me and my big mouth

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

me and my big mouth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 08:29

"Ik ben nog noooooooooooooit van Sam (mijn paard) afgevallen!"

nou nu dus wel..en wel de tweede keer in twee weken.. oeff
vorige week maandag dacht ik als afsluiting van het trainen een piepklein sprongetje te maken.. note: ik was met dressuurzadel aan het rijden
nou Sam was ineens weer klaarwakker en of iemand heeft gebruik gemaakt van de projector van willie wortel (zie donald duck van deze week) of Sam is toe aan een bril.. maar hij zag een in dat steiltje van amper 60 cm een oxer van 1.30 m.. nou met paard niks aan de hand maar ik werd dus gelanceerd.. en kom met mijn kont precies terecht op mijn stijgbeugel die eraf vloog.. gevolg een hoop spierpijn en een onwijs blauwe plek om me poezelige achterwerk..

gisteren....
beetje rondhupsen bij de vereniging.. had al mijn springzadel meegenomen..paar in-uitjes gedaan.. en zomaar vanuit een truttig drafje gaat mijnheer onderuit.. beland eerst op zijn knieen.. vervolgens op zijn hoofd..teugel knapt..roos weer gelanceerd...dacht dat ie over de kop zou gaan dus rol gauw weg.. kan het niet goed uitleggen maar het zag eruit alsof ie zijn nek zou breken.schrok me een ongeluk.. Sam stond even daarna weer op en bleef versuft staan..hij is nog een tijdje behoorlijk suf geweest..maar verder konden we er niet heel veel aan zien.beetje stijf..thuis nog beetjte gevoeld aan zijn nek of ie nergens pijn had maar daar leek het niet op.. dit keer ben ik er beter vanaf gekomen..zo maar eventjes kijken hoe die de nacht is doorgekomen..

het is een schatje maar soms een beetje een kluns. Ach gut .maar voorlopig heb ik niks meer om over op te scheppen..misschien is het circus meer iets voor ons Clown

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay


Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:44

En? Hoe gaat het nu met je poezelige achterwerk? Ach gut Hahahahahahahahaha!
Die tweede keer is idd wat minder... verder alles goed? Nu word je er stevig aan herinnerd: nooit de goden verzoeken... Haha! Maar ja, ik hoop dat alles goed is met jullie!

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:25

Ik hoop dat je paardje goed de nacht is doorgekomen.
Gelukkig ben jij verder ongedeerd gebleven.

Rona, Linanda en Oackly

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 16:30

paardje lijkt prima in orde...heeft de hele dag kunnen grazen in de wei
mijn poezilige achterwerk is al redelijk gerevalideerd..alleen mijn schouder nog niet helemaal Huilen
vanavond weer even voorzichtig rijden...

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:59

Beide gevallen lijken mij zeer pijnlijk Haha! .
Sterkte .

Dat 2e geval, lijkt me ook pijnlijk voor je paard.
Hoe ging het met het rijden?
Ging dat allemaal goed?

Van zon val kan een paard soms flink wat overhouden, wervel scheef of wat anders dat vast zit.
Ik zou voor de zekerheid eens een fysio langs laten komen, die kan kijken of alles nog goed is, en zoniet, er wat aan doen.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 23:48

gek he dat hij duizelde ... bij het 2e geval dus
gelukkig is alles goed gegaan

en eens met chrystal gek , toch maar ff in de gaten houden
en hoe gaat het met jouw schouder?

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-04 07:22

rijden ging prima.. hij was niet echt anders dan anders..
toevallig heb ik een afspraak staan met fysio voor aankomende woensdag.. de ochtend voor de val gemaakt.. alsof ik het aan zag komen
en heb een voedingssuplementje bestelt bij de paardendrogist en van nutri-science voor een soepel bewegingsorgaan.. baat het niet dan schaad het niet toch ? Sam is niet zo lenig van zichzelf misschien helpt het iets..maar hij is prima te pas verder..maakt weer een hoop kabaal bij het voeren Haha!

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, Annienke, BranwenGC, Femia, Maanon_, Mark0919, Myrthe_bz, Wil_Fem en 40 bezoekers