meisjes stelen pony uit weide bij Dirkshorn,krantenartikel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
mizsz_gino

Berichten: 52
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: alkmaar

meisjes stelen pony uit weide bij Dirkshorn,krantenartikel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 18:37


twee meisjes van twaalf en veertien jaar hebben zaterdagmiddag een pony ´geleend´uit een wieland in Dirkshorn. het dier werd uiteindelijk met een bebloed been en onder het zweet vier uur later terug gevonden in Zuid Scharwoude teruggevonden.

De eigenaresse van de Haflinger is nog geemotioneerd als ze over de diefstal vertelt. `Het is hondsbrutaal. een van de twee had de ander verteld dat het haar verzorgpony was. Maar wij hebben dat kind nog nooit gezien. Ze hebben twaald schrikdraadhaken los moeten halen en zijn door drie weilanden gegaan voordat ze bij de weg waren. Daarna zijn ze naar onze stal gegaan, hebben alles over hoop gehaald en geprobeerdhet dier voor de sulky te spannen. Dat is niet gelukt. Waarschijnlijk heeft de pony geprobeerd uit te breken omdat de sulky kapot is en het dier een zeer been heeft. We vonden later de verfresten van de sulky terug op dat bebloede been.`

Ruim vier uur nadat de pony was verdwenen vond een van de zoons van de eigenaar het dier terug in Zuid Scharwoude. De meisjes waren er toen op aan het rijden.

`het arme dier had een dik been, waar het bloed uit kwam en was helemaal afgejakkerd. Het zat helemaal onder het zweet.Mijn zoons betrapte ze, maar de hoofdverdachte hield vol dat het haar verzorgpony was.`

de gealarmeerde politie heeft de twee meisjes aangehouden en overgebracht naar het bureau. De twee verklaarden dat ze de pony later weer terug haddeb willen brengen. na verhoor mochten de paarden dieven vertrekken.


schandalig toch?????
meningen alsjeblieft


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:45

crosspost met UZ

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:47

Stelletje mafkezen!!! Minderjarig he, kan de politie niks doen... dadelijk halen ze het nog een keer in hun kop bij een ander paard!!!

Jareina rust op de eeuwige groene weide

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:48

die hebben lef Tong uitsteken

LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:49


"Een paard voelt een vlieg op zijn huid. Zou het niet voldoende moeten zijn om met die lichte aanraking met paarden te kunnen rijden....?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:49

ben dit toppic nu al 4 x tegen gekomen..

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:49

heb al even op de ! gedrukt, zijn 7 topics over oid

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:49

Ik hoorde het daarnet op de radio. Het ene meisje bleef volhouden dat het haar eigen pony was, zelfs toen haar vader naar het politiebureau kwam hield ze dat vol. Laat haar gezegd hebben dat het haar verzorgpony was, dan nog is het een raar verhaal. Ze zal de pony wel gekend hebben en het erf blijkbaar ook maar het is een raar verhaal. Normen en waarden zijn wederom ver te zoeken. Ben ook benieuwd naar het verhaal hierachter.

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:51

Bizar!
En het zijn nog geen eens Penny's, want lief en zorgzaam voor de pony waren ze ook al niet! En hij had geen vlechtjes in zijn manen voor zover ik in dit bericht kan zien...
Ik weet wel dat ik wat 'minder vriendelijk' zou zijn, als ik iemand zo op mijn 'geleende' pony zou betrappen Stoom uit je oren Extreme duivel



DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:05

Dubbelpost (dus nu is alles gesloten Haha! )


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Edisons, GoogleAdsense, MairiMacBran, Marcella, robbie88 en 155 bezoekers