Weer wat meer te weten gekomen over dribs ..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Weer wat meer te weten gekomen over dribs ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 22:15

Vandaag ging ik naar de paardenwinkel, wilde even het een en ander halen. Wilde ook iets lenen, dat kon.. Ze schreef mijn naam, tel en plaats op.
Ze zegt waar staat je shetlander? dus ik zeg in maasland. daarna zegt ze is het dribbel???? die kleine zwarte shet? dus ik stond echt super verbaast te kijken van Hoe weet jij dat nou weer? Verward Echt stomverbaast zei ik uhh ja...
(vraag me nog steeds af hoe ze er ineens op kwam! denk doordat ze toen wist dat ik joyce uit vlaardingen ben, ofzo) Maar goed, ik was dus erg verbaast en vroeg me af waarom ?
Toen zei ze daarop: wat leuk!!!!!!! (ik nog verbaasder Haha! ) en toen vertelde ze dat dribbel van haar is geweest vroeger.
Vind ik echt heel erg leuk om te weten. nu weet ik weer wat meer over hem. Ze heeft hem in augustus 2000 bij een handelaar gekocht waar hij heel zielig alleen in een stal stond. In oktober 2000 heeft ze hem weer verkocht doordat hij zo trapte/aanviel enz. Het klikte niet zei ze.
Kreeg ook nog wat leuke verhalen over hem te horen wat hij vroeger allemaal uitspookte Extreme duivel
Ik vind dit echt heel erg leuk! Nu weet ik weer wat meer over die uk, en ze wil hem binnekort nog eens komen bekijken. morgen ga ik wat foto's laten zien van hem. Grappig is dat, ik ken haar verder helemaal niet, alleen van de paardenwinkel (ze werkt daar, of eigenaar, weet ik ut Lachen )
Echt zooo toevallig!
ze vond het ook heel leuk om te weten waar hij nu staat en hoe het met hem gaat. Ze was echt heel enthousiast. vond ik wel heel leuk.
We hadden het ook echt over dezelfde Haha! ze wist ook dat hij in het begin toen ik hem net had de schaapjes kreupel trapte en hij niet lief was. ze had nog contact met marielle (de gene waar ik hem weer van had gekocht) en met marielle had ik nog contact (logisch he? Knipoog ) en ze wist ook hoe ie officieel heette, en die naam (onky vd gerverscop) zeg ik dus echt noooit...

Hmmm moest het gewoon ff kwijt Party!! zo hoopte ik een paar dagen geleden in het topic van xyzutu (zoiets ja! Knipoog ) nog dat ik meer over hem te weten zou komen, en nu ineens weet ik ook meer van hem Party!!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:18

wat lllllllllllleeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuukkkkkkkkkk!!!!
echt cool, ik wil ook weten wie wat van bontje weet!!!!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:26

Ahhhh wat leuk zeg! Zo kom je nog eens wat te weten over je kleine dondersteen *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:34

oh wat gaaaf zeg!!!
super wat een verassing moet dat zijn geweest Haha!
wat vond ze van de foto's?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 22:40

leuk is dat he!
tamara ( max) heeft voor mij een hele hoop uitgezocht
voelt echt goed! Haha!


Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 23:43

Oh gaaf zeg! echt toevallig
onky hahahaha *LOL*

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 09:40

Leuk zeg, om op zo'n toevallige manier meer over Dribbel te weten te komen!

Ha ha, ik kan me wel voorstellen dat je hem Dribbel noemt en geen Onky....... Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 17:17

Das tich ook toeval zeg. Maar heel leuk zeg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Dartel, Dirkje_Nero, Doedatje, dollyspikkel, Ilayla, Jet, K_nolan, Laibadji, Larissajulia, lissssan, M_maxx, marit34, Nientsje, nimbletje, Relserk, Samo, xamberr, xPabloBokt en 146 bezoekers