De les van vandaag ging echt zooooo goed!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

De les van vandaag ging echt zooooo goed!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-02 18:30

Ik ging vandaag naar de ponyclub toe met Odin, en ik ging nu voor het eerst zonder zweep. Anders rij ik altijd met, maar nu niet. Odin gaat altijd in die bak vet racen enzo en dan kan je niets beginnen, dus ik hoopte er het beste van te maken.
Eenmaal in de bak ging die instructrice allemaal palen neerzetten, ik had geen idee waarom. Maar,ja.. we moesten eerst draven en toen zei ze dat we de hele les aan het voorwaarts neerwaarts zouden werken, zodat ze dan met over de rug gaan lopen.
Dus ik rijden, ik dacht het zal wel goed zijn. Die andere paarden hadden er wat moeite mee, en toen zei die instructrice dus dat het onwijs goed ging met mij en dat Odin super liep. Zegt ze opeens: "kijk allemaal naar Evelien, die doet het heel goed, zo moet het dus" . Dat vond ik wel grappig.

Later moesten we dus slalommen om die palen. Dat was best wel moeilijk en dat gaan we steeds vaker oefenen en dan komen die palen dichter bij elkaar te staan. Toen moesten we een galopje doen, dat vond Odin wel leuk dus die ging weer lekker racen, maar later ging ze weer lekker lopen, ook in de galop. Na het rijden zei de instructrice tegen mij dat het onwijs goed ging, en dat ze het niet zo op Fjorden heeft maar dat ze Odin wel mooi vind lopen enzo. Ik helemaal trots natuurlijk!! Ze zei ook dat ze een losse rug heeft en een gespierde achterhand. Ik vond het zooo gaaf dat het zo goed ging. *LOL* *LOL*
We zijn ook een echt team!! Lovers Haha!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 19:40

Gaaf zeg, het is altijd lekker als je paardje lekker loopt maar als je instructrice het ook zegt is het nog leuker natuurlijk!!! Tof joh dat het zo goed ging!!!!!


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 22:54

Super hoor eef.

En er is weer iemand over tuigt van het feit dat je niet alle fjorden over een kam moet scheren,want tja er blijven altijd uit zonderingen
Haha!

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danij, Dries1990, Eepie, Gambler21, GrapeshotBot, sberg en 94 bezoekers