Jaaaaah we gaan op trektocht!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Jaaaaah we gaan op trektocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 13:06

Jah eindelijk hebben we een datum en weten we welke route (nou jah een beetje de route) we willen nemen!
we gaan 18,19 en 20 mei met pinksteren (jammer kunnen we niet naar pinkpop) en we gaan een stuk van de route 'grensloos paardrijden' nemen kent iemand die route? daar is ook een boek van dat moeten we dinsdag even gaan kopen als we naar de stad gaan. We moeten natuurlijk wel weten waar we heen rijden! Knipoog
Ik heb er echt al helemaal zin in en Arie hoop ik ook we zijn nu natuurlijk al veel aan zijn conditie aan het doen want die moet wel goed zijn.
(we is maartje (loulou), mirjel (suleika) en monique en ikke gezellig met zijn 4tjes) En we hebben het slim geregeld want de vriend van monique rijd met de auto!!! dus geen spullen slepen. Gaat er nog iemand op trektocht deze zomer?


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 13:33

Stoer heel veel plezier.
Wanneer krijgt Arie hoefijzers?

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 16:38

De hoefsmid komt waarschijnlijk volgende week dus dan!

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 19:00

Yep de kaarten van het project grenzeloos paardrijden ken ik. Ik heb ze hier liggen. Op zich redelijke kaarten, zeker aanschaffen, maar ik zou je wel adviseren om gewone kaarten 1:25.000 erbij te kopen van die gebieden waar je doorheen gaat. Deze kaarten zijn veel duidelijker en geven meer info zodat je makkelijker kunt vinden waar je bent, voor het geval je de route kwijtraakt, wat vrij gemakkelijk kan gebeuren.
Zorg ervoor dat je weet hoe met een kaart en een kompas om te gaan voordat je op pad gaat en maak je paard kaartleesproof, dat kan ook wel eens handig zijn.
Mocht je problemen hebben met kaart en kompas, PB even.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 19:19

wwwohhhhhhhhh Party!! zo iets zou ik ooit ook welleeens willen doen Haha! das echt gaaf nou heeel veel plezier en laat het ff weten hoe het was

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 19:41

Wij gaan ook, in de meivakantie. We zijn ook van plan 3/4 dagen te gaan, en waren van plan naar Nieuwegein te rijden, daar stallen we ze dan voor de nacht en wij slapen dan bij mijn opa en oma *LOL*
Waar slapen jullie?? We zijn namelijk nog steeds op zoek naar betere alternativen, want in en rond Nieuwegein schijnt de omgeving niet echt super te zijn..
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 10:11

Thanks voor de tip Ikke! Haha!
gelukkig kan ik wel met een compas en kaart overweg, ik heb ongeveer 8 jaar bij schouting gezeten.

We weten nog niet precies hoe we gaan rijden want van die route is ook een boek en dat gaan we morgen even kopen dan kunnen we de route uitstippelen. Gelukkig kennen wij het gebied waar we als eerst doorrijden. Dat is Herperduin 'ons' bos waar we altijd gaan buitenrijden. We rijden beginnen in Schaijk of Herperduin (dat is dicht bij Oss in tussen Den Bosch en Nijmegen, Brabant dus) Dat is best wel een mooi gebied om te rijden. Maar waar we verder nog naar toe rijden weet ik niet of het daar mooi is dat zien we wel in het boek hoop ik Haha!

We slapen waarschijnlijk op een camping of anders een boerderij ofzo.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:47

hey jaaaahh ik heb daar echt vette zin in!!!!! ik kan ook met compas overweg, maar met een kaart Verward .
lijkt me wel geinig als we verdwalen, maar het nadeel is dat we dan geen overnachtingsplaats hebben!! we zien wel. ik heb er in ieder geval vette zin in Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Koe Koe *LOL*

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 12:51

Ja maar mirjel die overnachtings plaats moeten we nog eventjes in het boek opzoeken! dan weten we hem straks wel!!! Koe Haha! Knipoog

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:53

jaah das waar, maar als we dan verdwalen, tijdens de trektocht, dan niet. maar jah. ik heb er echt zin in joh!!!!!!!!!!! nog een half uurtje en dan zijn wel uit!!!!


KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 12:54

Jaaaa ik denk dat ik dan dat boek ga halen ga je mee?

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 07:54

ja we hebben het boek al!!! ole ole ole ole

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 08:12

In het boek staan hele leuke slaapplaatsen! in het hooi Haha!
dat gaan we echt wel doen lijkt me kei lache.
Echt een handig boek je kan er echt heel veel mee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa en 36 bezoekers