VDL stud

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

VDL stud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 17:23

Hallo

Ik vondt het geweldig, het is alleen jammer dat ik niemand van bokt heb gezien.
Wat een mooie hengsten! Vooral Flemmingh en Orame! Kwijl
Alleen ik heb gehoord dat Flemmingh maar 1 keer per jaar bij wiepke is, dat vindt ik wel jammer, maar ik heb wel foto's gemaakt, nu maar hopen dat ze gelukt zijn!
Frederike hielp jij met de hengsten? Had jij Emilion ook beet in de stallen?

Gr. Adriana


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 21:27

Ik was er ook....en heb ook geen bokkers gezien. Ik heb nog gespeurd, gekeken of ik boktpetjes zag maar nee! En m'n eigen moet ik nog krijgen (dat rijmt...)
Flemmingh was idd echt Kwijl, maar Marlon en zijn zoon Ramon mag ik ook erg graag zien. Farrington is ook een toppertje en ga zo maar door......was echt een mooie show, maar duurde wel enorm lang!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 21:44

nou er zaten echt 2 van bokt met caps op hoor dat waren Ik en Orri, bij ons zat ook Obsession, Nathalie, Joleen en Monica en Biebel met echtgenoot en hond (border Colie).

trotse moeder van 2 prinsesjes


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 22:08

O wat jammer dat ik jullie niet heb gezien, maar er waren ook zoveel mensen. Ja die Ramon was ook zeker mooi, die kon ook heel mooi springen!!!!! Hebben jullie dat hondje ook gezien met die 3 pootjes?
Ik vond het eerst zielig maar hij liep er wel gewoon op en in het begin helemaal spelen, was wel grappig.

Gr. Adriana

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 22:18

Jaah, ik was er ook!
Het was echt gaaf en super gezellig.
Ik vond Farrington echt super! Kwijl
Waar zaten jullie?
Wij op de korte zijde. Niet bij de kantine maar aan de andere kant dus. Knipoog

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 00:37

En ik was er ook!!
Dat hondje met 3 pootjes heeft nog een hele tijd bij ons gezeten.
We zaten dus aan de korte zijde helemaal in de hoek.

Ik vond uiteraard indoctro de meest geweldige hengst,maar daar heb ik dan ook een nakomeling van.

Verder ben ik verliefd op Flemmingh en farrington en goodtimes vond ik ook altijd al geweldig.
En als topper Nimmerdor! Wow die hengst ziet er nog zo goed uit met zn 30 jaar! Echt klasse! OOK die box waar hij in staat (10x10)is helemaal te gek! Super dat zon paard dat krijgt en verdient heeft hij het zeker.
HIj is de topper van van de lageweg en door hem zijn ze zo groot geworden!

Een hengst die ik nog niet kende was atlantic. Wat een springer zeg!
Wout jan liet even zien wat dit paard allemaal kon!
Echt een paard voor de toekomst.
Dat was ook de bedoeling om deze naar athene te krijgen voor de olympische spelen!

Het was echt super goed georganisseerd met zelfs pendelbussen en gratis drinken!
Ik heb het geweldig naar mn zin gehad!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 08:17

Ja, ik was er dus! Party!! En vond het super! Echt super gave hengsten allemaal. Kwijl
En niet alleen de hengsten waren super, want het was ook nog eens ontzettend gezellig!! Party!! Ook bij de Mac... Bloos Haha!
Vanavond plaats ik denk ik nog wel een uitgebreid verslag. Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 08:24

Volgens mij waren wij best te vinden...zaten in een hoekje....met allerlei apparatuur Haha! moet toch opvallen die flitsen hahahah
Dat hondje met 3 pootjes staat ook tussen mijn foto's ...
Flemmingh liet zich goed zien.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 08:25

He Dees jammer!!! dat we je niet gezien meer hebben dan...
Tja ik ben ook niet erg spring gericht...
Laatst bijgewerkt door orri op 07-04-02 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 09:13

Jaaa, ik was er ook en ik heb de boktpetjes zeker zien lopen...Dat was tijdens de show eens, maar ik zat op de tribune aan dezelfde korte zijde en niet binnen roep-afstand Haha!

Coool!

Ik vond de show erg springgericht, ben ook al weg gegaan na het optreden van Norway (die werd overigens niet echt super voorgesteld, ze maakten hun rondje en vertrokken weer, niks geen show). heb toen nog even door de stallen gesneupt. Pittig detail: Indoctro, staat op zaagsel, had heel kort voor de parade nog lekker liggen rollen }> was bijzonder grappig!

Ik vond inderdaad de jonge hengst Ramon in het bijzonder opvallen. Dat was wel een hele beste, die kon ook dressuurmatig wat beter open dan de rest.
En Atlantic, tja, dat is de Indoctro van nu. een par jaar geleden sprong Indoctro zo imponerend, nu doet Atlantic dat. Die zien we wellicht nog wel terug in Athene. Wout jan van der Schans is wel een van de weinig ruiters die de hengsten waar hij op rijdt echt 'verkoopt', hij maakt echt op een heel leuke manier reclame voor zo'n beest, hij maakt dat het dier opvalt en dat fokkers even extra opletten. Dat is knap, heb ik bijzonder waardering voor.

Ook opvallend, het tweetal enters van Farrington...die heb ik later nog geaaid op stal, dat is net een identieke tweeling...wat lijken die sterk op mekaar.... Wel een leuk kleurtje voor vos....

Ach, vond het een leuke show, Wiepke heeft zijn paarden goed voor elkaar, maar weet niet of ik volgend jaar weer ga....ik vond het een erg lange zit, en ik ben niet zo geinteresseerd in springhengsten. Zeker al die nimmerdor merries, die heb ik nu echt wel eens gezien, ik houd niet zo van dat bolle......

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 12:25

Ik zat ook op de korte zijde alleen dan voor de tribune op die paar banken.
Ik vond ook dat ze Flemmingh maar heel kort lieten zien, maar ik heb hem later nog geaaid door de box heen, en ik sta met nimmerdor op de foto Pling

Gr. Adriana

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 13:10

hoi!

Nee ik heb emilion niet vast gehad... Dat is trouwens wel een lieffie... als je hem gaat aaien steekt ie zn tong uit en moet je over zn tong strijken... vind ie lekker... Nee hij is niet raar.. *LOL*

Ik heb wel geholpen ja... was echt heel erg druk!! Maar super leuk... veel mensen zeg! niet normaal!! Iedereen liep ook in de stallen enzo, volgens mij kon niet eens iedereen naar binnen!

Trouwens dat hondje heeft onder de heftruck gezeten... daarom heeft hij nog maar 3 pootjes maar hij is super lief! die andere is trouwens ook lief... maar die ziet er wat stoerder uit! hahaha

kuss

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 18:51

Je bedoelt die rotweiler zeker, ja die is ook zeker lief!
Maar waar heb je dan mee geholpen Frederike?
Zijn er nog meer mensen hier die foto's hebben gemaakt bij vdl?

Gr. Adriana

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 18:53

ik heb een hoop gefilmd en dat staat al op band en is heel leuk geworden.
Vooral van nimmerdor in ze stal dat hij gekke bekken trekt.

trotse moeder van 2 prinsesjes

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 19:56

Wow geweldig, ik heb een paar foto's gemaakt, maar ik denk niet dat die zo mooi gelukt zijn, maar wie weet misschien zijn ze toch mooi.

Gr. Adriana

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 20:53

Op ITP (in the picture) heb 98 foto's neergezet....
in 7 delen. van VDL-stud.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 07:53

eej....
Waar ik hielp.. uhmm beetje overal en nergens... op de nieuwe stal stonden de 2 marlons, die heb ik snel klaargemaakt, heeel veel veullies en enters en twenters enzo... Ja ik bedoel de Rottweiler die is ook lief...

Misschien hebben jullie mij nog wel langs zien hupsen in de stal... heb jullie geloof ik niet gezien, maar je let ook niet zo op de mensen die er staan als je bezig bent...

kuss

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-02 11:16

Ik zal je vast wel hebben gezien, maar ik vond de paarden zo mooi die in de nieuwe stal stonden en wat een bloedlijnen zeg!!!!
Ik heb nu alweer zin in de zomer, dan worden er weer van die voorveilingen georganiseerd bij Wiepke, en dan kom ik weer even genieten van al het moois dat daar staat.
Hoe lang werk je daar dan al?

Gr. Adriana

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 13:50

Ik stond aan dezelfde korte zijde als jullie.....wij waren een beetje laat, vandaar. Dat hondje op drie pootjes heb ik wel gezien, maar jullie niet, jammer!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 12 bezoekers