Telkens advertentie verwijderd op marktplaats.nl

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Telkens advertentie verwijderd op marktplaats.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 20:46

Ik heb nu al een aantal keren een advertentie op marktplaats.nl gezet. Wordt elke keer verwijderd. De ene keer na 5 minuten, de andere keer na een half uur. En waarom????
Heb ook ander mailadres gebruikt en ietswat verschillende inhoud.
Heeft iemand hier ervaring mee? Heb al gemaild naar marktplaats, maar nog geen reaktie. Ja en zo kan ik ook niks kwijt oid.
Sandra


Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 21:26

Ik denk omdat je moet betalen als je iets aanbiedt dat meer dan 200 euro kost. Heeft het daar mee te maken? Als het een onredelijke prijs is wordt de advertentie verwijderd...

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 21:31

Maar ik heb geen prijs genoemd en hoe kunnen hun weten wat eea waard is?........

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 21:36

Ja er staat ergens dat ze dan oordelen wat een redelijke prijs is en als dat boven 200 euro is wordt de advertentie verwijderd. Ze zullen vast veel ervaring hebben Schijnheilig

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 22:54

Zo heb ik dus inmiddels al 4x (!) een adv. op Marktplaats gezet omdat ik op zoek ben naar een busof pick-up.

Iedere x krijg ik een email van marktplaats dat de geschatte waarde van mijn produkt meer dan 200 Euro is????? Verward

Ik word daar dus helemaal krankjorum van want hoe kan iets wat ik zoek en dus niet in bezit heb en dus ook niet wil verkopen nu meer dan 200 Euro waard zijn? Ik heb niks en dat niks is dus meer dan 200 Euro waard? Wauw, als ik net zo ga denken als die lui op Marktplaats ben ik miljonair! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 08:55

zij schatten in dat die bus meer dan 200 euro waard zal zijn. jij moet ook betalen voor advertenties waar je iets vraagd boven de 200. simpel toch?

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 08:56

Ze prijzen zichzelf op het moment de markt uit. Ik krijg ook email dat de geschatte waarde hoger is dan E 200,- en of ik maar even wil betalen. Eigenlijk moet je vragen of het gelijk een garantie is dat je dat bedrag ook beurt bij verkoop!
De laatste tijd wordt er namelijk bijna niet meer gereageerd op vragen per email en als iemand ergens op bied, hoor je nooit meer iets.
Alles met elkaar zorgt ervoor dat er minder advertenties komen en dus minder kijkers.
Weg doelgroep, het was zo leuk Verward

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131849
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 09:27

Heb ik ook een paar keer gehad, nog voordat die 200 euro-grens ingevoerd werd.
Bij navraag bleek dat ik teveel spullen in 1 advertentie had geplaatst (bijv. rijlaarzen, cap, rijbroek).
Die moesten als aparte advertentie opgegeven worden.
En dat terwijl heel Marktplaats vol stond met combi-advertenties Verward
Overigens heb ik pas een advertentie voor een auto willen plaatsen, die werd meteen door de computer geweigerd (werd niet eens geplaatst).
Bleek achteraf door het woord "extra's" te komen, de computer herkent dit als "sex" en dat mag niet........
Begint een beetje een vage site te worden, zeker als ze zelf gaan schatten wat je product waard is !

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 13:18

Ja, echt heel raar.
Ik denk dat Marktplaatst nu een stuk lager ligt bij de stats.
Ik kwam er bijna wel iedere dag,gewoon omdat ik het wel leuk vond om te kijken.
Maar ik denk dat nu alleen de mensen die iets heels duurs verkopen,een advertentie plaatsen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: detos240, Dobby91, Felixity, Flippertje, karlli, Liselot, Maanon_, maringe, Marion_, MoniqueT, nikia, ReadTheRulez en 72 bezoekers