verhuizing

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 15:13

Om een uur of elf gingen we naar de boerderij van mijn schoonouders. Honey uit de wei gehaald, en een lange poetsbeurt gegeven (ze moest er natuurlijk wel een beetje netjes uitzien he). Daarna gezadeld en op mijn dooie gemakje richting Roskario vertrokken. Pepper op de fiets mee.
Toen we op het pad naar Roskario reden, kwam annie achter ons aan met de auto. Daarna (toen annie haar auto dus had geparkeerd) werden we hartelijk begroet. Eerst nog even in de bak gereden, en daarna heeft Honey nog lekker even liggen rollen in de bak (rollen, staan, omdraaien, rollen, staan, omdraaien, aaaaahhhh lekker dat zand!!!!!).
Toen kwam HET moment. In "Honey's" wei liepen dus Gravy, Fanny, Cheyenne en Nootje (Notaris). Voor het hek is het een grote blubberbende, maar de wei is verder goed. Maar......
Hon dacht er dus niet aan om in die blubberbende te gaan staan. Uiteindelijk nam ze een grote sprong, in de hoop de blubber te ontwijken, maar ze belande er midden in, ach ja Haha!.
Nou, honey los gelaten, en ze werd gelijk hartelijk begroet door Fanny, en dochter Cheyenne. Nootje vond het ook wel interesant, maar Gravy hield Nootje wat op een afstand. Toen Nootje dan eindelijk de kans kreeg Honey te begroeten kreeg ie gelijk een lel van Hon, ach ja Haha!.
Ze hebben toen met zijn allen even de wei rond gecrossed, toen wij in de gaten kregen dat Angritt, die in de wei ernaast stond, wel heel erg kreupel liep. Anton was er niet, dus ik naar Angritt. Haar linkervoorknie was behoorlijk dik, maar niet warm. Ik heb haar hoef ook uitgekrabt, maar ook daar was niks te vinden. Annie zou wachten tot Anton terug kwam.
Wij gingen ook weer, om mijn spullen op te halen. DUs ik alles uit gezocht, en jeetje, wat heb ik veel zooi!!!!!!
Wij weer terug naar annie, en toen stond Angritt dus in de bak. Ze heeft erg lange hoeven, misschien dat dat de oorzaak is, want verder kunnen we niks vinden. Zaterdag komt de hoefsmid, dus dan zien we wel.
Nog even bij honey gaan kijken, die flink naar Gravy stond te gillen, maar verder zag ze er vrolijk uit.
Morgen avond lekker in de bak rijden. Het komt allemaal vast wel goed. Daar ga ik althans wel vanuit.

Zo ff foto's op plaatjes forum zetten, dus nog even geduld (kan wel vanavond worden)


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 15:17

Fijn dat je zo tevreden bent.
Enne die foto's wil ik wel zien!!(vind honey zo'n leuke shet)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 15:34

heeeej stef veel plezier op je nieuwe stal. (pfff nieuw werk ... nieuwe stal.. het akn niet op. !!) ik hoop dat hon het er heel erg naar haar zin heeft. xxx lon

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:00

Zo te lezen viel de kennismaking mee!! Cool
Wel fijn dat je nu een bak hebt om in te rijden

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:18

Zo te horen kan Honey het best vinden met de rest. Ze worden straks vast dikke maatjes!
Leuk hoor en jij kan lekker in de bak rijden, heerlijk!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 21:05


Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 21:15

Ik heb de foto's gezien, ze zijn harstikke leuk! Enne, hartstikke fijn dat het zo goed is gegaan! Vast een hele opluchting of niet? Lachen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:48

heeey gelukkig viel het allemaal mee en hoe is het nu een daggie later? ik ga zo ff de foto's bekijken Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annamk, Zinzi_jewel en 9 bezoekers