babykatje gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

babykatje gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 23:17

ik wilde Gammon vanavond van stal naar de wei brengen na longeren. we liepen net in het bosje naast de stal zag ik een bolletje op het pad liggen. ikke bukken, was het een jong poesje die net d'r oogjes open had!! zó zielig en alleen lag het daar... Verdrietig ik heb het meteen opgepakt, gam mee terug naar de stal gesleurd, de stalhouder gevraagd of het bij hun vandaan kwam maar nee... ze hadden wel kittens gehad maar die waren al wat ouder.

ik heb de dierenambulance gebeld en vroeg voor wat melk. aangezien ze d'r oogjes maar net open had moet ze ongeveer 2 weken zijn en om de 3 uur voeding hebben. nu gaan ze daar bij de opvang mijn nieuwe poezenkind opvoeden tussen allemaal honden en katten en mag ik het over een paar weken, opgevoed en wel weer ophalen.... leuk!!!

ze lag dus lekkerlijk op mijn pad en wat je vind mag je houden hè? Haha!


[Edit Karin] titel iets aangepast i.v.m. verwarring

je hebt gelijk!!! Bloos! Bloos

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:44

Veel plezier met haar!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 08:05

Wat je vindt mag je zeker houden Haha! . Wat goed dat ze het katje daar zo opvoeden! Hoe ziet het beestje eruit, en heb je al een naam bedacht voor je nieuwe kind?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 08:13

Leuk om zo een poezenkind te krijgen En ze heeft natuurlijk ook geluk gehad dat jij haar gevonden hebt. Zo kwam ik ook aan onze Boppers, jaren geleden. Die was gedumpt midden in het centrum en ik was toen de enige die aandacht aan hem schonk en hem mee in de winkel nam. Als er binnen 1 week geen reactie van de eigenaar kwam bij de dierenbescherming dan mochten we hem houden. Tien jaar mochten we van hem genieten, twee jaar geleden moesten we hem laten inslapen maar als de naam Boppers nu nog ter sprake komt dan komt er een grote glimlach op ons gezicht. Ik hoop dat je net zoveel plezier mag hebben van jouw poezenkind als wij van onze Boppers.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 09:20

dank jullie wel Lachen

het is een lapjes poes met leuke rode vlekjes aan het hoofd en we hebben nog geen toepasselijke naam voor d'r bedacht.

met onze laatste 2 aanwinsten duurde het ook weken maar is wat moois geworden: frits en fluffy.

nu is frits overigens al 2 dagen weg dus het is allemaal een beetje dubbel. ik maak me erg veel zorgen om hem, dit is de eerste keer dat hij weg is en hij altijd erg huiselijk. ze mochten pas naar buiten nadat ze 'geholpen' waren dus ze zijn 9 maanden in huis geweest. Verdrietig

zo raar toch, de ene dag mis je een kat en de volgende vind je er eentje... maar ik geloof dat frits nog wel terugkomt, we moeten erg goed zoeken ben ik bang voor.