Sponsortocht!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Sponsortocht!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 13:25

Ik loop al enige tijd met het idee om een sponsorrit te organiseren. Ik had zelf gedacht om het Ijselmeer. De bedoeling is dan om met meerdere personen te rijden die ieder een dag regelen wat betreft slapen, eten evt hoefsmid in de buurt en natuurlijk een dierenarts stand-by. Ik dacht dat dit in bv 10 dagen moest kunnen en dan ook de regionale en het liefst natuurlijk de landelijke pers hiervan op de hoogte stellen. De sponsors doneren dan voor een goed doel b.v; Ruitersport voor gehandicapten,maar ook hier zijn suggesties welkom. Kortom er is nog geen draaiboek, nog geen deelnemers op mij na, nog geen sponsors, maar vast al wel mensen die hun bloed voelen kriebelen. Wie wil mee, wie weet hoe dit gladjes kan verlopen en wie is bijvoorbeeld geen goede ruiter maar wel een hele goede kok, EHBO-er, of iets van dat. Kom op mensen ik wordt steeds enthousiaster. Hebben we meteen een mega-meeting!!!!!

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:28

het lijkt me wel leuk om mee te werken aan zo'n rit, alleen vind ik het idee nog niet erg duidelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:29

zijn hier trouwens niet meer ideeen over geweest? ik was toen ook van plan om mee te doen geloof ik!

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 13:31

Geen idee het is inderdaad nog geen verder uitgewerkt idee. Maar je zult van één centrale plek moeten vertrekken en een duidelijke route moeten nemen. Dus om het Ijsselmeer lijkt mij wel een duidelijke én mooie route.

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:41

Ik vind het een super idee, maar omdat ik jonger ben en naar school kan ik niet zomaar 10 dagen weg.
Ik heb wel meerdere tochten gereden met 2 mensen (mijn leeftijd) en ken het wel (door drenthe getrokken met z'n 2en etc.). Of is er een minimum leeftijd?

Wanneer is de bedoeling nu we richting winter gaan?

Ik ken nog diverse slaapplekken miss. als beetje idee hebt percies waar lang.

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 13:54

Nou dit vergt wel een lange voorbereiding. Ik dacht dus zelf volgend jaar zomer rond de bouwvakanties. Dan is het ook weide seizoen dus wordt het overnachten makkelijker voor de mensen wiens paard niet op stal hoeft. De minimum leeftijd e.d. is nog niet over beslist. Maar er moet eerst maar eens een groepje mensen ontstaan die dit met elkaar op poten kunnen zetten.

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:21

Idd volgens mij vergt het behoorlijk conditie opbouw.
Was van de zomer ook weer hard werken.

Volgend jaar zomer zou ik wel kunnen mits mijn paard niet drachtig is te krijgen (dit jaar loopt nu nog bij de hengst)
Anders mijn andere dame heeft dan al veel eerder een veulen gekregen.
Ik heb al een keer een tocht gemaakt met moeder en veulen dat ging super (reden iets minder dan gebruikelijk maar we trokken veel bekijks)

Mijn dames hoeven niet op stal.

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:24

Anique_Vaandrig Ik was het ook van plan, alleen dan zonder sponsors Knipoog haha... maar ook hieraan zou ik best mee willen doen!

Vervoer van paarden, uitgebreide fotoreportages (ook evenementen) hulp bij trailerladen, lessen... http://www.mishpa.nl
Onze facebookpagina: http://www.facebook.com/pages/Mishpa-Pa ... 7528858588

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 14:27

Nou Bitterbal welkom bij de club kan ik jou dan in ieder geval als medeorganisator noteren??? Want dit kan ik natuurlijk niet alleen!!!

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 14:28

De mensen die zeker mee willen kunnen hun mail-adres naar mij PB-en dan kan ik ze ter zijner tijd via de mail op de hoogte houden van de vorderingen.

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

fresanna

Berichten: 175
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:25

echt een gaaf idee hoop voor jullie dat het door kan gaan

sannie is me schatje

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 16:41

We doen ons best!

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 07:14

even schopje!

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 10:24

Kom op meer mensen het is voor het goeie doel

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:56

bitterbal, dat van jou was geloof ik meer een soort kamp/terktocht en niet voor het goede doel toch? had idd ook gereageerd op jouw topic Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers