Nederlandse SGW-gids 2002

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 16:06

Ik ga meestal met mijn schoonzus mee. Zondag gaan we naar Etten Leur, wat daarna komt weet ik niet. Zij krijgt ook les van Fried Huppeldepup en gaat binnenkort naar Alice Lozeman-dinges-Naber. Echt mooi om te zien, die cross, vooral als ze langs komen suizen... Kwijl

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 16:08

Wij natuurlijk!
Elisa kreeg hem vandaag trouwens ook(die staat nu geregistreerd, ik niet, omdat ik op dit moment geen in de cross uitkomende amazone ben *LOL* )
En roden, lisse en nijeberkoop zijn best te doen. Daar ben je bij jou vandaan denk ik met 1-1,5 uur Haha! Princenhage vond ik trouwens ook erg leuk, daar reden we vanuit Anna Paulowna ongeveer 2 uur over...

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 16:12

Hoihoi,

Ik heb vanaf afgelopen jaar Januari geen crossen meer gereden omdat Egano, mijn toenmalige crosspony verkocht was en zijn opvolger is de toen nog 3.5 jarige Hannoveraan Pleasure. Pleasure is nu 5 jaar en gaat 4/5 mei mee naar Ysselsteijn. Een wedstrijd georganiseert door de ouders van mijn trainster. Dus beetje een thuiswedstrijd. Hij heeft dit nog nooit gedaan, maar pakt het in de bos al goed aan.

Wie gaat er nog meer naar Ysselsteijn??

Groetjes
Denise

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 23:03

4/5 mei is Ysselstein Limburg toch? Er is ook een cross in Ijsselstein in Utrecht(volgens mij hoor *LOL* ) Het is iig behoorlijk ver weg en volgens mij gaat het om de ... champignon ofzoiets Party!!
heb niet helemaal goed naar Janneke geluisterd van de herfst maar wel iets opgevangen Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 08:17

Zie ook de uitgebreide SGW-site http://www.sgw-eventing.nl

Mijn zusje (Lautje) start ook met Ameretto, in ieder geval in Ambt-Delden begin mei. In het najaar zijn er weer heel wat samengestelde wedstrijden in het oosten, daar zul je ons zeker tegenkomen.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 10:32

Ik heb deze maand mijn eerste crosstraining, of ik ga starten dit jaar hangt af van hoe mijn paardje het oppakt!

Ik vind de crossne in het Oosten altijd heel gaaf zoals Ede en Varsseveld enzo. Kotm door de mooie bossen! Tong uitsteken En de eeuwig gave sfeer!

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 15:27

Hoi,

Ysselsteijn ligt inderdaad in Limburg. het is altijd een mooi concours.
En ik ga zeker mijn best doen.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-02 13:03

Mijn vriendin (Jiska hier op bokt) die start ook vaak SGW wedstrijden..
dit jaar ga ik nog n x mee op concours.. (lekker groomen)
zal wel n x vragen welke misschien kom k nog bokt bekende tegen?!!