Afscheid van Moonlight

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-01 14:13

Ik was zaterdag best vroeg wakker en ben ook eerder naar stal gegaan dan ik van plan was...
Ik was toch een tikkie zenuwachtig.
Omdat Anouk d'r paard eerder kwam en zij Moon d'r stal zou krijgen stond moon al in Jane d'r stal en Jane in een oude stal waar normaal het stro is...
Moonlight gepoetst en ondertussen waren er al wat pensiongasten die haar even een knuffel kwamen geven.
Toen ik net klaar was kwam Mike met de trailer door dat ik een tikkie nerveus was sloeg dat over op Moon die normaal zo de trailer inloopt maar nu totaal in staking ging.
niet leuk want ik moest flink boos worden.
Na een uurtje rijden kwamen we in soest zodra ik het erf op reed waren m'n zenuwen weg ik had echt zoiets van het is goed zo.
Het is heel gezellig niet luxe ofzo maar net zoiets als bij ons goede stallen ze kan leuk het gangpad inkijken overhaar boxdeur heen.
Na het uitladen heb ik d'r nog ff geaait en toen zijn we weer gegaan en het stomme is dat ik er echt niet verdrietig van ben terug op stal was ook alles normaal jane in d'r eigenbox en sto in de oude box..
Verder heb ik er ook niet meer over nagedacht alles is weer zoals altijd.. vreemd he?
groetjes


PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 14:20

Hai Kim,
Ik weet het hoe moeilijk het is om afscheid te nemen.
Maar wat je al zei jah..je had een ontzettend goed gevoel toen je daar kwam.
Dat is je voordeel,als je weet dat ze het goed en leuk heeft op haar nieuwe plek,kan je er vrede in vinden.
En nog een voordeel,je brengt haar zelf weg.
Dat is ook beter gevoel wat je erdoor krijgt dat het afscheid een andere wending neemt.
Je hebt het goed gedaan..
En het is echt niet vreemd hoor,het is goed zo en dat weet je.
En ze krijgt het toch heerlijk?
Gewoon binnenkort een X langs haar gaan!
Groetjes Linda

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 16:22

gelukkig maar dat het allemaal zo meeviel..misschien dat dat laternog komt.. maar je hebt vanaf het begin toch al gewete dat ze niet bleef? dus dat scheelt denk ik ookal. maar ze komt dusgoed terecht en dat is natuurlijk heel belangrijk,

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 16:25

wat fijn voor Moon dat ze zo goed terecht komt. En ik vind t superknap dat je er zo goed mee omgaat. Vind dat je heel trots op jezelf mag zijn. want jij hebt dit allemaal voor haar gedaan. je hebt gezorgd dat zij weer plzier in het rijden heeft gekregen.
enneh tuurlijk is t een vreemd gevoel. maar dat gaat wel weer over. En je kan vast nog wel een keertje bij haar op bezoek gaan.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 16:38

In soest ???? Waar precies in soest ? ik woon daar namelijk en ken (bijna) alle stalen/pensionstallen/manege's. Heel knap van je dat je er zo mee omgaat!!

liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 17:51

ik ben blij dat ze zo goed terecht is gekomen! en hartstikke knap van je dat je dr zo mee om kan gaan hoor, jij hebt tenslotte het leven van moon gered....
gewoon een keertje weer bellen om te vragen of je langs mag gaan, dan kan je met eigen ogen zien of je de goede keuze hebt gemaakt. vast wel
xies

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 19:34

Blij te horen dat het zo goed is gegaan, afscheid nemen is moeilijk, gelukkig maar dat je weet dat ze het goed krijgt!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-01 22:59

Citaat:
Op 2001-02-12 15:38, schreef #Ymke#:
In soest ???? Waar precies in soest ? ik woon daar namelijk en ken (bijna) alle stalen/pensionstallen/manege's. Heel knap van je dat je er zo mee omgaat!!

liefs ymke



Willemshoeve geloof ik aan het jagerhuizen heet die weg(ofzoiets) Mooie stallen ze kon vrij rodnkijken mooie bak geen binnebak dan paarden mogen elke dag het alnd in ook met nat weer alleen de longeerbak (zwartzand tot je knieƫn in de bagger) was wat minder.
ken je dat? moet je maar eens kijken naar een super mooie bruine arabische merrie met 4 witte voetjes en een maanoog das nou mijn moony onee was Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 23:25

Aaaaahhh willemshoeve aan de jachthuislaan. Daar stap ik altijd met bram. Aan het einde van de weg ( richting woonhuizen) staat een loeigroot wit huis met waakhonden en een hek, daar achter is de manege waar ik met bram sta. In de wei daarvoor, staat een palomino ruintje, wit shetlandertje, bruine paarden enzo daar stond ik eerst met bram. In eerste instantie zou ik ook naar de willemshoeve gaan maar daar gaat het er allemaal een beetje vaag aantoe. Je hebt maar dat je tot een bepaalde tijd mag uitmesten.De stalling is verschrikkelijk duur, en de weilanden zijn ook niet echt je van het. Verder is de omgeving wel heel mooi, maarja daar zit ik nu in. Oh ja de buitenbak is niet gedraineerd. Dus voor mij vond ik het niet geschikt. De bossen zijn echt super!! Geef een keertje als je wil een gil als je naar haar gaat kijken, als je het leuk vind kan je dan langskomen bij bram en mij op de manege. Ik vind het echt tof dat ze zo dicht in de buurt staat. Morgen ga ik met bram er maar eens langs stappen, misschien dat ik haar herken van foto's..

Liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-01 23:32

ja leuk ik kom zeker een keertje kijken!
de buitenvbak lag er nu heel mooi bij en je moet uitmesten voor 8 uur 's avonds ofzoiets maar dat weet ik niet zeker.
weilanden zijn inderdaad bagger maar dat komt omdat ze het hele jaar naar buiten in het land gaan onze weilanden zijn super mooi maar helaas mogen ze daar nu niet in en staan ze in de bak en paddock ach ja als ze maar buiten komen.
dat witte huis heb ik wel gezien
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 23:39

als het goed is zou ergens in dit jaar de bak gedraineerd worden.Staat ze in de nieuwe binnenstallen? ( die grote loods) ? . die zijn heel mooi. Maarja je betaald 275,- stalling.Dan nog apart 100,- voor het land. Dan nog apart het voer EN het stro ( die je zelf moet bestellen bij een groot handel) En het hooi, en het zaagsel. oftewel alles.Ik had uitgerekend als je gewoon zou uitmesten, met hooi, stro en normaal voer ( en muesli) en het weiland dat je rond de 650,- per maand kwijt was. Voor de faciliteiten best duur. Maargoed het is wel een goede stal op wat kleine schoonheidsfoutjes na, maarja dat heeft iedere stal. Ik ga echt morgen naar haar uitkijken....echt gaaf... hoe heet dat meisje die haar gekocht heeft?.. Heb je ook die supermooie zwarte ruin gezien?.. met die witte bles en 3 witte voetjes. Das Onyx, paard van een vriendin van mij. Ik ken bijna alle mensen en alle paarden daar Lachen

liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 13:31

nee niet gezien dat meisje heet Christina.
Tja ik vind het jullie kant op zowieso al duur ik betaal all in 250 per maand en das zelfs met wormenkuur etc.
heb alleen geen binnenbak.
Waar je nu staat mogen de paarden naar buiten dagelijks?
das namelijk voor mij een vereiste

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 bezoekers