eindelijk weer les!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

eindelijk weer les!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 20:15

Hey mensen

na ongeveer 4 a 5 maanden (ik weet het, we zijn te betreuren Verdrietig ) heb ik eindelijk weer gebeld naar mijn lesgeefster om te vragen of ze me weer les wilde geven.

We hebben zolang geen les gehad:
- ik het niet meer durfde (was gewoon bang voor het commentaar Bloos )
- ik het eigenlijk niet zo goed kon vinden met de manier waarop ik les kreeg, maar nu rijdt mijn lesgeefster Lady 1x per week zodat ze aanvoelt wat ik aanvoel en we aangepast op "Lady's kunnen en natuurlijk ook op die van mij"aangepast les krijgen! Is het niet slim )
- Lady 2,5 maand in Friesland heeft gestaan omdat ze maar niet drachtig werd (we zijn al 2 maanden en 7 weken *LOL* )
- Lady daarvoor al 1 week kreupel liep en ongeveer 3 maanden had stilgestaan en we alles weer rustig moesten opbouwen.

Maandag is dus de grote dag!!!!Ben best trots op mezelf dat ik toch de stap heb gezet om weer te gaan lessen,ondanks mijn angst om te falen (tegen over wie vraag ik me nu af, misschien wel tegenover mezelf Verward , maar goed)

Sambooo
Berichten: 132
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:25

Nou, veel plezier weer met je les, en nu maar hopen dat het wel goed gaat, zonder miscommunicatie enzo!

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:30

Heel veel succes. Probeer je niet druk te maken.

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:57

verw8 er niet te veel van dat had ik ook toen ik d8 yes vanavond weer les maar veel plezier en dat je veel leert Knipoog

Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (Belgiƫ), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 14:52

Heb deze maandag ook terug voor het eerst les gehad Knipoog Was intussen ook alweer een paar maand geleden door omstandigheden (ook blessure en maar blijven uitstellen). Maar de les ging heeeeel goed en ben weer een ander mens. Zo een les kan heel mijn week goed maken en we hebben eindelijk weer een doel in zicht...