hoe jureerdt ed gosen eigenlijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

hoe jureerdt ed gosen eigenlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 21:03

nee geen krietiek maar graag eerlijk antwoord van mensen die hem als jury hebben gehad en hun visie daarop willen delen?


KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:38

Ik ben nu twee keer door hem gejureerd. Helaas heb ik beide keren geen score sheet gezien en worden jammer genoeg de punten bij de prijsuitreiking niet genoemd. Als ruiter vind ik het wel heel prettig dat hij even de tijd neemt om je ergens op te wijzen. Met name de wedstrijd van gister, hij praatte echt met iedere deelnemer, korter of langer. Dat had Jan ook speciaal gevraagd, zodat alle deelnemers er nog wat extra van op zouden kunnen steken.

Als je zelf mee rijdt is het moeilijk in te schatten hoe hij jureert ten opzichte van anderen, daar kunnen tribuneridders vast iets meer van zeggen.

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:58

Hoi Karin,

Even off-topic:
Jammer dat je de score-sheet niet gezien hebt. Ik heb deze nog tijdens de prijsuitreiking op de zijkant van de hooiberg gehangen. Vind het zelf altijd fijn als deze geraadpleegd kunnen worden. Weet helaas niet wat er mee gebeurt is (waarschijnlijk prullebak), anders zou je hem nog even kunnen bekijken.
En nog gefeliciteerd !!!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 20:01

Ik vind ed goed legt foute dingen uit en is altijd wel bereid om iets uit teleggen hij is wel streng op houding hij houdt van een mooie zit. Verder ben ik tevreden

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:19

Ik heb een foto gemaakt van de score van de trail (gevorderde beginners).
Mijn fotoos zijn nog niet klaar, dus ik weet niet of het gelukt is, maar als het gelkukt is, zal ik het hier plaatsen.

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper en 2 bezoekers