ziekenhuis schiet op

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

ziekenhuis schiet op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 11:11

Heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik opgenomen moet worden. Nou oke geen probleem maar ik word dus nu al gek van het wachten tot dat ze bellen dat er plaats is.. vreselijk want op deze manier ga ik er tegen opzien op de een of andere manier, dan haal ik me steeds meer dingen in mijn hoofd die niet leuk zijn aan het ziekenhuis.. Zoals het feit dat ik bij leukemie patientjes die beenmergtransplantaties moeten ondergaan kom te liggen..daar kan ik niet tegen vink zo zielig en misschien ben ik voor mijn dokter net zo belangrijk maar ik hoor daar niet thuis vind ik. Naja ik hoop dat ze vanmiddag bellen. alleen jammer dat ik niet kan bokken daar Schijnheilig

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:24

oww wel vervelend, een vriendin van mij moest ook voor een operatie naar het ziekenhuis {duhh Tong uitsteken} en kwam ook op een lijst tot er plaats was, duurde ook erg lang.
Hopelijk ben je snel aan de beurt. Waarom moet je eigenlijk geopereerd worden?? Lachen

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 14:03

Nou ze hebben gebeld..maandag moet ik komen...moet niet geopereerd worden maar voor onderzoeken enzo

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:16

Fijn dat je nu eindelijk weet
waar je aan toe bent!
Sterte meis Lachen

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:44

ziekenhuis is nooit leuk.

Maar neem een leuk boek mee en bestel de lekkerste toetjes die er zijn..ontbijtjes zijn ook wel lekker.
Alleen dat warme eten kreeg ik niet door mijn strot om 12 uur s'middags alhoewel het zeker niet slecht was,op mijn varkenhaas na..daar had ik bijna een ketting zaag voor nodig om die door midden te krijgen Haha! . Maar goed daar kan je dan ook wel weer om lachen.

Ik weet niet hoelang je moet blijven, maar er is tv,telefoon en er zijn activiteiten waar je aan mee kunt doen.

En ja wat andere patienten betreft dat is idd heel moeilijk. Ik had vorig jaar op de activiteiten mensen met hersenbloedingen, lever aandoeningen en weet ik veel wat meer. Zeker niet leuk om te zien want die met die lever was volgens mij al opgegeven.

Maar probeer normaal met die anderen om te gaan , ze zijn ziek en voelen zich net zo poedersuiker als jou.
Misschien zijn het wel leuke kinderen waar je een spalletje mee kan doen of gezellig kletsen.

Succes hoor OK dan!

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:43

Wat voor onderzoek moet je hebben dan?
Hopelijk niet een heel vervelende...maar goed, als d'r iets mis is van binnen, wil je dat toch ook wel weten en oplossen.

Nou veel sterkte meid!!!!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 19:00

voor reuma en nog iets maar dat is lang verhaal dus..ik moet waarschijnlijk een week blijven..

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:44

ik heb het ook gehad ook voor mij reuma. plotseling door een krapje vna mij ruema dat ik niet meer kon staan.
heb een week in het ziekenhuis intraktie gelegen, totdatr ze zijden morgen amg je gaan. maar al mijn spullen ingepakt. vanuit mij bed want ik kon niet lopen staan. Volgende dag sorry je meot blijven we vertrouwen het niet. naa een 1 week mocht in dan toch wel echt weg. Heb toen nog een jaar niet kunnen lopen. en langzaamaan ging het weer iets

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:44

veel suc 6 jij

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 07:57

Succes! Lachen
En wat Cowgirl ook al zegt: Probeer gewoon met ze om te gaan, ik denk dat het moeilijk is om aan te zien, maar hun zijn evengoed mens en ik denk dat ze het erg leuk vinden als er iemand zalk maar zeggen belangstelling in hun heeft.. Misschien zit er wel iemand tussen die ook van paarden houd! Knipoog