Op bezoek bij Pocahontas

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Op bezoek bij Pocahontas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 10:09

Een paar dagen Maastricht is goed te combineren met een bezoek aan een Bokker in België. Maandagmiddag kwam Pocahontas met haar 2 kindjes mijn zoontje en mij ophalen vanuit Maastricht om haar Tinker Melody en haar minipaardje te komen bekijken. Melody staat in de wei met de Tinker Santos van Marina (ook een Bokker, Santossy geloof ik) en de Tinker Blue van de stiefmoeder van Pocahontas. Marina heeft ook een minipaardje. We hebben een erg gezellige middag gehad *LOL*

Melody in de wei
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De andere Tinkers:
Santos
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Blue
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en de mini's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De kids van Pocahontas vermaakten zich met de computer
Afbeelding
en Julian had het vreselijk naar zijn zin op de schommel
Afbeelding

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:11

Citaat:
Afbeelding

Kwijl Dit is echt dé foto *LOL*
Leuke foto's! Haha!
Laatste zijn ook lief Vork

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:29

Dat is mijn Toby..
Mooie foto`s Vasthi..,alleen jammer dat van ons geen foto is gemaakt,die had ik ook wel willen hebben..
Het was inderdaad een leuke middag,ik hoor het wel als je weer eens richting Maastricht komt hè!!?
Je bent altijd welkom!
Ook met paard!! Vingers aflikken
Hier kun je eindeloos rijden in de bossen van Zutendaal!! *LOL*

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:47

Leuke foto's! Die minipaardjes zijn echt cute Lovers

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:04

Ahh... Die mini's zijn net mini tinkers... Haha!
Leuke foto's...
Ben alleen wel heel nieuwschierig naar wat er nou op dat briefje aan het hek staat bij die ene tinker... Bloos

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:07

gelieve de paarden niet te voeren...
Zoals je ziet komen ze niets te kort Bloos

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:16

leuke foto's! mooie tinkers/mini's! Kwijl

Santossy
Berichten: 10
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:21

Heeey Vasthi,


Mooie foto`s heb je gemaakt van onze paardjes hoor ! OK dan!

Ik vond het ook leuk om jou te ontmoeten, en ik vond het gezellig om samen met jou en pocahontas lekker te kletsen en te theeleuten .

Bedankt voor het plaatsen van de foto`s hoor !

Groetjes, Marina

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:36

mooie fotos Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:44

Hoe verschillend zijn ze zeg, de ene een stuk grover dan de ander. Prachtig toch, die diversiteit!!!

Haalt het eigenlijk iets uit dat briefje? Deze middag stond weer een oud vrouwtje m'n tink te voeren .... aardappelschillen ... Ze voelde zich lichtjes betrapt geloof ik Schijnheilig Zegt ze tegen m'n dochtertje die een maïskolf ging overgooien bij hem of ze ook 'het paardje' iets kwam geven. Zegt m'n dochter "da's mijn paard hoor!" Haha! Mevrouwtje vlug 'r tas toe en toen zag ze mij ook wachten op het hoekje op m'n dochter .... BUSTED WOMAN Tong uitsteken Zegt ze "ik heb ze netjes gewassen hoor, en t'zijn verse van deze middag, want k'heb hutsepot gemaakt (=stamppot in het nl. geloof ik)" .... Mja ... pfffffffff .... (Overlaatst nog een belegd broodje in de wei gevonden met wortelen in mayo ertussen en ham Boos!, nog een geluk dat ie nog een kieskeurige kerel is en hij het heeft laten liggen)

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:09

Leuke vlekkies hoor, en mooie foto's. Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

Djana

Berichten: 764
Geregistreerd: 15-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:26

Leuke foto's hoor . Hihihi grappig de aan en uit knop van Santos op zijn neus. En zo te zien komen ze inderdaad niets tekort Lachen .

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:44

sonjabelgium schreef:

Haalt het eigenlijk iets uit dat briefje?


Nee,niet echt.. Verward
Hier komen in het weekend ontzettend veel wandelaren langs,en die geven ze constant wat..
Maarja,1 persoon die er van terugdeinst,scheelt toch weer een kilo brood..hihihi Bloos

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 16:40

Erg hé, moesten ze er nog zielig uitzien ... Alle koeien van de wereld, geen mens die deze gaat voeren, maar dat paardje??? Dat moet toch wat extra's krijgen hé! Ik kom net van school, de kids gaan afhalen en alweer stond een (andere) dame tink te voeren, kerstomaatjes (wist niet eens dat ie dat lust), komkommer, koekjes en brood ... zucht ... wat ziet ie er toch zielig uit volgens mij, hij heeft een kont van hier tot Tokio, maar toch moet ie NOG wat meer ... Durf de kleine daar niet eens te steken, denk dat die al snel ontplof-klaar zou zijn (en mogelijk ziek ook nog, want die kleintjes zijn toch een stuk gevoeliger aan teveel eten)! Ik ben ermee gestopt om te zeggen dat ze niet mogen, anders doen ze het achter m'n rug, zag ze soms vlug op hun stappen terugkeren als ze mij of m'n man opmerkten en dan heb ik nog minder controle op wat ze hem toesteken ... nu weet ik het min of meer wat ie krijgt en kan ik mensen soms wijzen op bepaalde zaken (dat het geen varken is, vlees lust ie niet, nee mevrouw, taart is niet goed voor hem, en mevrouw, laat misschien best je brood een dagje drogen voor je het hem wil voeren zodat het niet blijft kleven in z'n slokdarm, want paarden kunnen niet overgeven en zo komt er ook geen schimmel op, .... ). Bah, erg eigenlijk, maar zo heb ik er meer controle over gekregen en heb ik de mensen van de omgeving toch kunnen "opvoeden" wat zeker niet mag (en ja, ze zeggen het door en af en toe vragen ze zelfs van "mag ie xxx" en dan zeg ik ook dat ik het fijn vind dat ze het eerst vragen )

PS ik waarschuw wel iedereen die het wil horen dat ie HENGST is en dat die durven bijten Schijnheilig ... het is geen leugen op zich, maar ik heb liever dat niet iedereen aan hem zit te foeteren Bloos

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:03

Klinkt erg gezellig OK dan! en wat een leuke mini's Lovers

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:14

ah dat briefje vroeg ik me ook meteen af hihi Lachen
blue komt zeker niks te kort, Wow! ja hooguit wat beweging extra. leuke tinkies, hoe oud was melody nou?

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:28

Blue zal binnenkort wel wat meer beweging krijgen,we zijn nu bezig hem zadelmak te maken,en dat gaat super!
Melody was deze zomer 5 geworden zoals we dachten,maar op de keuring werd ze 7 geschat. Haha!

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:47

Heee leuke foto's! Inderdaad die Shet in de bosjes....om in te lijsten!!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 08:02

whaha, eerst die grote tinkers en dan die kleintjes!
zo lief!

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 08:23

mooie tinks! en die kleine mini tink Ach gut

PartTwo

Berichten: 1349
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 08:53

Leuke foto s en wat een toepasselijke naam "Bleu" *LOL*

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:23

leuke foto's hoor
erg gave paardjes
ik was ook al erg nieuwsgierig naar het briefje Tong uitsteken