Nieuw gaatje in oor waarneer wissellen van oorbel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Nieuw gaatje in oor waarneer wissellen van oorbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 20:32

Ik heb dus een tweede gaatje in me oorlel.
Nu wil ik er dus een andere oorbel in doen er zit nu zo'n lelijk dik knopje in. Scheve mond

Dus ik vroeg me af waarneer ik mocht wissellen van oorbel gewoon de een er uit andere er in.

Weet iemand dit?


Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:34

Eerst 6 weken lang het eerste knopje, na die 6 weken mag je er een ander in die nog 6 weken lang erin moet blijven zitten. Daarna mag je wisselen wat je wilt.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:35

Ik heb in beide oren twee gaatjes en beide keren is mij verteld dat ik het zweerknopje minstens 6 weken in moest houden. De eerste keer was ik stronteigenwijs: na bijna 5 weken wilde ik andere oorbellen in. Mijn moeder is vervolgens daarna een uur bezig geweest om die zweerknopjes weer door mijn oren te drukken, dat was enorm pijnlijk.

Ik zou dus netjes 6 weken wachten, dan zijn de 'tunneltjes' in je oren goed dichtgegroeid. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 20:38

Bedankt
Oe en laat staan dat ik dus lekker ongeduldig ben Lips are sealed

Maar ik zal dat netjes doen Tong uitsteken

Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:05

Ik heb die na 4 weken eruit gehaald, want ik wou persé andere in voor het vormsel en daar heb ik verder geen problemen mee gehad Lachen

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:12

pas als het ongevoelig is mag je er wat anders inhangen. Anders zit het wondje ernog en die moet eerst genezen, anders bestaat de kans op infecties.

[o]

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:27

m'n ouders zijn dus juwelier, en als ik het me goed herinner, is het idd na zes weken dat het er uit mag.

. . .
. . .
. . .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bambelien, Domi_94, furious, MariskaFally, Nicky1963, Polarize, Roosch, Selima, shirleyp, Tigress, VuurVleugels en 195 bezoekers