Een trivia vraagje over paarden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Een trivia vraagje over paarden!

Ik weet het antwoord!
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Een trivia vraagje over paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 05:14

Mijn paard schijnt niet meer te genieten van zijn werk. Er is iets verkeerd maar ik kan er niet echt mijn vinger op plaatsen.

Iedereen heeft hier wel een antwoord op, denk ik! Ik wilde gewoon eventjes een spelletje spelen. Je weet wet he, Trivia?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 09:21

Tja, ik zal er maar bijzetten wat ik denk zeker Haha!

Ik denk : meer afwisseling voor het paard, misschien moet hij telkens te eenzijdige arbeid verrichten en begint zich daardoor te vervelen en ziet er het leuke niet meer van in...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 09:36

Hihihi, ik heb geen idee...zo mijlen ver....

Maar, zit ie lekker in zijn vacht of aan het verharen?
misschien in de vorm van iets extra's lijnzaadolie/knoflook helpen met het doorkomen van de vacht, knoflook = bloedzuiverend.

Komt ie naar je toe met de oren naar voren als hij je ziet?
zo niet, dan heeft hij het misschien even helemaal gehad met het werk en kun je misschien afwisseling zoeken in wandelen of vrij springen...
lekker poetsen of een trail parcours te hand.
Zo ja, maar valt hij in een soort van mentale afsluiting zodra je erop stapt...of na 2 stappen... dan kan het zowel afwisseling als bijvoorbeeld lichamelijk zijn (vacht etc)

Heb je de laatste tijd iets verandert?
Als ik mijn paard eens minder lichamelijke aandacht geef, poetsen, knuffelen (moet toch echt minstens een half uur en soms heb je maar tijd voor 15 minuten)... en dan niet 1x maar bijvoorbeeld een week.
Dan merk ik dat hij een 'aanraak' dagje nodig heeft, waar ik hem ondersteboven poets en massage borstels...baard bijknippen...
Daarna een dag aan de hand grazen...en meneer voelt zich weer knuffel zelf Haha! Hij is met recht het vrolijkste paard op stal Haha!

Ik weet niet wat voor een type jouw paard is...
succes!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 14:45

Dit is gewoon een vraagje hoor mensen. Heeft niets met mij paardje te maken. Haha! De mijne staat lekker te luieren, (nog te jong om veel dingen mee te doen) en te klieren. Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 15:00

Zou 2 dingen kunnen zijn:
1. te weinig afwisseling
2. voedingsstoffenhuishouding is in de war (teveel eiwitten,afvalstoffen, te weinig vitaminen noem maar op).

Leuk vraagje!

Viv