austerlitz 1e keer en binnen de tijd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

austerlitz 1e keer en binnen de tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 07:43

heel vroeg op staan, paard die toen al veel zin had en crossend de klep van de trailer op gaat ....

keuring ging op zich okay, alleen had ze last van een 1e harttoon (wat dat precies is weet ik ook niet), het had geen gevolgen en we konden gewoon startten.

voor de pa was ze erg druk en heb ik het allemaal een beetje fout in gecalculeerd.

pa van 60 (net aan...) dus mocht gelijk door!

daarna ff door gereden want had wat tijd verdaan bij pa (moest ff urineren... en koelen)

toen paar mensen in gehaald en verder op gereden met meisje op een fjordje.
dat werkte super, wat een tempo voor een fjord maar naadje en ik genoten echt.
en ook haar pony; oortjes er bij beide paardjes op en draven maar.

nog een stukje galop gedaan en laatste 2 km. gestapt, toen nog ff gekoeld en gefinisht met een ademhaling van 52.

nakeuring, ook alles prima (zelfs nog lager dan de voorkeuring)...

en gereden met een gemiddelde snelheid van 11.06 dus vond het niet verkeerd gaan.

weet alleen dat ik volgende keer iets meer door moet rijden!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:25

Mmm... bij mijn eerste keuring kon degene die keurde één harttoon niet eens vinden! Blijkt bij Ameretto vrij moeilijk te zijn, er werd iemand bij gehaald die ook moeite moest doen om dat ding te vinden, maar hij zit er wel en alles was gelukkig in orde.

Leuk hè, endurance! Wanneer is jouw volgende rit?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:43

Waarom sneller rijden?? Ik zou hartstikke trots zijn geweest joh! Echt kanp!
Mijn eerste 2 ritten heb ik niet uitgereden, en de 3e met een snelheidje van 11,86. Niet te veel verwachten hoor, de eerste keer! Ik hoor verhalen van mensen die hun paard na 3 jaar trainen pas voor de 15 km/u laten lopen, dat vind ik echt knap. Mert Navy doe ik dat na anderhalf jaar al.. maar goed Schijnheilig
Duurde het plassen en urineren zo lang dat je erg door moest rijden?? Flinke plas *LOL*
In elk geval: gefeliciteerd, en misschien zie ik je 5 mei in Balkbrug (als iemand weet waar het ligt.. zeg het me!!!) ??
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 10:49

Balkbrug ligt bij Ommen en dat ligt weer ten oosten van Zwolle. Volgens mij kom je daar via de A28, dat is wel makkelijk vanaf Amersfoort.

Ik kan helaas 5 mei niet meedoen, ook al is het in de buurt. Lau heeft 9 mei een SGW, dus dat zou een beetje te veel van het goede worden. Zelhem op 18 mei lukt ook niet, dan is er een stamboekwedstrijd van het NRPS in Ermelo waar Lau ook aan meedoet. Maar eind mei ben ik er dus weer bij in Leersum.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 11:27

Jammer!
Ik heb vorig jaar meegedaan in Ommen, en dat was best te doen.
Dit zal dus ook goed gaan! Ik heb alleen een ontzettend vorege strattijd want ik heb ze 1,5 maand geleden al op de bus gedaan..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 11:35

Karin schreef:
Mmm... bij mijn eerste keuring kon degene die keurde één harttoon niet eens vinden! Blijkt bij Ameretto vrij moeilijk te zijn, er werd iemand bij gehaald die ook moeite moest doen om dat ding te vinden, maar hij zit er wel en alles was gelukkig in orde.

Leuk hè, endurance! Wanneer is jouw volgende rit?


over 2 weken in Kootwijk!!!

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 11:38

NaVy! schreef:
Waarom sneller rijden?? Ik zou hartstikke trots zijn geweest joh! Echt kanp!
Mijn eerste 2 ritten heb ik niet uitgereden, en de 3e met een snelheidje van 11,86. Niet te veel verwachten hoor, de eerste keer! Ik hoor verhalen van mensen die hun paard na 3 jaar trainen pas voor de 15 km/u laten lopen, dat vind ik echt knap. Mert Navy doe ik dat na anderhalf jaar al.. maar goed Schijnheilig
Duurde het plassen en urineren zo lang dat je erg door moest rijden?? Flinke plas *LOL*
In elk geval: gefeliciteerd, en misschien zie ik je 5 mei in Balkbrug (als iemand weet waar het ligt.. zeg het me!!!) ??
Groetjes


Balkbrug ben ik er niet.
Ik start over 2 weken in Kootwijk.
Dan 26 mei, 16 juni, 3 augustus, 29 september en 12 oktober!!!

Maar we zien elkaar wel weer een keer!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-02 08:11

Idd! Ik ben er dus alleen de 20e niet, voor de rest doe ik alle in klasse 1 mee. Moet alleen nog even kijken hoe het met Navy gaat tegen de tijd van Katwijk, misschien dat we dan klasse 2 starten.. Maar waarschijnlijk niet hoor, heb me eigenlijk voorgenomen sowieso dit seizoen in klasse 1 te blijven, en dan zien we volgend jaar wel verder..
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 11:29

NaVy! schreef:
Idd! Ik ben er dus alleen de 20e niet, voor de rest doe ik alle in klasse 1 mee. Moet alleen nog even kijken hoe het met Navy gaat tegen de tijd van Katwijk, misschien dat we dan klasse 2 starten.. Maar waarschijnlijk niet hoor, heb me eigenlijk voorgenomen sowieso dit seizoen in klasse 1 te blijven, en dan zien we volgend jaar wel verder..
Groetjes


katwijk moet heel zwaar zijn hoorde ik, mensen die klasse 2 nu al startten gaan dan vaak daar zelfs nog 1 startten (hoorde ik zondag)...

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 07:52

Ja, klopt, Katwijk is ook behoorlijk zwaar terrein.
Heb er nog 'es goed over na gedacht, maar blijf dit seizoen toch nog lekker in klasse 1.
Het was Endurance, Reddy *LOL*
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Taucha, Vagabondo en 2 bezoekers