij nieuwe mensen(waarvan ik het juist het lieft wil weten!!)niet ingevuld.
ik heb zelf ook heel lang met een on-ingevuld profiel gebokt, dus ik zal niet al te streng zijn..haha, maar..ik heb mijn leven gebeterd...

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 22:07

maar sommige mensen houden daar niet van 'alles' over zicht zelf te vertellen Haha!
ikke wel Haha! en het lezen vind ik ook altijd erg interressant

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 11:50

ik vind het ook heel er leuk om profiels te lezen. in mijn profiel staat ook niet veel maar die ga ik binnekort is even helemaal veranderen. ik vind die van pinky-girl echt heel leuk staan lekker veel foto's in en de foto's zijn er mooi gemaakt. kan je een keer bij me langs komen om er een paar te schieten die van mij mislukken altijd Haha!

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:08

Er zijn in het verleden een aantal bokkers lastig gevallen door andere bokkers en die hebben daarom hun profiel bijna helemaal leeggehaald. Hele akelige reden, maar wel begrijpelijk.

Zelf vind ik het ook leuk om wat meer van mensen te weten, maar ja, ieder is er vrij in om zijn profiel wel of niet in te vullen.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:11

Ik vind het ook vaak wel leuk om een profiel te lezen.
Maar ik moet (helaas) toegeven, dat ook veel van mijn plaatjes gewist zijn door Endoria Verdrietig , en ik internet op school, dus kost het nogal wat moeite om thuis de foto's weer van de harde schijf te halen, en hier op school weer te uploaden, en dan een paar weekjes later weer zien dat de helft gewist is... Sorry daarvoor, maar ik hoop dat jullie nog een beetje indruk kunnen krijgen van m'n profiel, als ik nog eens een goeie bui heb in die geest komt het vast wel weer goed!
Ik vind het wel jammer als mensen helemaal niks in hun profiel hebben staan.

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:27

Ik vind het ook altijd wel leuk om profielen door te bladeren Haha! Helaas is het zo dat nog veel mensen (zelfs mensen die meer dan 1000 berichtjes hebben geschreven) niets in hun profiel hebben staan. Vind ik opzich wel jammer, maar in sommige opzichten kan ik het wel begrijpen. Sommige mensen willen nu eenmaal niet zoveel van zich bloot geven.

Maar dat plaatjesprobleem is wel een aandachtspunt! *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 14:53

volgens mij doen de plaatjes het bij mij wel ?? maarja.. die van mij moet heel snel bijgewerkt worden.. boris staat er niet eens in (foto dan he)

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 15:02

je hoeft je natuurlijk niet helemaal bloot te geven in een profiel.
Maar sommigen hebben echt helemaal niets.
Vind het toch wel leuk om te weten wat de link met de paardewereld van degenen zijn die hier op bokt zitten. Of waar ze vandaan komen of hoe oud ze zijn.
Gewoon een beetje opppervlakkige info.
Zelf heb ik best veel erin staan, leuk toch! Weet je meteen met wie je te maken hebt, een naam alleen zegt ook niet veel.

Anke

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 18:30

Ik vind het ook altijd leuk om bij een ander in z'n profiel te neuzen. Foto's plaatsen vind ik ook leuk, alleen er staan er meer op mijn website, vandaar dat mijn profiel nogal 'leeg' is.

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:38

Ai, ik ben ook schuldig... Het had mij veel moeite gekost eindelijk foto's in mijn profiel te krijgen (met hulp van lieve vriend Haha! ) en toen baald ik ontzettend toen bleek dat ales gewist was! Heb nog geen tijd gevonden om alles weer op te zoeken en er opnieuw op te zetten. Tja, drukke baan Schijnheilig en eigen paard... Knipoog
Ik zal mijn best doen...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 19:58

tsja.. bij mij doen ook niet alle fotos het, maar het kost me egt te veel moeite opm ze in te scannen en zo, want dat duurt echt een eeuwigheid!!

maar ik ben altijd wel benieuwd naar leeftijd en waat voor werk, school iedereen doet..

Onderschriftloos :Y)

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-02 21:33

ohhh ik blijkt gelukkig niet de enige te zijn die zo nieuwschierig is Haha!

Binnenkort ook weer meer foto's in mijn profiel.

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Lente, Maaike_Ma, MairiMacBran, Molfre, StefanieT, Vagabondo en 124 bezoekers