Ontsnapte koe... ;)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Ontsnapte koe... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 17:20

Beetje lang verhaal hoor..
Ik stapte vanmiddag op de fiets want Sammylover was al bij Sam en ik was wat aan de late kant.... en fietste het dorp uit en zag ikppie Tong uitsteken kwamen me tegemoed rijden. Dus gezellig weer mee terug maar de boerderij en ging ik maar Ex en Sam hun boxen uitmesten, kruiwagen vol geladen en al.... moest ik een groot hek openen omdat de koeien kunnen zo de weiland uit de stal in lopen en andersom, en ik dacht ik zie alle koeien in de verte staan, dus laat t hek open en loop ff door naar de mest hoop en kieper m leeg... moest Sammylover nog ff een schrikdraad los maken waar de mesthoop lag Tong uitsteken toen ineens Toos de stal uit kachelde en mij ff nieuwschierig bekeek... Toos is een lekkere aanhankelijke koe en liep kennelijk appart los... maar ja ze zag t hek open staan dus dacht ff een ander rondje te gaan wandelen. Dus ik achter haar aan hollen maar was al door de opening heen en kon haar niet laten schrikken ofzo, bleef wel alleen sullig stil staan van wat moet je nou voor me? Dus ff sammylover een schep laten halen en dat vond Toos na een paar momenten toch niet rg leuk en draaide zich weer rg rustig om en sjokte weer terug. al met al toch 15 minuten verder Haha! Toos terug op t pad en hek dicht en ik mn kruiwagen legen, maar had niet door dat Toos gezellig mee liep dus banjerde even later een Koe door de mest hoop heen. Dus ff de schrikdraad ff op gepakrt en achter haar langs gehaald en weer terug gejaagd... heeeeel rustig aan. Nog ff lekker met Toos staan kroelen terwijl ze de kruiwagen onderzocht Tong uitsteken en snel weer alles vast gemaakt en Toos achter t hek gelaten Knipoog Maar Toos heb wel een nieuwe nicknaam erbij... Doos Knipoog

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:25

dat was wel een beetje raar Tong uitsteken

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:40

Haha die koe was toe aan wat gezelligheid Tong uitsteken

» Never give up on the things that make you smile..

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:48

hij voelde zich alleen Knipoog


          :¨·.·¨:
          `·.
          Crumble

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:51

mischien wel ja Knipoog ze is wel de enige koe met aandacht. dan wil de ande koeien ook wel eens zien :p

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 19:15

Ja toos is een leukerd hoor. Als ze aan de andere kant van t land staat en je roept haar komt ze ook heel lomp en op dr eigen tempootje aantuffen Haha! en ze wordt ook mama geloof ik binnenkort, zie ik alleen niet erg want ze is altijd al tonnetje rond geweest sinds ik er ben Tong uitsteken je voelt je wel klein hoor met zo een groot dier naast je Bloos

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Helderder

Berichten: 10116
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:22

haha wat grappig *LOL*
Wij hebben ook een keer zoiets gehad.
Toen hadden we ook vergeten de draad dicht te doen en toen liepen een paar koeien bij ons in de tuin Bloos!
En het was toen nog een heel gedoe voordat die koeien in het goede weiland waren Knipoog

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:25

haha wat een slullige koe Tong uitsteken
als pamba een koe was en ze was los dan weet ik zeker dat ze dat niet zou doen maar ETEN Tong uitsteken

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

pianka

Berichten: 660
Geregistreerd: 05-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 19:49

haha die koe wilde vast heeeel graag helpen Knipoog


_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 21:42

ik ben gewoon een blunder type en dat zal ze wel merken dan verveelt ze zich niet snel mee Knipoog je kan erg lekker met dr staan kroelen, maarja wat ik al zei de meeste koeien zijn wat schuwachtig maar je kan duwen en porren wat je wil maar ze geeft nog geen milimeter mee Tong uitsteken maar t is echt een poepie! *onze Toos Doos*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Pommier, ravie2013 en 34 bezoekers