hoe heb jij bij toeval een bokker ontmoet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

hoe heb jij bij toeval een bokker ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 16:05

gisteren had ik dus een bruiloft, van mn schoonvader en zn vrouw dus. Zie ik daar iemand staan met een goud paardenhoofdje aan dr ketting. Dus gespreksonderwerp lag meteen vast haha. Zodoende zei zij: goh, als je een zadel e.d. wil, meot je eens op bokt.nl kijken! Muahaha! Echt wel melig en toevallig! Sabine, vond het echt leuk je ontmoet te hebben en wie weet tot snel!

Groetjes Arianne

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:11

laatst kwam er in de kroeg iemand naar me toe die zei dat ze moderator was geweest van bokt.

was gelijk bang dat ik een ban kreeg voor de kroeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:16

Jaaaaa LiezzjaHH en Sbine! *LOL*

In de v&d in groningen. Toen zagen ze me ineens van de roltrap afrennen. Haha!

Vork

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:16

ja, ik zocht eens een verzorgster voor mijn haflingerrruin en daar reageerde oa bengel op.
Ook heb ik een zadel verkocht aan een bokker....
(van hen wist ik vantevoren niet dat het bokkers waren)

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:25

Komen niet zo gauw bokkers deze kant op Knipoog

Ik kom Yaar wel eens tegen En nu ik met Cracker op school zit hebben we ook continu 'boktmeetings' (Gilt er weeer een door de gang: Boktmeeting!!!)
MariekeR zie ik ook wel eens lopen.

Antoinette was ook op kraamvisite bij Gomir en Goldie toen ik ook even langskwam, al kwamen we daar op Bokt pas achter Haha!

En Tropico is mijn 'Boktcollega' Vork

Tamara

Berichten: 10443
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:10

Ik ben van de zomer op buitenrit geweest in Holten en op de terugweg kwamen we 2 mensen tegen in een karretje. Ik wist dat Sonja in Holten staat met dr paarden, dus stuurde na die rit een PBtje van waar ze precies stond. Bleek dus dat het paardje dat tegenover het paard waar ik op reed die dag, van haar was, en dat zij degene was die op de bok van dat karretje zat! *LOL*

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:13

Toen ik een keer naar huis fietste kwam ik Yorghos tegen, al zag zij mij niet Tong uitsteken

Amina kwam ik tegen toen ik met Fairie mee was naar haar manege.
Heike heb ik er ook wel eens zien lopen, maar dat kun je nauwelijks meeten noemen.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:15

SuperPepeijn schreef:
laatst kwam er in de kroeg iemand naar me toe die zei dat ze moderator was geweest van bokt.

was gelijk bang dat ik een ban kreeg voor de kroeg.


hahaha waarom weet ik wie dat is Schijnheilig

Maar ik heb bij toeval (en geen toeval) een hoop bokkers op de pensionstal ontmoet.

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:16

Ja, de eerste keer wel, toen fietste Lon langs en ik dacht wel dat ze het was maar wist het niet zeker, dus toen via Yaar navragen (die zat bij haar op school) en toen wist ik het dus de keer daarna zei ik wel hoi Haha!

En bij ons op school is echt erg. Zo'n 1 tot 4 boktmeetingen per dag Tong uitsteken Maar het blijft gezellig Lachen

En bij de dijkgatboscross heb ik Chantal_cs voorbij zien scheuren.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:16

Ik was zaterdag uit en toen zag ik Clautje lopen, jammer genoeg geen gesprek gehad door de rest van mijn groepje Boos!

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:21

cracker schreef:
Ja, de eerste keer wel, toen fietste Lon langs en ik dacht wel dat ze het was maar wist het niet zeker, dus toen via Yaar navragen (die zat bij haar op school) en toen wist ik het dus de keer daarna zei ik wel hoi Haha!


Ja dat was ook zo Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:40

ja ik !

ik moest bij de dierenarts spul op halen voor mn shet,
toevallig was carola1 daar ook en zag ze mij,
bleek later dat zij carola was,
ik wist niet wie zei was..

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:42

Ik liep zo tegen Richtje op in de supermarkt... Had ik dat maar nooit gedaan...
Achteraf was het dus gewoon wrong place, wrong time... Nu zit ik dus met dat kind opgescheept... Schijnheilig Lips are sealed

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:54

Laatst sjimmy tegen gekomen, die een ijsje kwam halen in de snackbar waar ik werk

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:57

ik vorig jaar op ponykamp bij Bergemo, kwamen we in 1x op het onderwerp van ja en op bokt, is zo'n forum blabla...en zo, heyja, daar ben ik ook lid van en zij ook Haha! was wel grappig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:58

Ik heb Irish_Lady eens ontmoet toen ze op een dag langskwam om haar spullen op te halen in het studentenhuis hier Lachen
Verder weet ik het niet echt...

*Edit* Ik werd trouwens ook nog een keer aangehouden toen ik aan het rijden was door Lenie, maar die dacht eerst dat ik een andere bokker was ofzo...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-09-04 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:00

Vonnie84 schreef:
Maar ik heb bij toeval (en geen toeval) een hoop bokkers op de pensionstal ontmoet.


Zo heb ik ook een aantal bokkers zowel toevallig als niet toevallig ontmoet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:04

ik kom er een hoop tegen... maar hoor altijd pas achteraf dat we langs elkaar zijn gelopen Tong uitsteken

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:37

Maya schreef:
Ik heb Irish_Lady eens ontmoet toen ze op een dag langskwam om haar spullen op te halen in het studentenhuis hier Lachen
Verder weet ik het niet echt...

*Edit* Ik werd trouwens ook nog een keer aangehouden toen ik aan het rijden was door Lenie, maar die dacht eerst dat ik een andere bokker was ofzo...


huh Verward Daar weet Lon niets vanaf! Was ws te pissed off, omdat ze zeiden dat mijn spullen op het balkon lagen!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:30

Wij rijden op Onder de Kastanje en daar rijden nu mensen met 'Jansen' een prachtige Gelderse... meen me te herinneren dat zij mij kende van Bokt, ben er alleen nog steeds niet achter wie het nou is Haha!

Verder staan er wel eens bokkers op de pensionstal voor een paar dagen vakantie, maar dan weer ik lang niet altijd dat het bokkers zijn.

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:50

ik ben Karin vorig jaar tegengekomen op de cross in Hattem,ik dacht haar al te herkennen dus ik heb het maar even gevraagd ; zo van, ben jij Karin van Bokt? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:59

irish_lady schreef:
huh Verward Daar weet Lon niets vanaf! Was ws te pissed off, omdat ze zeiden dat mijn spullen op het balkon lagen!

Dat herinner ik mij nog heel goed, dat je geƫrgerd was Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:01

ArwenLune schreef:
Wij rijden op Onder de Kastanje en daar rijden nu mensen met 'Jansen' een prachtige Gelderse... meen me te herinneren dat zij mij kende van Bokt, ben er alleen nog steeds niet achter wie het nou is Haha!

Dat zijn MoniqueT en AlbertT als ik het mij goed herinner, zij spraken mij een keer aan, want mij hadden ze ontmoet toen ik daar stage liep. En ik postte daar een keer over, en toen kreeg ik een pbtje van haar Lachen

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:05

Ik heb Clautje een keer gezien in de Douglass, Valerie en xdenisex tijdens het uitgaan gezien. Avanti zag ik op paard ahoy. Nieman van hun herkenden mij dus Schijnheilig Verder weet ik zo even niet of ik meer mensen heb gezien...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 22:19

Ik ging eens kijken voor een nieuwe stal omdat ik het niet prettig meer vond op mijn oude stal en kwam uit in berkel en rodenrijs.
Stond daar even te kletsen en er kwamen 2 meiden aanrijden(die daar dus ook stonden) waarvan 1 paardje op zijn plaat ging dus meid boos op haar paard.Ze kwam later naar me toe om een beetje uit leg te geven zodat ik niet een slecht beeld zou krijgen en toen viel het onderwerp bokt.
Bleek zij dus pojack te zijn en zo stonden er nog 2 andere op stal die hier regelmatig te vinden zijn.
Zo zie je maar dat de wereld klein is.