Tinker reed bagger, en toch een beker!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Tinker reed bagger, en toch een beker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 14:37

Vandaag was het na maanden van oefenen zo ver, het buitenconcours van Buurse (dressuur)

Ik met Lowara (tinkertje) en Marieke met Muts (haflinger)
Daar aangekomen even proberen los te rijden, maar 30 pony's+paarden en zo'n 100 man in 1 bak, nou jam dat werkt niet, dus hup, Cynthia ging op het parkeer terrein rijden ( hihi met nog 2 anderen, erg relaxed)

Helaas was Lowara ontzettend druk (nou ja, voor haar doen dan) steeds hoofd de lucht in, over de schouder weglopen, bit vast pakken etc. Het hielp ook niet dat ik zenuwachtig was en ondertussen half hysterisch dat dat beest niet liep, dus Voila!! de ideale combinatie!! Dankzij m'n lieve zuster die mij even hielp, ging het iets beter, behalve de rechtergalop, ze ging steeds overkruist (ze heeft nog nooit rechts aangesprongen op concours)

pff even snel kijken bij marieke, ging best goed! En ja, toen moesten wij...
Gods, wat ging het slecht!! steeds hoofd de lucht in, ik was meer bezig dat beest in de bak te houden dan ik aan het rijden was! maar.... een wonder!! "het" ging in de rechtergalop! voor het eerst in 5 jaar op een concours!

Maar goed, kwam er natuurlijk best boos af, ik heb maar 2 concoursen per jaar, en dan gaat het compleet mis!
Niet dus... bij de uitreiking werd ik ineens naar voren geroepen Verward uhm, watte? ik? ja..ik Haha!
Ik had 170 punten, en de jury had haar wegloperij gezien als: ik quote van het blad:
"Proef mooi voorwaarts gereden" (:? ahum, juist ja)
Dus ik kreeg een beker + rozet mee naar huis Lachen Marieke werdt 6de met 169 punten, ook super!!

Toch raar, als mijn bagger de bagger proef (in mijn ogen schijnbaar, de rest van de family dacht er anders over) al 170 punten+ een prijs waard is, hoe slecht reden die 20 mensen die onder mij zijn geeindigd wel niet?
Ach, wel leuk hoor, zo'n beker (m'n eerste.. jeuj!! Pennymoment!!) maar was leuker geweest als ik tevreden over de proef was geweest denk ik.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:50

hallo rijden doe je voor je plezier hoor!
en je moet nooit he paard de schuld geven als iets fout gaat maar zoeken na een manier zodat het beter gaat
echt hard dat je zegt dat hij bagger reed (dat paardje doet het toch maar voor je)
ach ja jij je beker he!
als dat t belangrijkste is
sorry voor het commentaar maar dat is echt mijn mening


remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:54

Volgens mij staat er nergens dat het een baggertinker is......En ze geeft zelf al aan dat ze zenuwachtig was......

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:41

commentaar geven is altijd makkelijk.

Maar ik heb ook liever een goed gevoel na mijn proef dan een beker. Als is die beker natuurlijk ook wel leuk. Ach de volgende keer verdien je de punten en krijg je ze weer niet, dus geniet er nou maar van. En vraag anders eens of iemand je proef wilt filmen, dan kun je zien wat de jury heeft gezien en niet alleen wat jij hebt gevoeld.

Succes met je tinker

<3 Trotse eigenaar van Emmylou (Uphill x Krack C) <3
Theeleuter :9k

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:15

Super toch? Ik zie het al helemaal voor me: Op de parkeerplaats inrijden, [naam] in de stress, Lowara vervelend... Goh, wat had ik daar graag bij willen zijn Tong uitsteken

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Fly_high, ynskek en 52 bezoekers