Mijn SuperBabe verslag!!!! I'm so in love!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Mijn SuperBabe verslag!!!! I'm so in love!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 18:15

Ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen.... Vanmiddag was ik ff online, ik MOEST gewoon dit geweldige nieuws even kwijt en jullie mijn nieuwe trots showen. Haha! Het is het absoluut waard geweest! Want een waardige dochter van SuperJurga, dat is ze nu al.... Lovers

Ik heb dus vier nachten op stal gebivakkeerd, op een stretchbed voor de staldeur. Drie nachten niets, ja, er weinig slaap ( Thnx to Harald...ooit een paard horen snurken???? Schijnheilig ) en natuurlijk elke beweging van de paarden die je wakker maakt. Maar ja, ik heb er wel iets voor over.
Jurga was dus woensdag uitgeteld en dus een paar daagjes te laat. Ik vond het dus van donderdag op vrijdag tijd worden op stal te gaan slapen, ik had het vermoeden dat ze het er zomaar ineens uit zou gooien. Dat viel uiteindelijk wel mee. Zaterdag, zaterdagnacht en zondag ben ik non-stop op stal geweest om te waken. Ik was er stellig van overtuigd dat ze het er zaterdagnacht uit zou gooien, ondanks nog geen harsdoppen...
Maar nee hoor, bijna geen oog dichtgedaan die nacht en geen babe. De volgende ochtend had ze echter WEL harsdoppen! Party!! (braaf paard)
Nou ja, hele zondag ook nog bezig geweest op stal, die is ondertussen brandschoon, alles opgeruimd en mijn zadels en hoofdstellen zijn weer helemaal toppie... Knipoog , maar ja, ik was het behoorlijk zat, verveelde me daar toch wel. Dus ik werd van stal geschopt om maar ff thuis wat te gaan eten en ff te bokken ofzo... (??? verplicht bokken ???) *LOL*
Dus ja, dat heb ik maar ff gedaan en toen weer terug naar stal gegaan, waar Jurga aanstalten begon te maken. Maar het leek niet erg te vlotten, dus ik ben maar weer gaan slapen die avond. Gaaaap Dromen
Maar rond kwart voor één werd ik ineens wakker. Vanuit de door mij gebouwde constructie voor de box (ik had de staldeur op een kier gezet, met een voerton erachter zodat Jur hem niet verder kon openen en lag met mijn hoofd bij de kier, zo kon ik elke keer als de wekker ging, zo in de box kijken of er iets aan het handje was... *LOL* Clever girltje ben ik ook Schijnheilig ) had ik dus door dat er iets aan de hand was. Ik dus mijn lampje aangeklikt (die stond in de deuropening onder mijn stretcher Haha! ) zag ik Jurga dus ineens liggen en wist dat het ging gebeuren.
Ik dus meteen mijn ouders uit bed gebeld die maakten dat ze naar stal kwamen en vanaf hier ging het supersnel. Ik stoorde Jur wel even, maar heb meteen de grote lamp aangedaan, zodat ze niet in een verder stadium ineens zou gaan stressen of weet ik veel wat.
Dus ineens zag ik al een blaas hangen. Ik razendsnel de videocamera en de digi gepakt, het was helaas te donker voor de camera, ik kreeg de bouwlamp die we naar de box hadden gehangen (arme Jur Haha! ) niet aan, dus ben maar pics gaan schieten. Toen mijn ouders kwamen, staken er dus al benen uit Lachen ...
Ik snel de videocamera overgedragen. Pap snel de bouwlamp aangedaan, maar we zijn pas echt gaan filmen toen de babe er al was. Ik heb de video nog niet gezien, zo eigenlijk even doen Knipoog . Maar goed, we waren dus net op tijd. Jurga lag best dicht bij de muur, dus het veulen paste er nooit uit. Ze is toen maar een stukje opgeschoven. Het veulen paste er toen net naast, maar we hebben het er bijna meteen achtervandaan getrokken, zodat ze het niet zou pletten. Maar goed, de bevalling zelf ging zo ongelovelijk snel! Wow zeg, wat een plaatje was het meteen al. Kwijl Zo super! We waren echt alledrie hyper van wat er gebeurde, echt alles filmen en fotograferen. Wel even het vlies van het kopje afgetrokken voor alle zekerheid. Party!!
Maar ja, om één uur stond het er dus al naast! Na ongeveer een uurtje stond het al op haar beentjes en ze is niet meer omgevallen. Het was staan en blijven staan ook. Echt zo super! De nageboorte van Jur kwam ook vlot af, dus daar was ik ook blij mee. Eerst leek het er op dat Jurga het niet zou laten drinken, daar was ik als enige een beetje bang voor, heb haar ook een tijdje vastgehouden, maar Voice schoot niet zo op. *LOL*
Maar wat een supergezicht en wat super dat we het hebben mogen zien, wat een belevenis, echt geweldig, bijna geen woorden voor.
Maar goed, ik heb HAAR dus Voice genoemd, mijn kleine Jurgakloon. Nog een superbitch in the house! }> Voice liep ik al heeeeeeeeel lang mee in mijn hoofd, eigenlijk wilde ik er nog wat mee, maar ik kon niets meer verzinnen, dus ja, eerste is vaak het beste, dus ik heb nu een SuperJurga en een SuperVoice. Lovers Echt een superknap stel. Voice is een Jurga in het mini, meer kol en minder wit aan de benen, maar zoooo geweldig. Har koppie is exact dat van Jurga op de veulen pics die ik van Jurres heb! Kwijl Ben er zo trots op! Maar ja, de bevalling was dus geweldig en verliep heel soepeltjes. Mijn ouders zijn daarna al snel naar bed gegaan en ik heb nog de nacht daar doorgebracht. Voice liet al wel de darmpek gaan, dus ik dacht wel dat het goed zat met de biest en ben ook maar gaan maffen. zal blij zijn als ik vannacht weer in mijn eigen bed lig, vier halve nachten slaap en alle spanning (viel me op zich nog mee, was niet nerveus...) gaan je niet in de koude kleren zitten. Cool Dus dat wordt slapen als Doornroosje vannacht... Heb ik ff mazzel dat Syph morgen komt.... Knipoog Maar de volgende ochtend toen ik na een paar uurtjes slaap wakker werd, hoorde ik Voice drinken bij haar af en toe gillende en in de billen bijtende moeder... Clown Wat voelde ik me toen trots, die merrie van me flikt het toch maar ff mooi om nu WEL een prachtig veulen ter wereld te brengen (ik ben niet weg van haar twee eerdere veulens haha, dat blijkt wel weer...). Maar goed, vanmorgen meteen mijn opa de stal ingeroepen en mijn oma, tante, oom en nichtje en neefje kwamen ook meteen, evenals een vriendin van me. Allemaal SuperBabe bewonderen.
En ikke ben de trotse pleegmama... Tong uitsteken
Ben zo gelukkig dat alles goed is gegaan. Ben vanmorgen nog heel even naar school geweest, omdat ik ff moest overleggen voor een verslag, daarna snel mijn foto's geplaatst en weer naar stal waar Steef al op me wachtte. Cool De eerste bokker en hij had de primeur: eerste keer halstertje om en naar buiten! Lovers Wat een fantastisch gezicht zeg.... Daar kan ik uren naar staan kijekn. Voice heeft haar eerste galopsprongetjes gedaan (Paddoxkwijlgalop???) en lekker liggen maffen in de wei. Steef, waar is je verslag???? Knipoog
Ik ben om half vier nog even met Maaike en Pony naar de Nieuwe Heuvel geweest om Pon op te laten voelen voor dekking. Kom ik teruglopen daar, zie ik de dierenarts die veulen zou komen inenten die me effe heel leuk verteld dat ie het een supermooi veulen vond!!! Whaaaah als een DA dat zegt.... Ik ben zoooo trots!!! Je vindt zelf natuurlijk al snel je eigen veulen mooi, maar die dierenartsen zien er zoveel....*glunder* Maar goed, hij was er dus geweest toen ik er niet was, helaas, maar kan niet meer anders. Mijn vader vertelde me ook nog dat hij had gezegd dat ie meteen naar de NH ging om te vertellen dat mijn veulen zo'n mooi ding was!!!! Lovers Lovers Lovers Ben helemaal apetrots en straal als een zonnetje! Cool Favo is meteen ook even komen kijken en vanavond komt er nog meer visite. Echt zo gaaf, ik heb de beschuiten met muisjes klaarstaan en de slingers en roze ballonnen zijn door mijn moeder opgehangen!!! *LOL*
Morgen komen Priz en Naz en Spades (jaaaaaah nienke meeten!) en Syph niet te vergeten! Lovers Kan nu al niet meer wachten. Nu ga ik snel naar stal terug, wil mijn stel zien en er komt meer bezoek, dus tot gauw met meer nieuws over SuperJurga en haar Babe Kwijl ....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Mijn SuperBabe verslag!!!! I'm so in love!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:30

Jurga schreef:
En ikke ben de trotse pleegmama... Tong uitsteken


Mag ik me ook trotse halve papa noemen? Schijnheilig Lips are sealed Ben iig erg blij dat ze er nu is, je begon al flink slaap te krijgen Lachen Het is echt zooooo'n schatje en morgen heb ik de eer om haar te gaan bewonderen Lovers En ook nog in het bijzijn van mn andere 2 schatjes Haha! Lovers

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:30

zo das me un verhaaltje..Haha! maja wel de moeite waard!!:#
kei tof dat je de bevalling hebt meegemaakt!!
ben jaloers.. haha maja
een kus voor beide kanjers..en eh..ja verder
groetjes xxjes
Anne Party!!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:38

Wat een gaaf verhaal, zo leuk dat je de hele geboorte hebt meegemaakt! Ik zat net de foto`s te kijken maar de helft laadt niet (poedersuiker computer), ik heb nu alleen nog maar de pootjes van jouw superbabe gezien!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:41

Weer een super Iloon-verslag!! Haha!
Echt heel erg gaaf, heb er zin in morgen!!!!! Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 18:41

Eccht hardstikke leuk!!!! Lovers veel plezier met haar!! Lovers Lovers Lovers
groetjes monica Party!!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 20:22

Tof dat je foto's hebt kunnen maken van de bevalling (kan ze alleen niet allemaal zien Huilen )
Ik heb alleen een video film ervan. Mijn moeder heeft gefilmd en ik was te druk met pootjes goed leggen en helpen trekken (Copper had een flink veulen).

Wat kunnen die merrie's soms gillen he bij het drinken. Ach ja, als er ook veel spanning op staat...

Bewaar de film en foto's maar goed, blijft altijd leuk om terug te kijken!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-02 20:42

ja, ik bewaar het zeker goed. Ik ga zo effe de video kijken, ben benieuwd. Maar daarna ga ik slapen, ben total-loss!!! Morgen weer Boktmeeten haha! Haha!
En tuurlijk mag jij de halve pappa zijn Syph! Lovers

De dierenarts zei ook nog dat ze heel vlug is voor haar halve dagje oud! Ze staat heel mooi op haar benen! En iedereen die haar komt bekijken is weg van haar haha... Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:20

Leuk verslag! Echt tof dat het veulentje er nu is!!
Heel veel plezier met haar! Lovers

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:46

Dus jij hebt ook zo'n billenbijtende mama hè, ik ook Knipoog En heb jij al een postnatrale depressie gehad *LOL*

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 21:52

aah leuk man!!! Echt tof voor je! ikkom ook snel beschuit met muisjes halen... Haha! Heel kik! En hoe reageert Harald erop? Is tie jaloers? Knipoog
Heel gaaf hoor meid! Ik bene cht super blij voor je! k kom snel!

xxx Lachen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:06

Gefeliciteerd!
Nog bedankt voor je smsje!
Afbeelding

Geef haar maar een flinke knuffel van mij, en moeders natuurlijk ook!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:08

volgens mij heeft ze heel bokt een smsje gestuurd.
werd om kwart voor 2 opeens wakker getrild door mijn mobiel.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 22:11

wat een super verslag! dat je er blij mee bent is heel duidelijk Lovers Lovers echt leuk om te lezen! ben benieuwt naar foto's van supervoice *LOL*
Echt super gewoon! ben blij dat alles goed is gegaan, gefeliciteerd !!! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-02 07:43

Haha, ik heb idd mijn halve telefoonboek gesmst, die onderhand vol staat met bokkers Haha! . Er waren er ook zoveel benieuwd! Thnx dat jullie allemaal zo gaaf reageren!
Sugarmiss, ik heb geen postnatrale depressie gehad hoor, ben onder alles heel relaxed gebleven... (eigenschap van mij hihi, ik schiet niet gauw door zoiets in de zenuwen... Cool nuchter Hollands meissie Knipoog ) Net gisteravond ben ik mijn bed ingedoken na de video te hebben gezien. Had me toch koppijn ineens... Nu nog wel een beetje, maar ja, met acht uur slaap haal je niet vier halve nachten in... Gaaaap
Ik kan echt niet wachten, vandaag weer even de wei in, ik zou het liefst nu meteen weer naar mijn schatten toegaan, maar eerst één uurtje nar school (en dan kunnen ze me daar weer wat...) om mijn babe te showen en te trakteren op beschuit met muisjes! Vork

kippetje

Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 21:34

hey Iloontje, via bokt nog maar een keer extra feliciteren met je prachtige veulen. Was helaas gister weer niet lekker, en heb mijn pap nimm laten mesten, maar vandaag heb ik weer even bij jurres haar stal staan kwijlen.
Zie je snel,
groetjes kim en nimm

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 11:34

Thnx Kim, ik ben ook zo vreselijk gelukkig! Liefst zit ik de hele dag naar haar te kijken. Vanmiddag weer even de wei in, lekker rennen met mams. Jur krijgt gewoon conditie van het achter een ontsnappende babe aanrennen... Haha! Ze heeft alleen die tuigerdraf half weer terug.... Lips are sealed

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 11:50

jemig wat een lang verslag ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet alles gelezen heb Party!! maar je enthousiastme spingt van het scherm.
welkom bij de club van pleegmoeders Knipoog leuk spul is het je kunt er wel uren naar kijken en ze zijn ook erg lachwekkend.

Superamanda

Berichten: 61
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 12:26

Lieve Ilona,

Na maanden wachten dan nu eindelijk heeft jou Superjurga een prachtig veulen op de wereld gezet. Voice.... dat was de naam die ze kreeg. Met een MEGA kol en lange benen. Een trotse Ilona die na nachten lang ik spanning te hebben gezeten nu eindelijk lekker kan uit rusten en kan gaan genieten van haar SUPERBABE Voice. Ilona, ik wil je nogmaals feliciteren met de geboorte van je veulen!!!

Veel liefs,

Kirsten Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-02 12:37

Thnx Kirsten! Als je de mogelijkheid ziet, moet je echt langskomen hoor!!!!!! Haha! Heel lief je berichtje, erg bedankt meisje!!!!!!