manege/pensionstalling omgeving landgraaf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bushwullie
Berichten: 39
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: kerkrade

manege/pensionstalling omgeving landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 11:59

jaja ik wil van stal veranderen en dat wordt nu echt hoogtijd.
ik sta er namelijk al zes jaar. en het wordt alleen maar erger er gebeuren dingen die bij mij echt niet door de beugelgaan en soms vraagt men zich af hoelang blijft nog alles recht staan. HELP
ik zoek dus een stalling in de omgeving van kerkrade/landgraaf/heerlen.
waar veel uitrijmogelijkheden zijn. dat voor 2 arab merrie's en 1 a-pony ruintje. moet wel een goede bak hebben dus niet z'n bak waar je niet in kunt rijden als het regent of dat je paard zich er kreupel in loopt.
en dan zoek ik nog een opfok adres voor m'n twee hengstveulens.
liefst ook in zuid-limburg zodat ik er nog wel eens naar toe kan, maar dat moet wel met volledige verzorging zijn. daar ik niet telkens naar twee plaatsen kan reizen.
wie weet nog wat een vriendin van mij heeft gebelt met galop (mij wat te groot), crombach (ik weet niet of ja daar mooi kunt buitenrijden)
en brunssum (lijkt me wel wat) maar ze heeft alleen de prijzen gevraagt en niet of er ook plaats is. jaja is ook een beetje veel wat we hebben.hihi

qwinty

Berichten: 2212
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:54

Hoi hoi,

Ik weet niet welke stal je nu staat maar ik heb 15 jaar lang in kerkrade gewoont ben nu inmiddels verhuist naar het oosten maar ik reed altijd op manege gallop in kerkrade.

Ik vond het daar altijd heel erg gezellig.
Ze hebben 2 binnen bakken 1 hele groote buiten bak en een wat kleinere om los te zetten en een sprinbak buiten en weidegang.
Het is wel een manege maar hele leuke mensen vond ik daar heel erg gezellig.

Ik zou zeggen ga es kijken of het je wat lijkt..

Met vriendelijke groet lin

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:19

Je moet toch wel een stal kunnen vinden hier in de buurt. Er zitten er genoeg lijkt me zo.
- Nelissen, Reeweg in Landgraaf (Pensionstal met buitenbak en weidegang)
- Heihof, Kleine Heihofweg in Landgraaf (Was vroeger een manege. Zowel binnen als buitenbak en weidegang)
- Stal Remerde, bij sporthal Terwaerde. Buitenbak en weidegang. Ik weet alleen niet of hier nog plaats vrij is.
- Vaessen, Grensstraat in Landgraaf, maar die zal je wel kennen.
- Manege Brunssummerheide
- Zoals al eerder genoemd Manege Gallop
- In Rimburg zitten nog verschillende stallen (oa Het Rijpaard)
- en dan heb ik ze volgens mij nog lang niet allemaal gehad.

Succes met zoeken

bushwullie
Berichten: 39
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 22:32

ja mikkie ik ben ook al bij een paar geweest maar galop vindt ik te groot is niks voor mij. bij crombach en overheem lijkt mij het buitenrijden niks te zijn en dat bij die super drukke straat dat heb ik nu ook en het liefst wil ik dat niet meer. en in rimburg zou ik ff geen stalling weten ben daar wel al vragen geweest bij twee personen maar helaas. bezet.
brunssummerheide heeft ook geen plaats.
dus ja het is wel lastig hoor om ergens 3 stallen te vinden.
en ps het rijpaard ligt toch in schinveld?? en dat is wel een stuk bij mij uit de buurt want ik woon zelf in kerkrade en de kant van bocholts en simpelveld ken ik mij niet uit dus wat daar is weet ik niet.
maar voor de veulens heb ik al wat gevonden, ben vandaag nog kijken geweest. moet alleen kijken hoe ik ze daar krijg. dat is wel weer ff een probleem.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:11

Ik bedoel ook Het rijpaard in Schinveld, foutje. Verder zou ik ook niks weten, in de buurt van Simpelveld ben ik ook niet bekend. Als ik iets hoor dan laat ik het je wel weten.
Voor je veulens zou je eventueel ook nog kunnen denken aan die stalling in..... (tsje hoe heet dat ook weer)...... Je weet wel waar vroeger dat KI-dekstation is geweest????? Is dat Merkelbeek? Je rijdt langs (eigenlijk tussen) de weides als over de nieuwe weg naar Sittard rijdt. Daar hebben ze nu opfokmogelijkheden. Mensen bij ons op stal hebben hun veulen daar in de opfok gehad en waren daar wel tevreden over.

bushwullie
Berichten: 39
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 16:26

ja daar gaan de veulens ook in opfok. dat is in merkelbeek. ze hebben echt een mooie open stal, en staan in een groep van 8 veulens.
he weet jij niet misschien iemand die die twee veulens van mij er naar toe zou willen brengen op zaterdag 2 okt. tegen een vergoeding natuurlijk????

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:15

Ik heb zelf geen trailer. Zou zo ook niemand weten om eerlijk te zijn. Hebben ze daar geen trailer die je zou kunnen lenen?