Wie kent deze combinatie :?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Wie kent deze combinatie :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 21:32

Ik ben toch ff heel nieuwsgierig en post het gewoon hier ff...

Ik kom een combinatie in de L1 van alcmaria hippix tegen van het paard Jeube met als amazone Mireille Sombroek...

Ik verwacht niet dat iemand ze kent, maar ben toch nieuwsgierig, Mireille was vroeger een buurmeisje van me (ervan uitgaande dat er maar een mireille sombroek in alkmaar is Knipoog )
Ik zit nu diep na te denken of zij toen al paardjes liev vond, maar dat is al zo lang geleden, kan het me niet herinneren...

Laatst kwam ik ook al een bekende naam tegen toen ik uitslagen in de hoefslag zat te lezen, wel frappant Lachen

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 08:34

Ik ben lid van Alcmaria, maar nog niet zo lang en ik ken haar dus niet. Ik zal eens opletten op de wedstrijden dit jaar. Startte zij afgelopen maandag daar?

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 08:55

Ik ben ook lid van Alcmaria, maar ik ken de mensen daar niet echt goed. Pava, heb je afgelopen maandag ook meegedaan? Ik zag namelijk in je profiel dat je L1 rijd, dus dan heb ik tegen je gereden... Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 09:02

Nee Appie, ik heb afgelopen maandag niet gereden. Wel zondag 17 maart en zondag 17 februari. Hebben we toen wel tegen elkaar gereden? Haha!

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 09:29

Nee, ik rij nooit wedstrijden op zondag. Dus de enige keren dat ik aan wedstrijden van mijn eigen club kan meedoen is op de 2e paasdag en straks met hemelvaart, doe jij dan ook mee?

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 09:33

Nee, met Hemelvaart start ik vier dagen in Vriezenveen (Overijssel). Jammer dat je nooit op zondag start, want dan start ik vaak wel Haha! Kun je wel op zaterdage en/of doordeweekse dagen starten? Kunnen we een keer meeten op 1 of andere avondwedstrijd Haha! Wel leuk als je weet wie je clubgenoten zijn Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 11:08

Pava schreef:
Ik ben lid van Alcmaria, maar nog niet zo lang en ik ken haar dus niet. Ik zal eens opletten op de wedstrijden dit jaar. Startte zij afgelopen maandag daar?


Ze heeft alleen begin oktober gestart zag ik in de lijsten (7 oktober dacht ik)

Wordt er ook weleens op poelenburg gereden Verward Dat was de enige manege die ik op de site zag staan althans...
En een meisje die haar pony op de manege heeft staan zag ik ook in de lijsten staan...

Ik ben alleen 1 keer meegeweest naar klaver op wedstrijd met een klasgenootje...

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 11:47

Alle indoorwedstrijden van Alcmaria zijn op de Poelenburg. Appie en ik zullen uitkijken of we haar op de buitenwedstrijden tegenkomen Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 12:11

Pava schreef:
Alle indoorwedstrijden van Alcmaria zijn op de Poelenburg. Appie en ik zullen uitkijken of we haar op de buitenwedstrijden tegenkomen Haha!


Zo'n vermoeden had ik al Lachen
Alleen ik kom normaliter alleen op vrijdagavond op de manege, en heb nog nix met wedstrijden van doen...

Ik zie het nu op de site ook, en dat dressuur buiten op het buitenterrein van poelenburgh is...
Wellicht kom ik een van jullie nog een keer aanmoedigen Knipoog
(De bak kwam me al zo bekend voor op de foto's Tong uitsteken )

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 12:18

Ja leuk, dan kunnen we elkaar alle drie eens meeten. Haha!
Llewella, rijd je op Manege Poelenburgh?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 12:23

Appie schreef:
Ja leuk, dan kunnen we elkaar alle drie eens meeten. Haha!
Llewella, rijd je op Manege Poelenburgh?


Yeps, heb in november de draad weer opgepakt na een break van 6 jaar en heb voor manege poelenburgh gekozen, gelukkig, want het is een leuke en goede manege al zeg ik het zelf Lachen
Hiervoor heb ik jaren op de Hoef gereden en later nog op Bergerrijschool (bergerrijschool was ook leuk Lachen )

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 12:39

Dat kunnen we zeker een keer doen, meeten Haha! Even de startlijsten in de gaten houden dan hè Haha!

Als ik met mijn paard naar het bos ga, parkeer ik ook altijd bij Poelenburgh. Kunnen we ook doen, is ook gezellie. Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-02 14:29

Pava schreef:
Dat kunnen we zeker een keer doen, meeten Haha! Even de startlijsten in de gaten houden dan hè Haha!

Als ik met mijn paard naar het bos ga, parkeer ik ook altijd bij Poelenburgh. Kunnen we ook doen, is ook gezellie. Haha!


28 april zag ik dat er wat is, ik weet niet of jullie dan starten Verward
En het bos in is ook leuk...
Hmmm topic moet maar richting boktmeetings denk ik Knipoog Of via pb verder kletsen, ik hoor het wel, ik ben iig dus regelmatig op de manege en ga net zo makkelijk in het weekend ff heen (schoonzusje rijdt donderdagavond, ik vrijdagavond)

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:49

Als het goed is start ik op Hemelvaart in Schoorl, dat is op 9 mei, dus misschien zie ik je dan? Knipoog
En Madelon, vroeger ging ik ook altijd parkeren bij Poelenburgh en dan het bos in. Maar nu met deze merrie vind ik het grote nadeel daar dat je die weg moet oversteken, en echt overzichtelijk is die niet. Nu gaan we altijd naar Hargen, kan je goed parkeren en heerlijk rijden (lekker dicht bij het strand).

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 17:11

Ja, Hargen is wat dat betreft beter Appie. Maar ik vind het zo ver weg Haha!
Nee, ik start met hemelvaart in Vriezenveen Haha! Vier dagen op concours in Twente Haha!