uhhhh ja....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 18:28

ik zit me nu te vervelen dus plaats nog maar een berichtje...

ik ga donderdag weer voor 't eerst 'normaal' paardrijden. Omdat Charmotte dus drachtig is (eergisteren uitgerekent), heb ik een tijdje niet gereden Verdrietig Ja, gisteren dan op Jerai, maar dat was aan longeerlijn en was ik alleen bezig met trucjes om haar een beetje in de hand te houden Haha! was wel heel leuk hoor, maar anders dan normaal, snappie?
met normaal bedoel ik; gewoon in bak wat figuurtjes en oefeningetjes.

Nu ga ik Donderdag dus op de manege een uurtje vrijrijden, samen met m'n zusje en nog een meisje hier uit de buurt. Nu weet ik alleen nog niet op wie.
Ik zat te denken aan Ommie, een snelle fjord, die met aangalloperen bokt maar dat boeit niet echt. maar ik heb er nog nooit eerder op gereden en straks vind ik er niks aan, ja en dan? Verward
maaruh ik ga naar buituh nuuuuu
doegggggg

groetjessss

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 14:54

ik heb gisteren dus op ommie gereden en ben helemaal Lovers

ik kwam daar en kreeg gelijk een erg leuk verhaal te horen <NOT>: gisteren is er een meisje in 1 minuut 2 keer vanaf gevallen, hij was helemaal gek!
ja oke, daar krijg ik weer vertrouwen door hoor, dus niet...

maar ik er toch eigenwijs opgaan he...
ik werd van alle kanten gewaarschud van; hij is pittig hoor, en; opletten want hij kan ineens raar gaan doen, wel blijven zitten he, goed diep gaan zitten en achterover.
ik denk; o jee is het zo erg?!?!?!

maar ik zitten, hij scheen snel te zijn, dus ik leg zachtjes m'n been eraan, maar geen reactie. ik harder been geven, en nog geen reactie, nog wat harder, en nog niks, dus ik vraag een zweepje, geef h'm een paar meppen en daar ging ie hoor....
hij voelde heel rustig aan, maar echt op m'n gemak zat ik nog niet!

ik paar rondjes stappen... en hij was nog heel rustig.
ik aandraven, en hij draaft netjes weg in een lekker tempo, niet snel maar ook zekers niet sloom. ik wat figuurtjes rijden, en hij gedraagde zich netjes, zelfs in de galop bokte ie niet, terwijl ie daar toch wel bekend om stond. hij ging wel vrij hard in de galop, maar hij was prima te houden...

echt ik heb zo lekker gereden!!! hij was echt zo braaf!! hij hinnikte wel errug veel!! ik heb zelfs nog zonder beugels gereden, hij rijdt echt heerlijk!! Lovers

xxx nikki

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:01

Leuk! Haha! of jij hebt zo'n goede invloed op hem, of ze zitten allemaal te overdrijven, maar je hebt het iig overleefd!

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-01 18:53

zoals ik h'm meemaakte zou ik zeggen dat ze het gewoon verzonnen hadden; die lieve brave fjord iemand eraf gooien? nou echt niet...
maar zelfs de mensen die daar lesgeven zeiden dat ie zo wild was.
maar heb er niks van gemerkt, nu maar kijken hoe ie de volgende keer is...
als ie weer zo lief is ga ik h'm zekers wel huren!!!