Nog een bokker in Gorssel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Nog een bokker in Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 09:39

Hier dan ook een verslagje van mijn dag in Gorssel. (Simmie je bent dus niet de laatste). 's morgens om 5 uur opgestaan want we wilden rond 6 uur gaan rijden. Nog wel heel sterk aan het twijfelen geweest of we wel zouden gaan rijden met de trailer omdat er bij ons toch wel heel erg veel wind stond... Mijn moeder had op de radio gehoord dat het in het binnenland minder zou waaien, dus we zijn toch op weg gegaan. Ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat ik af zou moeten zeggen. Gelukkig bleeek het weerbericht eens een keer te kloppen en kwamen we zonder problemen in Gorssel aan.

Auto geparkeerd, gemeld bij het secretariaat, en toen snel paard op gaan zadelen voor de dress. Het zat allemaal niet mee: onderweg vlechtje er uit, kalkoenen die er niet in wilden, mams haar leesbril vergeten... Toen ik op het dress terrein kwam was er nog één iemand voor me, dus van los rijden kwam ook niet veel, toch nog een redelijke proef met 151 punten. 2 stalgenoten van mij reden voor me en hadden dezelfde punten (eenheids prijs? Haha! )

Daarna de cross gelopen, en onderweg mijn juf en Chantal-cs aangemoedigd. Het springen ging voor ons doen zeer beschaafd, 1 balkje op de eerste hindernis omdat mevrouw haar benen niet hoog genoeg optilde, maar verder foutloos. Bij de inspring hindernis voor de cross werd ze wel wat erg enthousiast, dus vol goede moed op naar de keuring en de start.

Vanaf het begin ging het super, Marple had er zin in, en trok overal op aan. In het begin konden we lekker doorrijden, en langs het spoor maar wat extra door laten lopen want ik hoorde de spoorbomen dichtgaan, en ik weet niet of ze bang is van treinen Haha! Het ging zo fijn onderweg, ik zat echt te genieten op mijn paard. De hindernis met de riethagen vond ik met lopen idd wel imposant, maar toen we aan kwamen rijden zag ik ook dat er een heel stuk uitgeknipt was, dus nu helemaal vol vertrouwen er op af, en het ging heel netjes. Na afloop was ik zo trots!! Daarna nog wezen kijken naar mijn juf met haar paard in de B, en ook Chantal weer zien rijden.

Ik heb niet meer op de stijlbeoordeling gewacht, we hadden nog een flinke terugrit voor de boeg dus we zijn om 1/2 5 naar huis gegaan. Net zag ik bij de uitslagen dat ik een 6,3 had voor mijn stijl! We leren het nog wel eens !

Ik ben Lielle een paar keer tegengekomen (stond met de trailer ook weer vlak bij) en ook Chantal heb ik een paar keer gesproken, Gomir heb ik wel gezien o.a. tijdens het springen en bij de start van de cross, maar die heb ik niet gesproken, volgende keer beter! Simmie heb ik niet gezien Verward heb nog wel naar haar uitgekeken maar kennelijk niet goed genoeg.

'Don't let it be forgot, that once there was a spot,
for one brief shining moment that was known as Camelot'
SGWay of Life's Miss Marple


Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 10:57

Fijn dat ook jij lekker hebt gereden.
Heb jou ook helemaal niet (bewust) gezien. In neede dan maar? Of ging je daar niet heen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:05

Ik geloof dat ik alle bokkers die in Gorssel waren wel gezien heb! Echt leuk! Super gedaan trouwens MissM!

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:09

Ik was er ook!! en moet mijn verslag nog schrijven... ik heb alleen 1 bokker snel gezien, ze zat op het paard.. ik heb geloof ik nog gauw geroepen.. ''heej, zij is ook van bokt'' en toen moest ik gauw naar de vrachtwagen want me paard moest eraf omdat het paard daar achter eraf moest..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:11

Ja dat was ik!!! Ik vroeg me al af wie je was! haha grappgi

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:14

hah.. ja klopt, sorrie ik moest gauw doorlopen ze waren op mij aant wachten.. volgende keer zal ik me wel ff netjes voorstellen

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:00

Ik heb je ook helemaal niet gezien.. Niet opgelet ook..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 23:21

Hier nog een Noord-Hollander die om een uur of half zes met een ingepakte auto en witte broek aan vertwijfeld door het raam naar de storm en regen stond te kijken...Mijn moeder keek op teletekst en ook wij zijn gaan rijden, vanaf Hoorn was het echt prima te doen gelukkig

Ik heb jou niet (bewust) gezien, weet ook eigenlijk niet hoe je eruit ziet Bloos Heb wel heel erg veel bijgeklept met je juf Haha! Die had ik al een tijd niet gesproken

Ik had wat onenigheid met een poster op het water en ben dus niet meer aan de rietkragen toegekomen, maar heb wel heel fijn gereden. Hij sprong echt super en dat riet had hij ook wel gesprongen

Fijn dat Marple zo goed ging OK dan!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 23:40

Ik zat om half zes al in de auto maar in Brabant waaide het niet zo *LOL* Netjes MissM, en lleuk je weer gezien te hebben Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers