Onsportieve opmerking

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Onsportieve opmerking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 17:59

Bron: "De Stentor sportbijlage"

Bij ons stond de volgende tekst in de krant. Ik laat de namen van de rijvereniging en degene die het gezegd heeft maar even weg.

"Rijvereniging *** uit *** was niet zo fortuinlijk. Kwalificeerde de vereniging zich op de regiokampioenschappen zowel bij de achttallen in de klasse L als bij het verenigingskampioenschap voor de hippiade, zaterdag wilde het volgens de jury niet lukken.
Kopruiter K.O. was het daar echter niet mee eens. Ik vind de uitslag belachelijk. Niet dat we hadden moeten winnen, maar ik heb er een paar zien rijden, wat er echt niet uit zag. Ze waren veel te zwaar om op een paard te zitten. Daar pasten wij met z'n allen twee keer in. En die zijn dan boven ons geëindigd! Wij gaan een andere trainingsmethode hanteren; wij gaan in het vervolg drie keer per week naar de McDonalds!"

Dit vind ik dus een verschrikkelijk onsportieve opmerking!


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:05

Jeetje! Wat een belachelijke opmerking!! Misselijk Slaat echt nergens op!

Suzanne F.

Berichten: 48952
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:07

Hahahaa *ligt echt in een deuk hier, krijgt een rolberoerte* Haha! Haha!

Geweldig!! Tong uitsteken

Sorry maar ik kan hier dus wel om lachen. Klinkt echt als een gefrustreerd iemand die het niet kan hebben dat ze niet gewonnen hebben en dus maar de dikkertjes beledigen. Tja tis banketstaaf maar ook wel grappig beschreven.

"Welk systeem hanteer jij"??? "Nou, ik train volgens het Mac Donalds principe" Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:08

pfff het gaat toch om hoe je rijdt niet om hoe je eruit ziet wel??

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:08


Onsportief is nog een understatement...
Tjongejonge...

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:12

kan me wel voorstellen wie er bedoeld werd, kheb er een zien rijden in een 8-tal........................poehee

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 19:58

Lekker banketstaaf,je zal dit maar lezen!Alsof stevige mensen geen plezier mogen hebben ofzo?

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 20:08

ruitje schreef:
Lekker banketstaaflig,je zal dit maar lezen!Alsof stevige mensen geen plezier mogen hebben ofzo?


Je zal het maar gezegd hebben. Degene die dit gezegd heeft staat met naam en toenaam genoemd. Inclusief plaats en vereniging!

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:23

IngridM schreef:
kan me wel voorstellen wie er bedoeld werd, kheb er een zien rijden in een 8-tal........................poehee


Ja ik weet ook wie ze bedoelen...
Viel me wel op dat diegene best netjes zat en haar paard niet zo hinderde zoals ik dat soms heb gezien bij mensen van die omvang...*Lot probeert nu niemand te beledigen!*

wat een heerlijk gefrustreerde opmerking!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5


marilse

Berichten: 136
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:29

Nou... sommige 'best gezette mensen' kunnen best netjes zitten, terwijl er slanke mensen bij zijn die zo op hun paard zitten te butsen dat je ze het liefst eraf wil sleuren.

Ik vind niet dat je mensen mag beoordelen op hun postuur!!

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 20:32

marilse schreef:
'best gezette mensen'


Hee Marilse wat zeg je dat netjes Haha!

marilse

Berichten: 136
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:35

ja, goed he!!!!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:38

Het zegt meer over degene die het zegt, dan waarover het gaat Haha!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:42

Hah, hoef ik me toch geen zorgen meer te maken over m'n omvang Knipoog

Als ik naar de Mac ga win ik sowieso *LOL*

Gos wat kinderachtig Boos!

marilse

Berichten: 136
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:42

Ik denk niet dat degene die dat gezegd heeft tegen haar verlies kan.
Laat haar maar mooi 3x in de week naar de Mac gaan, verdienen ze ook mooi wat aan haar.......

Phantom
Berichten: 48
Geregistreerd: 18-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:01

Beste Bokkers,

Graag zou ik wat achtergrondinformatie geven over het artikel waar jullie het over hebben. Wie dat artikel geplaatst heeft is een raadsel. Ik ben een van de 8 personen die meegereden heeft in het bewuste 8-tal. Wij hebben afgelopen zaterdag naar ons idee een nette proef gereden, waarvoor we naar ons idee te laag beoordeeld zijn. Maar goed, dat maakt niet uit, we hebben met zijn allen wel een gezellige dag gehad.

Alleen op het moment dat je vol verwachting naar de lijst met uitslagen kijkt en ziet dat je erg laag geeindigt bent, dan ben je wel teleurgesteld. Dat, laten we eerlijk zijn, zou iedereen zijn als het om een kampioenschap gaat waar je allemaal hard voor getraind hebt. Wat is er nu gebeurt:
We hebben met een paar meiden bij de lijst uitslagen gestaan en waren teleurgesteld. We hebben ondeling wat staan grappen en toen is dat wat in het artikel staat inderdaad gezegt. Als geintje van clubleden onder elkaar, zoals dat overal wel eens gebeurd.

Nu was ook ik ontzettend verbaast toen ik vanochtend het bewuste artikel in de krant las. Ik heb degene die in het artikel genoemd staat gesproken en zij was zo mogelijk nog verbaasder, daar zij geen journalist of iets wat er op lijkt gesproken heeft. Kennelijk heeft iemand ons horen praten en is zo vrij geweest de bewuste persoon letterlijk te citeren, zonder daarvoor ook maar enige toestemming te vragen. Want was dat wel gebeurt, dan was dit nooit in de krant terecht gekomen! Want zowel de bewuste persoon als de bijbehorende club zijn sportieve verliezers!

Namens een van de sportieve verliezers.

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:08

Dan zou ik toch maar even naar de krant gaan bellen om na te vragen wie dat artikel heeft geschreven, ik zou het niet echt op prijs stellen als ik op deze manier in de krant zou komen.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:25

Phantom schreef:
We hebben met een paar meiden bij de lijst uitslagen gestaan en waren teleurgesteld. We hebben ondeling wat staan grappen en toen is dat wat in het artikel staat inderdaad gezegt. Als geintje van clubleden onder elkaar, zoals dat overal wel eens gebeurd.

.


Zelfs dat vind ik erg onsportief. Wat nou als iemand uit dat bewuste 8 tal erbij had getsaan?
Dit soort 'grapjes' kun je maken als je met je eigen groepje in een vrachtwagen zit oid, waar anderen je niet kunnen horen. Niet op een wedstrijdterrein, waar ook andere 'Mac Donalds mensen' (volgens jullie dan) bij kunnen staan

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:30

Phantom, ik snap niet hoe het komt dat jullie zo'n opmerking accepteren, ook onder elkaar.
Als jullie echt sportief waren geweest, hadden jullie er niet over gepeinsd om zoiets te zeggen, maar hadden jullie gewoon de winnaars gefeliciteerd.
Dit is gewoon een kwestie van zure druiven en een slecht verliezer zijn.
Ik snap niet dat jullie je niet schamen dat dit zo in de krant staat Lips are sealed

Goedgekeurd onderschrift :)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:34

dat ze het uberhaupt in de krant zetten! wat stom zeg! lekker onsportief
iedereen maakt wel eens een iet wat onsportieve opmerking, maar dit wel te gek voor woorden....en dan ook nog in een krant geplaatst..........

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:37

Piaffe schreef:
Zelfs dat vind ik erg onsportief. Wat nou als iemand uit dat bewuste 8 tal erbij had getsaan?
Dit soort 'grapjes' kun je maken als je met je eigen groepje in een vrachtwagen zit oid, waar anderen je niet kunnen horen. Niet op een wedstrijdterrein, waar ook andere 'Mac Donalds mensen' (volgens jullie dan) bij kunnen staan



Juist!!! OK dan!

ben het hier helemaal mee eens en wil alleen de spreuk : zeg wat je weet maar weet wat je zegt eraan toevoegen.

Zo, denk daar maar eens over na!!!

Phantom
Berichten: 48
Geregistreerd: 18-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:52

Ik begrijp uit jullie reacties dat een aantal van julle nog heiliger zijn dan de paus zelf. Ik heb open en eerlijk weergegeven wat er gebeurd is en daar schaam ik me in ieder geval niet voor.

Persoonlijk vind ik dat degene die het artikel ongevraagt in de krant geplaatst heeft zich moet schamen.

Laten we elkaar geen mietje noemen. Dit soort gein wordt overal gemaakt, maar het is niemands bedoeling het in de krant te plaatsen.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:59

En jullie vinden jezelf nog steeds sportief?
Het enige wat ik hier zie is dat jullie jezelf nu als slachtoffer zien, omdat het niet in de krant had gemogen.

Goedgekeurd onderschrift :)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:07

Tja, sta je mooi te kakken in de krant...

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:10

weet je wat ik zomaar eens denk?

Dat jij een "bokker" bent die al veel langer op bokt komt en geregistreed bent met een andere (je eigen?????) naam.
Anders is het wel heeeeel toevallig dat je dit zomaar eens leest en ook nog hebt meegereden >;)
Het kan haast niet anders dat je nu dus een nieuw profiel (waar niks instaat) aanmaakt om te kunnen reageren onder een andere naam.

Ook behoorlijk onsportief dacht ik zo!!!

Sneu hoor Misselijk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 9 bezoekers