wie gaat mee naar Duitsland? (9 t/m 12 sept.)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

wie gaat mee naar Duitsland? (9 t/m 12 sept.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:24

Beste paardenliefhebber,

Ik ben als fotografe door de organisatie van het EK Tennessee Walking Horses gevraagd om te komen fotograferen op vrijdag 9 t/m zondag 12 september in Alpenrod Duitsland.

Omdat ik dit niet alleen aan kan, heb ik voor dit evenement hulp nodig: iemand die op vrijdag t/m zondag kan assisteren met allerlei werkzaamheden. Ik had hiervoor iemand gevonden, maar die heeft helaas wegens omstandigheden vandaag nog moeten afzeggen.

Hierdoor ben ik niet alleen mijn assistent kwijt, maar ook mijn vervoer naar het evenement en als ik niemand meer kan vinden, moet ik het hele gebeuren afblazen. Degene die het organiseerd is vandaag al vertrokken, dus ik kan ook met haar geen contact meer opnemen over deelnemers uit nederland waarmee ik eventueel mee zou kunnen rijden en er is geen openbaar vervoer verbinding.

Daarom ben ik met een noodkreet op zoek naar iemand met rijbewijs + auto die op a.s. vrijdag middag met me wil vertrekken om een paar waanzinnig gave dagen te beleven in Duitsland.

Alle onkosten worden natuurlijk vergoed en daarnaast gaat ook in ieder geval 10% van de winst naar jou toe (afhankelijk van hoeveel winst we maken kan dat ook meer worden).

Dus wie zou mij enorm uit de brand willen helpen???????

E-mail even naar: info@hypofocus.com of reageer hier.
Bellen mag ook (maar vanwege school kan het zijn dat ie donderdag uit staat): 06-24228766

groetjes,
Femke Puijman


[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 08:58

Please mensen... ik heb echt heeeeel hard hulp nodig.. anders moet ik de boel afzeggen en zitten ze daar zonder fotograaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:08

Ik heb inmiddels gelukkig iemand gevonden!