bosrit veluwe

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-01 21:42

Goed een idee over de bosrit over de veluwe.
Dit is namelijk midden in het land dus voor iedereen het makkelijkste te bereiken Ik stel voor om dus een huifkar te huren waarin bv een picknick zooi in mee kan en waar bart dan ook in mee kan.
want bokt is voor iedereen dus de boktrit ook!
diegene die niet hun eigenpaard mee kunnen nemen omdat het te ver is of omdat ze er geen hebben kunnen dan ook mee en eventueel kunnen ze misschien een stuk op paarden van anderen?
Ik kan eventueel voor nog een paard zorgen (2prds trailer dus meer gaat niet)
heeeeeeel misschien kan ik op onze stal wat regelen wij hebben namelijk zo'n paardentram voor 20 man.
waar 2 groningers voor lopen. de rest kan dan met hun eigenpaarden en wij hebben ook nog 6 paarden.. maar ivm veulens weet ik niet of dat kan..
't is maar een voorstel hoor


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 21:44

lijkt me gaaaaaaaf!! dan kan ik shicje denk ik wel meenemen als t toch niet zo ver is! en als ie van bertus mee mag natuurlijk.... vindt ie vast wel goed, ik mag (bijna) alles met shic!! ik ben VOOR!!
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 22:47

Cool!
Maar dan ben ik zon pechvogel die geen eigen paard heeft...
Ik hoop dat deze wel heel goed georganiseed word en doorgaat!
Dan ben ik ook van de partij!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 23:22

Ik ook! Ik heb de keuze uit 2 paarden, maar ik wil toch het liefst Jur meenemen. Als iedereen zegt wanneer die kan, kunnen we een datum gaan prikken. Dus geef even je voorkeursdata op! We moeten ook bijtijds een plek om te overnachten gaan boeken, voor omszelf en de paarden! die manege die ik weet is dus in Kootwijk, we kunnen daar 20 paarden stallen, er zijn er 5 te huur en we kunnen er zelf slapen. is dat een idee? Maar een huifkar...ik heb geen idee waar je die kunt huren. Misschien weet iemand een betere plaats om naartoe te gaan? Maar geef even een datum op, dan kunnen we wat gaan plannen!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 07:20

Hee, allemaal leuke ideeën! Alles na 19 maart is voor mij mogelijk. Denk alleen niet dat ik Ameretje mee ga nemen, die is nogal heftig in een groep en zo vaak rij ik nou ook weer niet op 'm. Een paard huren zou voor mij wel een optie zijn en anders wil ik de huifkar wel mennen, heb ik wel vaker gedaan Lachen Lachen !

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 07:34

goed plan kim.. ik wil jino wel meenemen maar moet ik even kijken of ik vervoer kan regelen,misschien als ik iemand op stal lief aan kijk *LOL* nouja dat zien we dan wel. ik ben de hele zomer beschikbaar

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 09:35

ik kan de hele zomer, zolang ik het maar minstens 3 weken van te voren weet (naja zal dat zal wel) ik hoop dat ik dit jaar weer kan helpen et ponykampen maar daar kunnen ze me gerust een dagje missen. voor mij is het meenemen van een eigen paard niet een optie dus ik wil graag alvast een plaatsje op de wagen reserveren. Als iedereen nu eerst zegt wanneer hij niet kan, of niet mee wil, wordt het al een stuk makkelijker.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 11:23

Ik kan vanaf juni, heb de hele zomer nog niets geplanned. Ik moet alleen Razinda gaan inrijden. Weet iemand dan waar je zo'n huifkar kan huren?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 11:31

Oja, anderen kunnen ook op mijn paard, want ze is wel redelijk braaf! Maar ik hoop niet dat jullie ritten van 5 uur willen maken, want dat wordt misschien wat lang voor haar. Hoeveel dagen gaan we dan, een lang weekend ofzo?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 12:25

Citaat:
Op 2001-02-12 23:22, schreef Jura:
Ik ook! Ik heb de keuze uit 2 paarden, maar ik wil toch het liefst Jur meenemen. Als iedereen zegt wanneer die kan, kunnen we een datum gaan prikken. Dus geef even je voorkeursdata op! We moeten ook bijtijds een plek om te overnachten gaan boeken, voor omszelf en de paarden! die manege die ik weet is dus in Kootwijk, we kunnen daar 20 paarden stallen, er zijn er 5 te huur en we kunnen er zelf slapen. is dat een idee? Maar een huifkar...ik heb geen idee waar je die kunt huren. Misschien weet iemand een betere plaats om naartoe te gaan? Maar geef even een datum op, dan kunnen we wat gaan plannen!


Dat zou kunnen op Kootwijk want tussen Apeldoorn en Kootwijk zit hoogsoeren en naast hoogsoeren ligt asselt en daar verhuren ze huifkarren....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 12:29

misschien kunnen we het beste gaan van zaterdag tot zondag dus 1 nachtje slapen zouden we op zich bijvoorbeeld dag 1 een buitenrit maken met de paarden en huurpaarden en dag 2 met z'n allen in een huifkar behalve diegene met eigenpaarden?
langer wordt voor sommige misschien te duur (diegene die op school zitten etc.) en voor jonge paarden te zwaar.
daarbij: als ik na mezelf kijk ik heb maar 3 weken vakantie van de zomer en ik wil ook nog weg naar het buitenland ofzo.
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 12:56

Waar ze die huifkarren verhuren dat is de Kronkel......kun je ook lekker eten enzo...wij gingen daar vorig jaaar altijd op die fjorden rijden......lekker daar de bossen in.......!!!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 12:58

jep pannekoekjes naar afloop en echt duur zijn ze niet:)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 13:01

Ik vond het heel gaaf daar, zijn ook niet zo moeilijk en lekkere pittige fjorden hebben ze daar......alleen moeten ze in het zomerseizoen wel veel lopen.
Je kan ook barbeceuen enzo!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 13:14

Ik zal in elk geval eens informeren bij De Paalhoeve in Kootwijk, of ze nog weekenden vrij hebben. Als je een huifkar huurt mag je die dan wel meenemen naar een andere stal?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 17:30

Ik zou ook graag mee gaan. Ik kan ongeveer na 1 juni. Daarvoor natuurlijk niet, want dan is mijn veulentje er nog maar net. Kanik natuurlijk niet weg he??!!

Enne, tsja, ik zou dan graag een paard lenen/ huren en anders wil ik ook wel mennen, doe ik net zo lief!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 22:57

Ik heb even geinformeerd bij De Paalhoeve en ze hebben bijv. het weekend van 22/23 juni plek voor heel veel mensen. We zouden bijv. vrijdag de 21ste al kunnen komen en dan zondag de 23ste weggaan. Anders kom je zaterdag, hebben de paarden al een eind in de trailer gestaan en dan ook nog een lange rit. Zondag moeten ze ook al lopen en weer naar huis. De kosten zijn per persoon per nacht 47,50 met ontbijt en 72,50 met een 3 gangen menu (zo begreep ik het). Ik kon de manege niet bereiken, om te vragen of er dat weekend ook genoeg plek is voor de paarden. Vinden jullie dit een geschikte datum, het is maar een idee hoor.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 07:53

fine with me... als die datum nou optijd vast staat kan ik (iedereen) um vrij houden...

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 08:40

ah, das het enige weekend dat ik echt niet kan. geven net dat weekend show in Aalst. Weekend daarop misschien?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 11:27

kijk, dit lijkt me dus hartsikke leuk, maar honey mee???? Die houdt dat toch niet bij joh?? Wat vinden jullie?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 12:23

stef anders huur je toch een pony? ik wil vanmiddag even de veluweranch bellen een quater is ook niet zo groot

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 13:11

Ik heb net even gekeken wie er allemaal mee willen en ik heb even een lijst gemaakt zodat we een idee hebben om hoeveel mensen en paarden het gaat. Ik hoop dat ik niemand heb vergeten.

1. Kim
2. Yor
3. Kitty (vanf eind juli)
4. Maaike (paard huren of lenen)
5. Madelein
6. Heike (paard lenen)
7. Bart
8. Marjolein(niet het weekend van 22/23 juni)
9. Horseofthemoon (weet je naam ff niet)
10. Jantina (paard huren en na 1 juni)
11. Astrid (paard huren)
12. Pam (paard huren)
13. Karin
14. Stef (paard huren of Honey?)
15. Jet
16. Steef (paard huren)
17. Ik

Kim, jij ging ook nog een manege proberen he, waar we eventueel heen kunnen? Zullen we dan van vrijdag tot zondag gaan?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-02-14 14:23 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-02-15 00:18 ]</font>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 13:16

Ik ben al bezig geweest met heike en bart om wat rond te krijgen bart gaat een lijst maken waar iedereen zich kan aanmelden en krijgt daarvoor nog gegevens van mij over hoe of wat verder heb ik de veluweransh gebeld maar die zit bom en bom vol bevendien is die behoorlijk prijzig.
wil jij me even mailen dan kunnen wij het misschien samen regelen met de paalhoeve en de kronkel is asselt?
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 13:47

You've got mail!

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 14:02

Hoi allemaal,
het lijkt mij een heel leuk idee, ik wil wel heel graag mee met Mralou, maar ik weet effe niet hoe het met Marc gaat, mijn man. Hij heeft M.S. en zit momenteel in een behoorlijke lichamelijke dip. Als hij het tegen die tijd weer zelf redt lichamelijk, ga ik graag mee. Als Linda mee wil, kan ze wel meerijden, maar dan wel zonder paard, mijn auto kan alleen een anderhalf paards trailer trekken. In principe heb ik nu de hele zomer nog niets vaststaan, dus als de datum snel bekend is, prik ik hem vast.
het lijkt me ontzettend leuk om een weekend met iedereen van hier op stap te gaan, elkaar eens in levende lijve te zien.
Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, aeckker03, chinnie, IASCrawler, Janyne, Jette, MaiMai, NogSteedsGek, Paardjes83, pjer, PlukenKrul, Poekkie, xPabloBokt en 63 bezoekers