Ouders die trots op je zijn....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Applebee
Berichten: 92
Geregistreerd: 24-05-04

Ouders die trots op je zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 18:46

Haha, vroeger schaamde ik me er altijd voor als m'n ouders trots op me waren (of zie het eigenlijk zo: als ze over me aan het opscheppen waren) maar nu kan ik er wel om lachen! M'n vader heeft eigenlijk niets met paarden maar heeft door de jaren heen wel het een en ander opgepikt.

Zo vertelde hij een collega (die wel het een en ander van paarden weet) dat ik op het moment aan het trainen was voor de Olympische Spelen van 2008 en dat ik m'n paard allemaal leuke kunstjes zoals pootje over had geleerd Haha! *Proest*!

Ook vraagt m'n vader altijd aan mij wanneer of ik nou al eens op Grand Prix niveau zit (eh nee pa, dit noemen ze Z haha!) en wanneer ik tegen Anky moet! Uh voorlopig niet pa, ze is zwanger Tong uitsteken

Ook altijd als ik een prijs heb gewonnen dan mag de hele wereld het weten volgens mijn vader. Maar ach, hij bedoelt het goed hoor (ik moet alleen heel vaak uitleggen aan mensen dat ik toch echt niet in het Nederlandse team zit nadat m'n vader met ze heeft zitten kwekken). M'n moeder is ook een schat en gaat iedere wedstrijd mee om te groomen dus ik heb niks te klagen!

Nog meer mensen met trotse ouders?

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:52

Applebee schreef:
Ook vraagt m'n vader altijd aan mij wanneer of ik nou al eens op Grand Prix niveau zit (eh nee pa, dit noemen ze Z haha!) en wanneer ik tegen Anky moet! Uh voorlopig niet pa, ze is zwanger Tong uitsteken

Ook altijd als ik een prijs heb gewonnen dan mag de hele wereld het weten volgens mijn vader. Maar ach, hij bedoelt het goed hoor (ik moet alleen heel vaak uitleggen aan mensen dat ik toch echt niet in het Nederlandse team zit nadat m'n vader met ze heeft zitten kwekken). M'n moeder is ook een schat en gaat iedere wedstrijd mee om te groomen dus ik heb niks te klagen!

Nog meer mensen met trotse ouders?

proets Clown da's supergrappig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:35

Mijn ouders zijn ook altijd super trots op ons (mijn broertje, zusje, mijn vriend en ik).
Maar ze zullen nooit dingen gaan vertellen die niet waar zijn. Gelukkig maar, daar zijn andere mensen beter in Knipoog

Wel leuk hoor dat soort ouders

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:42

Geen last van Haha!

Mijn moeder verteld eerder dat ik gevaarlijk bezig ben met die knol dan dat ik het goed doe, mijn vader eh tsja...kan je er tegen aan schoppen?
Is het rond en zwart met wit?
Nee? dan is het geen voetbal en niet interressant.

Nope mijn ouders zijn totaal niet trots aangelegen, misschien ergens van binnen wel, en mijn ma heeft weleens ene uispraak gedaan over dat ze iets goed vond, maar dat was meer op mijn hele leven gericht dan op een prestatie.

Wees er maar blij mee hoor

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:58

Ik denk wel dat ze trots zijn, maar weet het eigenlijk niet Tong uitsteken

Toen we bixiekampioen Haha!:D:D waren geworden, vertelde mn moeder het wel aan iedereen... Maar ze heeft er niet echt verstand van, haha. Iemand vroeg toen een keer aan mn moeder hoeveel winstpunten Hof en ik nu hadden, antwoordde ze 'volgens mij 8'. Toen hadden we er net 2 Haha!:D Hahah.

En mn vader... Die vind het wel mooi volgens mij... Hij gaat niet aan iedereen het rondbazuinen zeg maar als we een prijs ofzo hebben. Maar als ik bijvoorbeeld met Hof thuis ben, en ik moet ff naar de wc. Dan stapt ie stiekem op Hof, en gaat ie het dorp een stukje inrijden Tong uitsteken En hij noemt Hof zn 'grote vriend' enzo Tong uitsteken Haha, denk dat ie het stiekem wel leuk vind Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:33

Toevallig zei mijn vader gisteren nog dat hij heel erg trots op me is

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:36

Afgelopen zaterdag heb ik met Zeno voor het eerst sinds april weer een soort wedstrijd gereden.
En dan staat mijn mem dus met een big smile aan de kant omdat het goed gaat.
En mijn vader was zelfs van zijn werk gekomen voor mij!!!

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 20:50

Mijn ouders vertellen aan iedereen hoe gevaarlijk de hengst is waar ik op rijdt .

Als ze dan komen kijken hebben ze meteen van ooohh dat paard is gevaarlijk!!!!ben ik dus ook een uur aan het praten nee hij is niet gevaarlijk hij is gewoon een sgat met streken Clown

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:01

Haha heerlijk toch?

Ik heb mijn moeder ooit eens verteld dat ik een Krack C rijdt, waar Anky de vader van rijd. Maar of ze het nog weet?

Het kan me verder ook niets schelen, zij heeft haar eigen dingen!

Ze wil wel mee op wedstrijden heb ik gehoord Knipoog Dus dan kan ik meer vertellen!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:48

Ik vind het heerlijk, gevoel dat er iemand achter je staat!
Lekker van genieten!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:52

Mijn ouders laten niet vaak merken dat ze trots op me zijn, mn vader al helemaal niet, maar mn stiefvader wel, die loopt op zn werk rond te bazuinen hoe geweldig ie ons vind, dus dat leverder wel grappige dingen op toen ik kwam werken daar. 'Dus jij bent de dochter van? Heb al veel over je gehoord!' En dan steeds maar uitleggen dat t mn vader niet is *LOL*

Mijn moeder laat t niet vaak blijken maar soms wel, en dat waardeer ik onwijs, vind t heel erg leuk als ik merk dat ze trots zijn op hoe ik ben en wat ik doe!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 10:53

Hahaha heel herkenbaar!

Ik weet nog dat ik mijn moeder een keer hoorde vertellen op vakantie aan een vrouw: "Ja en dan rijdt ze daar rond op die grote pikzwarte hengst, schitterend is dat"

Waar ik op rondreed toen (ik was 12) was mijn zwarte e pony merrie van 1m50 hoog Haha! Haha! Haha!

Geeft niet hoor mam Knipoog Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:37

Haha, als ik eens een keer goed gereden heb, is mijn vader ook altijd heel trots. Op het werk mag iedereen het weten, dus dan hoor je de hele tijd van collega's: "goh, ging het paardrijden goed gisteren?" (ik werk dus op hetzelfde bedrijf als mijn vader)
Mijn moeder is ook wel trots, maar die laat het minder merken.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:55

De enige keer dat gemerkt heb dat mn ouders (qua paarden dan) trots op me waren is toen ik de 11 stedentocht reed. Mijn vader verkondigde zelfs dat hij Hofnar wel voor me wilde kopen! Ik vond dat niet zo'n goed idee aangezien ik zou gaan studeren... maar baalde er wel van dat er nu ineens wel een paard gekocht kon worden net nu ik ging studeren!
Verder interesseert het ze he-le-maal nix wat ik uitspook met de paarden en dat vind ik echt heel erg jammer. Gelukkig compenseert Michiel (vriend) genoeg. Toen Amber echt onder het zadel was (ik heb haar beleerd) vertelde hij dat hij heel erg trots was dat ik dat zelf had gedaan. En niet alleen aan mij, maar ook aan vrienden die helemaal nix met paarden hebben Lovers

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 12:12

Mijn vader heeft zelf vroeger paardgereden en wil altijd weten hoe het met Mabel gaat. En alle "paardenmensen"-klanten verteld hij trots over zijn dochter en paard. Als ik dan wel eens op shows moet helpen, beginnen ze altijd over mijn paard. Terwijl ik ze niet ken Knipoog
Mijn moeder verteld altijd trots dat het goed gaat, en dat ik binnenkort wedstrijd ga rijden. En dan praat ze er over alsof ik Z ga starten Knipoog
En dan heb ik nog een trotse oma die sponsord, en dus ook iedereen laat weten dat haar kleindochter (ze heeft er maar 1) een paard heeft, en iedereen foto's zien enz.
Soms is het wel lastig om uit te leggen dat ik geen Anky ga verslaan Haha! enz, maar ze bedoelen het allemaal heel lief Lovers

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:04

Mijn ouders zijn ook altijd aan het opscheppen over mij..(ben ook nog eens enigskind..) Maar ik vind het altijd wel leif van ze. Ze zijn ook altijd heel trots op me. Lovers Echt heel lief zijn ze altijd

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:22

Mijn moeder en schoonmoeder staan altijd vol bewondering te kijken als ik bij onze paarden de wei in ga en ze komen allemaal naar me toe!
"Tjee, dat je dat durft, zo tussen al die grote paarden!!! (Er zitten ook 2 Shetjes bij Haha! !)
Maar ik was ook best trots op mijn mams en schoonmams: Ze durfden vorig jaar toch maar mooi mee de wei in om mijn merrie + (opdringerige Clown ) veulen van dichtbij te bekijken Knipoog !

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:39

Ik was een jaar of 18 toen ik bij mijn toenmalige werkgever promoveerde naar een hele goede functie.

Destijds zat ik nog op school en dit was mijn "bijbaantje" van ongeveer 12 uur in de week. Mijn ouders waren net op vakantie toen ik dit allemaal rond maakte en toen ik ze ophaalde van Schiphol liet ik ze in de auto direct mijn contract zien. Mijn vader viel stijl achterover toen hij zag welk prijskaartje eraan hing Geld, geld! . Met deze baan verdiende ik in 12 uur meer dan de leraren bij mij op school full-time verdienden Lachen

Echter sloot dit bijbaantje zo nauw op mijn schooltijden aan dat mijzelf op school moest verkleden en in een drie-delig pak het schoolgebouw uitliep Bloos! .

Iedereen moest destijds van mijn ouders weten wat voor een baan ik had.

Echter heeft deze baan er ook voor gezorgt dat school mij steeds minder kon interesseren, het heeft ook niet lang geduurd totdat ik full-time bij dat bedrijf werkte.

Na 2 jaar ben ik erachter gekomen dat een hoop geld verdienen en constant maar een enorme commerciele druk op je schouders ook niet alles is en heb ik deze baan opgezegd. Ik heb hierna gesoliciteerd voor een functie in de postkamer van een internationaal bedrijf en hier heb ik echt een geweldige tijd gehad.

Toen ik Tyrza ontmoette en we samen zijn gaan wonen heb ik ook deze baan weer op moeten zeggen. Nu ruim 5 jaar later heb ik weer een goede functie hier in de regio, maar eerlijk gezegd denk ik nog wel eens aan het goede oude postkamerbaantje...
Moraal van het verhaal Tong uitsteken :
Je kunt nog zo'n goede baan hebben waar iedereen jaloers op is en je ouders je de hemel in prijzen, maar als je zelf niet lekker in je vel zit, kun je gerust genoegen nemen met het mindere...

Je ouders zullen zowiezo trots op je zijn Knipoog

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 13:48

Geniet er maar van.

Mijn ouders komen niet in de buurt van paarden, vooral mijn moeder dan. Mijn vader vind het nog wel een beetje grappig. Maar wedstrij komen kijken zit er dus niet in.

Alhoewel vanavond komen ze ook kijken. Zouden ze hun leven aan het beteren zijn?

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 17:07

Haha!

Toen ik Emeraldo net een paar dagen had, kwam de manege-eigenaresse vragen hoe het ging. Mijn moeder vertelde dat hij zo-en-zo deed (ondertussen druk aan het rondhupsen) een soort piaffe.

Ik hoop zo dat die vrouw dat vergeten is. Sta nog op dezelfde stal, en krijg ook les van haar.
Heb die piaffe nog nooit laten zien Tong uitsteken

En toen ik mijn winstpunten voor de Z binnen had, werd het tegen iedereen verteld.

Dat zijn mooie momenten!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:04

Mijn ouders zijn ook zooo trots op mij!

Maar ze zijn vooral heel erg trots op mijn paard geloof ik. Ze waren het er eerst helemaal niet mee eens dat ik een paard kocht maar nu vinden ze het stiekem toch wel heel erg leuk.

Als ik even bel om een praatje te maken of langs ga, is een van de eerste vragen, Hoe is het met Annelie???

Mijn moeder heeft ook een foto van ons tweeen die ze altijd vol trots aan haar vriendinnen en iedereen die er mee lastig gevallen wil worden laat zien.

Mijn vader (die echt heeeel erg tegen was toen ik een paard wilde kopen) begint ook al over haar te prossen tegen familie enzo. Echt grappig!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 23:30

Mijn ouders zijn allebei wel heel trots op me, maar dat heeft niks met paarden te maken Lachen

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:18

Als ik naast ons huis op de ijsbaan in de bak ga rijden komt ze altijd even kijken en gaat ze lekker zitten met de katten om haar heen Haha! Ze is altijd trots op haar dochters Haha! ( Ik en mn paardje Doris ) Ik ga altijd ook met Doris ff langs huis en krijgt ze altijd een lekker stukje koek of brood van onze mams Knipoog en ze schept tegen de dorps genoten op hoe mooi en knap haar jongse dochter is Tong uitsteken En ik heb eeeerg veel geduld met mn beesjes zegt ze.... maarja ze ziet niet alles Knipoog

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:34

Mn ouders hebben wel ns in de buurt verteld dat ik voor mn werk de hele wereld over reis.... tja, ik ben wel eens in Miami en Chicago geweest, maar over het algemeen kom ik niet verder dan wat steden in Europa.
Verder hebben ze nooit geuit dat ze trots op me zijn, maar dat zit ook niet echt in het karakter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 12:36

Sily schreef:
Mijn moeder verteld eerder dat ik gevaarlijk bezig ben met die knol dan dat ik het goed doe, mijn vader eh tsja...kan je er tegen aan schoppen?
Is het rond en zwart met wit?
Nee? dan is het geen voetbal en niet interressant.


Misschien toch maar eens een lompe zwartbonte Tinker aanschaffen? Voldoet aan alle eisen die je vader stelt Knipoog.