morgen wedstrijd, help!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

morgen wedstrijd, help!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 20:06

Ik heb morgen mijn eerst officiele wedstrijd. Haha!
Ik ga er rijdend naar toe, dat is ongeveer 20 min. stappen.
Nu heb ik een briefje gekregen bij de club met mijn tijden en mijn startnummer.
Op het briefje staat: aanvang 9 uur, mijn startnummer is 11 en ik moet ongeveer rond 20 over 10 rijden, B, 2e groep.
Hoe laat moet ik er nu zijn???
Ik dacht er zelf aan om ongeveer kwart voor 10 op de manege aanwezig te zijn.
Maar nu las ik bij andere vragen dat je er beter een uur van tevoren aanwezig kan zijn, maar dan moet ik zo lang wachten, hoelaat zal ik dan komen? Verward

Hoe zal ik haar er naar toe brengen? maandag had ik op dezelfde manege een onderlinge wedstrijd en toen ben ik rijdend gegaan, zal ik dat nu weer doen? of zal ik haar wandelend brengen en dat mijn moeder mijn zadel en hoofdstel brengt, ik denk dat ik toch nog wel even moet wachten daar.

en is het een beetje makkelijk om een lezer tevinden op een wedstrijd?
ik kon er niet meer 1 regelen zo snel, en ik zal mijn moeder maar niet vragen. Knipoog

verder zijn alle tips heeeeel erg welkom!

Dilayla Shadow
Stacy Shadow


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 20:19

ik zou stappend gaan en je moeder het zadel en hoofdstel laten brengen,

en een uur van te voren er zijn

veel succes !!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 20:38

Zorg in elk geval dat je ruimschoots op tijd aanwezig bent, minstens een uur voordat je de ring in moet.
Da's voor jezelf ook beter, dan hoef je niet te haasten kun je je rustig voorbereiden.
Ook handig om iemand mee te nemen (je moeder ?), zodat die even je pony vast kan houden als je je bijv. om moet kleden of als je op zoek moet naar een voorlezer.
Als voorlezer zou je iemand kunnen vragen die 's morgens voordat je start al een combinatie voorgelezen heeft (gewoon even bij de ring waar je moet starten kijken).
Als je die persoon niet kent, dan eerst even bij de ring checken of die persoon geschikt is om jouw proef voor te lezen (bijv. goed opletten of je hem / haar kunt verstaan !) en dan lief aankijken Lovers en netjes vragen of hij / zij jou ook voor wil lezen.
Op tijd je startkaart en inentingsbewijs aan die persoon geven, en duidelijke afspraken maken hoe laat hij / zij bij de ring moet zijn, anders heb je nog niks Boos!
Heel veel succes morgen, wel even laten weten hoe het gegaan is he ?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 21:37

Ik denk dat het op het FPC is toch? Dan zou je eerst even heen kunnen fietsen aan het begin van de wedstrijd om alles te bekijken (waar is alles, eventueel al betalen etc.) en dan ruim van te voren je pony ophalen.
Misschien kun je Honeybee vragen om voor te lezen? Misschien wil ze wel, ze kan het heel goed Haha! Ze woont vlakbij. Ik wil ook best eens helpen, maar ik kan morgen niet, heb al een afspraak om buiten te rijden.
Meestal wil 1 van de manege meisjes wel voorlezen...

Leuke pony trouwens. Ik heb je gezien op de onderlinge wedstrijd van de Radbout maandag. Was er met mijn Amerikaanse nichtje. Mijn verzorgster zou eerst ook rijden, maar daar zag ze toch van af. Helaas...

Succes!!!

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 21:38

Oscar schreef:
Op tijd je startkaart en inentingsbewijs aan die persoon geven, en duidelijke afspraken maken hoe laat hij / zij bij de ring moet zijn, anders heb je nog niks Boos!


moet je je startkaart en entings bewijs aan die gene geven? waarom? wordt het dan gecontroleerd? Verward
Dat wist ik niet. Scheve mond

Dilayla Shadow
Stacy Shadow

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 21:43

joyce B schreef:
Ik denk dat het op het FPC is toch? Dan zou je eerst even heen kunnen fietsen aan het begin van de wedstrijd om alles te bekijken (waar is alles, eventueel al betalen etc.) en dan ruim van te voren je pony ophalen.


Ik denk dat ik dan wel heel erg vroeg moet. ik moet om ongeveer 20 over 10 rijden duz, 20 over 9 er zijn, en er ook nog met Stacy heen lopen. ook moet ik dan nog naar stal, ik denk dat het dan wel een beetje krap word allemaal.

Dilayla Shadow
Stacy Shadow


Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Re: morgen wedstrijd, help!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 22:23

allemaal heel erg bedankt!!

maar ik ga nu slapen anders kom ik morgen misschien wel telaat!

Dilayla Shadow
Stacy Shadow

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 23:00

Je bent er helaas niet meer.. maar ik had je wel willen voorlezen. Mocht het nog eens voorkomen.. geef maar een gil.. ik ben een geoefend voorlezer en word veelal hiervoor gevraagd. Verder kun je vaak het beste een voorlezer aanspreken van iemand die voor je of een aantal voor je was. Ik vind het altijd wel erg persoonlijk..

Maar goed.. mocht je dit desondanks toch nog lezen.. veel succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 74 bezoekers