M/Z competitie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

M/Z competitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 08:09

Hallo,
k ben uit geselecteerd voor de mz competitie(finale) alleen de selectie's reed ik nog m1 en nu inmiddels m2 Schijnheilig . Mag ik nou nog heen naar de mz competitie(finale) die wordt vereden in gaasterland. Er staat op het blad dat je moet starten in de klasse waar je verplicht bent waar je nou in start. dus mag ik nou dus nog meedoen? Mijn istructrice zegt van wel. Want het is van de m1 naar m2 en dat is bij elkaar op de finale.
En weet iemand ook waar de uitslagen staan van de mz competitie(selecties) die door mogen naar de finale?;)

Groetjes selena *LOL*


Buggie
Berichten: 387
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 14:25

ik weet het niet zeker...maar ik heb gehoord dat als je in die tijd over gaat naar een andere klasse dat je dan niet meer mee mag doen met de M/Z competitie. Ik ben in die tussentijd ook over gegaan en ik kan dus daar ook niet meer aan mee doen (niet dat ik geselecteerd ben ofzow) maar dat hoorde ik maar ik weet het niet zeker hoor.
laatst op een wedstrijd hongen de uitslagen van de m/z competitie o;p een bord...verderz weet ik niet waar je het kunt vinden.

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 15:13

Zw_Mikkel schreef:
ik weet het niet zeker...maar ik heb gehoord dat als je in die tijd over gaat naar een andere klasse dat je dan niet meer mee mag doen met de M/Z competitie. Ik ben in die tussentijd ook over gegaan en ik kan dus daar ook niet meer aan mee doen (niet dat ik geselecteerd ben ofzow) maar dat hoorde ik maar ik weet het niet zeker hoor.
laatst op een wedstrijd hongen de uitslagen van de m/z competitie o;p een bord...verderz weet ik niet waar je het kunt vinden.

ja maar jij bent van m2 naar z1 gegaan toch? dan mag het altijd nie maar verder weet ik het ook niet Schijnheilig

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:53

Ze doen nooit zo moeilijk, wij hebben bij de pony's altijd wel meegedaan in allerlei klassen ook bij tussentijdse promotie, dus mag je m.i. gewoon in de M2 de finale rijden. Anders zou je het hele seizoen niet kunnen promoveren!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:16

HeyHey,

Ik ben idd ook uitgenodigd maar heb nu 19 wp in de M1 dus wordt ook M2 starten.. Ik heb er nog een paar wedstrijden voor dus ik denk dat die laatste wp daar ook wel tussen zal zitten. Maar dan moet ik dus met jou Selena (tegen jou klinkt zo ehh jah)

Groetjes Tong uitsteken

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:27

Mijn zusje is ook over gegaan van de M1 naar de M2. Ze stond zowel in de m1 als in de m2 constant bovenin. Volgens mij mag je tussentijds wel promoveren. Hesterv, jij bent al uitgenodigd? Wanneer wist je dit dan?

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 13:27

hesterv schreef:
HeyHey,

Ik ben idd ook uitgenodigd maar heb nu 19 wp in de M1 dus wordt ook M2 starten.. Ik heb er nog een paar wedstrijden voor dus ik denk dat die laatste wp daar ook wel tussen zal zitten. Maar dan moet ik dus met jou Selena (tegen jou klinkt zo ehh jah)

Groetjes Tong uitsteken


haha Tong uitsteken Coowl Tong uitsteken.maaruh moet je nou echt naar de m2 gaan? Schijnheilig Clown hehe nee hoor !! LEuk hoor OK dan!

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 13:28

Viennanova schreef:
Mijn zusje is ook over gegaan van de M1 naar de M2. Ze stond zowel in de m1 als in de m2 constant bovenin. Volgens mij mag je tussentijds wel promoveren. Hesterv, jij bent al uitgenodigd? Wanneer wist je dit dan?


oh okeey Lachen . Wie is je zusje viennanova? Tong uitsteken

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:50

Jah ben al uitgenodigt *LOL* Maar kmoet idd M2 starten... wil ik nog helemaal niet!! Lars kan nog niet eens travers :S wordt wat.. straks op mn couponnetje: vraag hulp!!!! Haha!

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 17:02

haha vast niet. Het gaat vast wel super lukke Lachen:P


hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:37

Hmm nou tis vandaag echt definitief... Heb 158 pnt gehaald (en 3e btw), dus dat was mn 20ste.. Heb mn aankomende M2 proef al even doorgenomen maar direkt al travers Boos! bah... Maar goed, zitten ook wel dingen in (bijv de contra en keertwendingen) wat de vent wel weer goed doet. Maar jah, we zien wel. In ieder geval tot in Gaasterland!! Haha!

=xxx= hessz

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 09:34

haha gefeliciteerd Lachen Super hoorJe moet je onderschrift nog verandere Knipoog .. xxxx selena

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:29

Mijn zusje is Marieke de Jong en haar paard heet Heloise (v. Naturel). Ze moet ook in de M2. Heb je een brief thuis gekregen ofzo?

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 09:38

Ja de brief is naar de manege van mij gestuurd en die hebben het door gestuurd naar mij. Lachen. MAar jou zusje rijdt zeker bij de paarden? Ik rijdt bij de ponys Knipoog

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:50

Ja inderdaad, ze rijdt bij de paarden. Heeft gister te horen gekregen dat ze naar de finale mag. Erg leuk!

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:27

Ik had me dit seizoen geselecteerd voor het LK in het M2,
maar omdat ik een paar weken ervoor promoveerde naar het Z1
mocht ik NIET meer starten !
Dus ik zou het maar even navragen als ik jou was voordat je gediskwalificeert wordt!Dat is toch frustreerender als gewoon niet gaan...

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 16:15

jah ik mag wel heen.. .. alleen ik ga niet.mijn pony is nog maar 5 en het wil gewoon nog niet lukken in de m2. ze is nog niet sterk genoeg met haar 8erhand enzo.. iedereeen succes daar hé;):)

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:38

kadans16 schreef:
Ik had me dit seizoen geselecteerd voor het LK in het M2,
maar omdat ik een paar weken ervoor promoveerde naar het Z1
mocht ik NIET meer starten !
Dus ik zou het maar even navragen als ik jou was voordat je gediskwalificeert wordt!Dat is toch frustreerender als gewoon niet gaan...


Dat is met Kampioenschappen idd zo.. wel braad. Maar dits wat anders hoor, staat ook in de regeling dat als je geselecteerd bent je gewoon in de klasse start waar je op dat moment in rijd. Dus zoals Selena en ikke bv in de M1 hebben geselecteerd moeten we toch in de M2 daaro rijden ivm promoveren..

Maar ehh Selena??? Watsditnou?? Ga je echt niet?? Mijn 6jarige ventje is ook nog lang geen M-dress pony... Verward Tong uitsteken gehe, je komt heus niet onderaan in de uitslag!!!! Gewoon lekker doortrainen *LOL* komt vanzelf met de verzameling!! OK dan!

Nahjah, hoop toch wel tot in Gaasterland.. kbedoel je bent wel geselecteerd hoor Haha!:D Cool

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Doedatje en 11 bezoekers