radeloosheid maakt me bang....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dekker
Berichten: 17
Geregistreerd: 01-07-04

radeloosheid maakt me bang....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 05:38

Ik werd vanchtend vroeg wakker, heel vroeg. Met een gevoel van totale radeloosheid, en de paniek overviel me ineens.....

Vandaag wordt mijn paard gescand, na een periode van veel boxrust en injecties. Hij heeft een dusdanige peesblessure dat de dierenarts niet positief was over het toedienen van de injecties. Hij is ingespoten met hyonate, een middel dat de pees moet doen genezen, want zijn eigen lichaam deed dat niet. Het been ziet er momenteel goed uit aan de buitenkant, maar ja, dat was tijdens de tussenscan ook al het geval en toen bleek er geen vebetering te zijn. Waarop we besloten om toch met de injecties te beginnen.
Mijn paard heeft veel binnen gestaan, en op de tweemaaldaagse graasrondjes heeft hij niets geen beweging gehad (doktersvoorschrift). Ik merk aan hem dat hij het goed zat begint te worden, hij wil zo graag lopen. En daar zit mijn dubbele gevoel. Stel nou dat de scan weer geen verbetering aangeeft... We zijn nu al zo lang bezig dat er dan waarschijnlijk helemaal geen genezing meer komt. Maar hij is in kop nog zo goed dat ik hem niet weg wil brengen voor de dood. Ik krijg om mij heen om ook als de uitslag niet oed is voorlopig gewoon heel rustig te blijven rijden. Het paard heeft geen pijn, wat het ook weer zo moeilijk maakt, en als hij dat wel krijgt is het vroeg genoeg om verder te gaan denken. Er blijven nog een aantal opties over, maar ik kan nergens vrede in vinden.

Ik hoop zo dat er verbetering te zien is, het idee dat het niet meer goed zal komen maakt me vanbinnen helemaal gek. Maar na die laatste scan en vooral het gezicht van de dierenarts durf ik helemaal nergens meer op te hopen, en dat maakt me bang...... Verdrietig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 06:22

Ik duim voor je dat de scan vandaag beter is dan de vorige keer.
Sterkte straks.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 06:41

Hoi,wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt en ken jou gevoelens maar als te goed!
Iedere 4 weken gingen wij voor een scan,en elek keer alsa wij er heen gingen liep ik met de zenuwen in mijn lijf,ook sliep een paar dagen van te voren al slecht!
Ik kan je alleen maar zeggen dat je bij een peesblesure heel veel zal moeten hebben!
Ik weet niet hoe lang je al met boxrust en stappen bezig bent?
Ik wens je heel veel sterkte vandaag en de komende tijd!
Laat even weten hoe de scan was vandaag!
Groetjes Lundi

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 06:52

...is ook niet gek dat je zo wakker wordt...pffff, zeg...eng, spannend en zo onzeker!..wens je veel sterkte vandaag en hopelijk krijg je een positieve uitslag!..ik duim mee!


dekker
Berichten: 17
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 07:02

Ik ben nu vier maanden bezig met boxrust en af en toe stappen. Ik ga er niet vanuit dat hij zegt dat ik er weer op kan. Als alles had gegaan zoals het zou moeten, dus zonder injecties, had ik er rond sinterklaas weer op gekund.
het enige wat ik dus wil horen is dat het aan het genezen is en dat het de goede kant op gaat. Het maakt me niets uit als er nog eens vier maanden bijkomt, maar het moeten geen uitzichtloze maanden zijn.

Cirano

Berichten: 318
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Kampenhout (Belgiƫ), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 07:39

Ik duim alleszins ook voor je. Ik weet hoe het voelt. Telkens die knagingen aan je maag, de onzekerheid...

Ik ben helemaal gek van mijn 2 lieverds

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 07:42

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop zo voor je dat de uitslag positief is.
Ik zal voor jullie duimen!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 08:27

Heel veel sterkte en ik hoop dat je een beetje positief nieuws krijgt!
Ik zal voor je duimen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 08:38

Veel sterkt, ik zal voor je duimen Ach gut

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 09:32

Heel veel succes OK dan!
Laat je weten hoe het is afgelopen???

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:35

Heel veel sterkte en ook ik zal duimen voor een goede afloop!
Overigens wel heel fijn dat je paard geen pijn heeft? Was dat in het begin wel zo trouwens? Ik bedoel, hoe ben je er dan achter gekomen dat ie problemen had?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:11

Mocht je nog niet geweest zijn..... Heel veel sterkte, ik duim ook nog even mee.....

Zo wel, hoe was het?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:51

ik hoop voor jou (en je paard) dat er verbetering in zit
we duimen voor je , sterkte

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:32


Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, N_B_N, Niika en 49 bezoekers