SUPER paardje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

SUPER paardje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 20:02

ik zou hier nog even een verslagje over schrijven.
ik ben vandaag voor het eerst met Valentina naar de manege geweest, normaal maakte ze er echt een gekke huis van en zette ze de hele boel op stelte Haha!
maar vandaag was ze toch zo vreselijk braaf!!
ben echt super trots op dr! Lovers
gewoon op stal lekker staan poetsen zadeltje erop bandages en beenbeschermers om..
stond wel chique *LOL*
normaal rijd ik haar altijd zonder beenbeschermers etc.
het was heerlijk weer dus lekker hoofdstelletje in cap op om dat zeker niet te vergeten Knipoog
zweep mee en we gingen het is maar20 minuutjes stappen ongeveer naar de manege tina dacht dat we lekker een buiterritje gingen maken dat zal haar wel vies tegen zijn gevallen Knipoog
maar goed daar aangekomen waren we eigenlijk veelste vroeg dus ik even er af en ben ik gaan betalen.
daarna er eigenlijk al snel weer op en lekker wat op het erf gestapt ze was heel relaxt, echt heel rustig!
toen konden we eindelijk de bak ik we gingen natuurlijk de buitenbak in want het was zulk lekker weer.
nou ze deed het echt geweldig!! ze liep op het laatst ook lekker afgebogen Lovers
nathalie ging even wat drinken halen in de kantine.. en daar ging het al van:
Van wie is die pony? andere nou ik zou het echt niet weten!
nou wel een leuke pony he vind je niet?
ja zeker leuk beessie hoor lekker rustig ook zo..

was weer helemaal happy Party!! SUPER PAARDJE Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers