Hij wordt verkocht.... en nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Hij wordt verkocht.... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 16:53

Hallo Allemaal,

Jullie kunnen er waarschijnlijk ook weinig aan doen maar "mijn" paardje wordt verkocht. Hij staat al op marktplaats.... Verdrietig Zo wordt t je eigen paardje genoemd en zo kan de eigenaar m niet meer betalen.

En nu? geldinzameling houden? Aanbieden voor zijn onderhoud te betalen? Nieuw paardje zoeken? Er helemaal maar mee kappen? (na de zoveelste die je kwijtraakt waar je je aan hecht)

Nou lekker zinloos verhaal maar ik ben t iig ff kwijt. Huilen

Groetjes en zie wel reacties verschijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:56

jeetje... tja je kan er ind weinig meer aan doen als hem zelf te kopen.. of jezelf erover heen zetten (klinkt hard sorry) en een ander paardje zoeken..

Echt klote voor je! maar dat is het nadeel van een verzorgpaard hebben...

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:58

De eigenaar zal het ook niet leuk vinden neem ikaan.

Misschien kan je aanbieden om een gedeelte te betalen als je dat kan. Als ik dat zou kunnen en ben gek op dat paard, zou ik het zeker doen. Als dat niet kan, is dat heel jammer. Maar dan kan je er ook niet aan doen.

Als je er nog niet aan toe bent, zou ik geen "nieuwe" nemen. Ga eerst op de manege meerijden in de les (heb ik ook gedaan).

Er komt vanzelf weer een leuk paar dop je pad, als je je ogen openhoudt. Het is dat je niet hier in de buurt woont, anders had ik nog 2 paarden voor je geweten.

Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 16:59

Ja is indd een nadeel... Maar als t echt compleet uit de lucht komt vallen en nog geen uur later de advertentie is geplaatst dan is t wel bijzonder banketstaaf

Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 17:01

spokie79 schreef:
Als je er nog niet aan toe bent, zou ik geen "nieuwe" nemen. Ga eerst op de manege meerijden in de les (heb ik ook gedaan).


Nee dank je, geen manege voor mij! Ik rijdt al meer dan 12 jaar paarden voor mensen op alle niveaus dus daar heb ik echt geen zin meer aan!
Ben gewoon een beetje boos en verdrietig tegelijk Verdrietig

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:17

Ik kan me wel voorstellen dat je boos en verdrietig bent. En kan me ook voorstellen dat je met zoveel ervaring niet meer naar een manege wilt. Maar ik rijd wat korter dan jij en heb dus minder ervaring. Misschien wel op een manege kijken of iemdn daar een bijrijder zoekt of dat ze misschien hulp willen met de paarden.