koningginnendag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 13:36

ik ging vandaag met sya naar een hele grote markt om te kijken hoe ze op veel mensen reageerde nou het ging perfect ze vond het helemaal niet eng ik ben echt trots Lovers . ik ben gewoon tussen heel veel mensen door gelopen. iedereen zij *wow* paard, echt Cool . m'n zus had hem in het begin dus beet voor de zekerheid en heel veel mensen vroegen hoe veel kost dat een rondje op dat paard ze dachten dat ie vande manege was ofzo *LOL* echt niet dus. er riepen ook veel mensen hoeveel kost dat paard om stoer te staan ofzo ik riep iedere keer terug dat kun je niet betalen Vingers aflikken (sya dan).

ik vond het echt heel goed gaan vandaag ik had nooit verwacht dat ze zo rustig was ik ben zo blij met haar Lovers


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:38

ja heb je geen taxi nodig........... Party!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 13:38

(nog ff vergeten te zeggen)

ik heb heel netjes met cap gereden en dat ga ik voortaan doen ik vind dat best wel goed voor mezelf ik had echt een hekel aan die cap maar ik heb samen met een vriendin afgesproken om voortaan altijd een cap te gaan dragen

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:39

ja dat meot je ook wel doen want een verkeerde bweging en plf..op de vloer Lips are sealed Lips are sealed


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 13:44

Ik rijd vreemd genoeg nooit met cap. Terwijl ik er vaak genoeg af ben gevallen (van Robin maar 2 x en dan niet echt hard)
Ben eens van Corina (pony op manege de Korze) afgevallen, bíjna m'n nek gebroken (had toen wel een cap op) was echt erg hard gevallen toen. Ook van Chester (ook een pony daar) in galop bokken dat hij deed en toen hing ik met een been over z'n hals, een soort western dus Lachen heb zo een rondje gegalopeert en kreeg steeds z'n hoeven tegen mijn hoofd aan (cap zat er helaas niet voor) en had daarna dus erg last van m'n hoofd.. en heb nog wel meer vallen mee gemaakt maar draag nog steeds geen cap Verward
maaruhm fijn dat het zo goed gaat!!!! Lachen geef d;r maar een Kusje van mij! Lovers

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 13:47

sinds vandaag ga ik het altijd doen

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 16:07

Goed van Sya dat ze zo braaf was.Ik hoef het met Ling nog niet te proberen!!

Enne wel volhouden dat met cap rijden!! Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 17:31

Leuk is dat he? Tussen veel mensen. Ik vind het soms wel wat eng, Isolda is soms wat vlug met de voetjes als ze schrikt.
Ik doe weleens mee aan ringsteken, dan staan er heel veel mensen aan de kant te kijken. Dan gaat ze het liefst erplat voor, kijk eens hoe snel ik kan!!!

En 1x heb ik meegedaan aan een optocht. Vond ik wel een beetje eng. Veel paarden dus ze was al wat opgewonden en ook nog eens heeeel veel mensen. Pfff... Maar zorgen om niets, want Isolda gaf geen kik!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 184 bezoekers