IK heb gevonden wat ik al 2 jaar lang zocht Punkie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

IK heb gevonden wat ik al 2 jaar lang zocht Punkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:27

2 jaar geleden Zaterdag 14 september 2002 bracht ik haar naar de wei, niet wetend dat ik haar zo lang zou moeten missen. Ze bokte en steigerde van vrolijkheid dat ze weer naar een andere wei mocht. Ik werd een beetje kwaad op haar. Maar ik liet haar gaan en liep weg. Ze stond met 6 andere ponys in een apart weitje en ik vroeg waarom zij nou juist in die wei moesten en ze vertelden mij dat die ponys iets langer in de wei mochten staan. Ik liep weg....
Dinsdag 17 september 2002 liep ik door de stad een vriendin kwam naar me toe en zei dat Punkie was verkocht... Ik geloofde haar niet. Maar toch fietste ik naar de manege Ze was weg. Zonder afscheidt na 3 jaar dat ik haar had gereden. IK kon het niet vatten dat ze uit mijn leven was verdwenen en ik liep half huilend naar een insturctrise. Die vertelde dat ze te 'fel' was voor de manege en dat ik er toch wel uit groeide. Zaterdag 12 September 2004 Ik heb 2 jaar lang gehuild en haar gemist. Een tijdje geleden had ik hier de zoveelste andevertentie geplaats en Suppie had gereageerd en zei dat er net zo'n Shetlandertje op Any Dale stond. Ik dacht dat het haar niet was en we gingen toevallig die richting uit dus ik ging kijken. Ik liep door de stallen en vroeg waar Toffee(zo heet ze nu) stond. Niemand wist het (ze hebben 120 paarden) dus ik ging op onderzoek uit. Ik liep het laatste stallenblok in en ik zag een klein kolletje boven de staldeur uitsteken. IK herkende het meteen en rende en huilde naar haar toe. Het was haar dé pony die ik 2 jaar lang niet had gezien Ik huilde ik knuffelde. Zoveel ponys die ik had bekeken terwijl het ze niet waren. En nu eindelijk was het haar. Ze was zo dik en ze is waarschijnlijk hoefbevangen. Dat is erg maar ze is het. Ik kan het niet vatten dat ik haar gezien heb vandaag. Ik moest weer weg en liep huilend en bevend de stal uit. IK kon niet weggaan ik draaide me om en liep weer naar haar. Ze probeerde meteen te ontsnappen. Ze is het gewoon dacht ik. Een beetje half huilend liep ik toch weer weg ( we hadden niet zo veel tijd) ik liep naar de Auto waar mijn vader wachtte en bartse het uit.. Ze is het Ze is het riep ik. op de terugweg naar huis vroeg ik of hij me langs de manege wou rijden en dat deed hij ook. hij zette me af en ging naar mijn oude vriendin ik kwam huilend binnen en riep ik heb haar gevonden. Ze waren zo blij voor me, Mariel9goeie vriendin van me rijd daar ook) begon bijna zelf ook te huilen. Ik heb haar gevonden. Ze is weer terug in mijn leventje en ik ben gelukkig. Ik ga haar nog váák opzoeken. Sorry voor het lange verhaal. Maar ik móést het even kwijt.
Groeten Alexandra
suppie, je bent geweldig.
Afbeelding dat is haar, en ík heb haar gezien Tong uitsteken


Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:29

Super voor je meid ! Ik hoop alleen dat ze snel van die manege afgaat !

    S p o t.


Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:33

gefeliciteerd meid Lachen gelukkig voor jouw een happy ending... hoe je het verhaal neer zet, echt ik kan me er alles 1 voor 1 in voorstellen...

Nog keertje gefeliciteerd... en hopen dat ze heel erg op gaat knappen Lachen

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:35

echt zooow cool he ali!!! Haha!:D:D kga nog steeds bijna huilen als ik dit al lees Knipoog hahaha, we gaan haar zo snel mogelijk opzoeken, k ben echt ontzettend ontzettend ontzettend ontzeeettend blij voor je, TOPPIE!!! SHETPOWER! he aal! Haha! xxxxx

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:36

leuk is dat he! * heeft het met Phantom, fjorde ruin, meegemaakt. IK GA HEm binnen kort ook opzoeken Haha!*
ik hoop dat je dr weer snel kunt poetsen Haha!


Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:36

Assiej schreef:
gefeliciteerd meid Lachen gelukkig voor jouw een happy ending... hoe je het verhaal neer zet, echt ik kan me er alles 1 voor 1 in voorstellen...

Nog keertje gefeliciteerd... en hopen dat ze heel erg op gaat knappen Lachen

super bedankt allemaal

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:37

Devica schreef:
leuk is dat he! * heeft het met Phantom, fjorde ruin, meegemaakt. IK GA HEm binnen kort ook opzoeken Haha!*
ik hoop dat je dr weer snel kunt poetsen Haha!

succes

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:37

Wat onwijs leuk voor je! Idd een happy end!
Lijkt me echt geweldig om je verloren vriendje weer terug te kunnen zien en zoals je het beschrijft kan ik me helemaal voorstellen hoe je reageerde.
Gefeliciteerd meid! OK dan!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:15

Hey meis wat leuk voor je.. kreeg een brok in mn keel toen ik het las Lachen
ik vin dhet echt super leuk voor je, eindelijk na 2 jaar!!!!!


Lachen en nu kan je haar nog op blijven zoeken... OK dan!

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 20:56

ben echt super blij echt suuuuuuper blij

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:41

das mooi om te horen Lachen

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 11:28

ik ken het nog steeds niet geloven!

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 11:40

Hee meis heel cool voor je Ik kende Punky ook, zij stond toch ook op manege Groenesteyn? Ik heb daar mijn pony aan verkocht(bella) zij is toen ook weer verkocht en ik heb haar daarna ook nietmeer gezien. De manege verteld ook niet waar ze heen is Scheve mond Ik ben erg blij dat jij je lieverd weer hebt gevonden!!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:04

Meis ik ben heel blij voor je! Hopen dat je haar terug kan krijgen!
Succes ermee!! Kusje

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:08

Fijn dat je haar terug hebt gevonden!!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 15:16

ace1987 schreef:
Hee meis heel cool voor je Ik kende Punky ook, zij stond toch ook op manege Groenesteyn? Ik heb daar mijn pony aan verkocht(bella) zij is toen ook weer verkocht en ik heb haar daarna ook nietmeer gezien. De manege verteld ook niet waar ze heen is Scheve mond Ik ben erg blij dat jij je lieverd weer hebt gevonden!!

ja dat is haar idd, Bella. Wanneer is ze gekomen en hoe noemde ze haar bij ons, mischien weet ik wel wat. Kijk vooral even op www.nieuwhagenouwe.nl daar hebben ze een bella, maar ik pb je wel even

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 15:17

punkies schreef:
ik ken het nog steeds niet geloven!

ik kAn het nog steeds niet geloven.. Das wel een heeele foute fout Tong uitsteken

Ik ga zaterdag weer naar haar toe en ik neem de digi mee. Knipoog ik ben echt super vrolijk ook, niet normaal

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:29

echt leuk voor je! Ik hoop voor je dat je m nog vaak mag op zoeken OK dan!

2Morrow
Berichten: 1469
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:07

leuk voor je

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:31

Dat is wel een felicitatie waard OK dan!

Fijn dat je haar gevonden hebt en haar zo een beetje zijdelings kan volgen.

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:11

hey wat gaaf voor je dat je haar eindelijk weer hebt gezien
dat moet toch wel een super gevoel zijn

groetjes petruska

Op vakantie op Texel met of zonder paard——->http://www.paardenhoteltexel.nl

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:49

jeetje ik begin spontaan tranen in mijn ogen te krijgen van dat verhaal.
wat superfijn voor je meid!!

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 18:51

help!!! ze staat weer te kooop..... Maar wie koopt er nou een hoefbevangen paard? I'm scared

Mariel89

Berichten: 1245
Geregistreerd: 15-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 08:32

heeeey aaltje! kzit nu op school en kwam via google op bokt Tong uitsteken , je krijgt punkje nog wel hey/... je raakt haar niet meer kwijt Lachen maar k moet weer gaan, mag hier niet zitten:P xxx ciao mariel

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:11

leuk voor je echt waar Haha! !!

Ze ziet er echt leuk uit joh! Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, FCSA, flikkalover, knockout1, Pellelilly, Sandyislief en 120 bezoekers