oke 3 x is scheepsrecht, maar de 3de keer ......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

oke 3 x is scheepsrecht, maar de 3de keer ......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-02 21:24

Ik kwam vrijdag uit school, en door weg werkzaamheden kon ik niet volgens de "normale" weg terug rijden, dus ik moest op de verkeerde kant van het fietspad, volgens het bord.

Nu rijd ik daar heel fijn, nog geen 30 km per uur, en komt er een vrouw met ik schat 50 km de bocht om rijden, en rijdt me zo van mijn sokken af Verdrietig

Dus ik lag voor de 2de keer dit school jaar met mijn brommer op de grond Frusty Frusty
Ik weet niet wat er allemaal door mijn hoofd ging, echt zo iets van NEEEE niet weer. Ik ben me echt dood geschrokken, en die vrouw trouwens ook wel.

Zij zat bovendien ook nog aan de verkeerde kant van de weg as Frusty
Ik heb een stijve dikke knie, mijn brommer beetje scheef, en kapot. En de auto van die vrouw licht beschadigd aan de bumper.

Kwam ze vandaag langs, met en bos bloemen Lachen om het schade forumulier in te vullen. ( voor de verzekering )

Ik heb nog steeds de bibbers in mijn benen zitten, echt de 3de keer mag weg blijven.... Schrik me ieders keer rot wanneer er een auto aan de rechterkant aankomt, en ik het idee heb dat deze niet wilt stoppen Frusty


Lara

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:29

o jeetje!!
dat is echt balen Boos!
heel veel sterkte zeg Lovers , ja ik zou ook zo hebben gedacht in jouw geval..

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 21:31

oei das zeker niet leuk...
wel aardig van die vrouw dat ze een bloemetje voor je meenam!