Les bij Nicolette van Lierop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Les bij Nicolette van Lierop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 11:57

Laatst heb ik hier verteld dat ik op internet een les had gewonnen bij Nicolette, samen met Tinkerbell. Nu waren we t eindelijk eens over de datum, dinsdag de 17e zou ik mogen komen. (is al even terug maar ben op vakantie geweest).
Toen was t eindelijk dinsdags, ik zou om 2u worden opgehaald, dus ik stond helemaal klaar, loop ik naar buiten met Tinkerbell, staat er zo'n grote vrachtwagen Cool! Tink zat bijna in me nek toen ik er voorbij liep, dus ik had al zoiets van daar gaat ze nooit in!
Nou t viel gelukkig mee, na wat geruik aan de laadklep liep ze er in 1 keer op. Ik was meegereden in de vrachtwagen en ze is vrij rustig gebleven. Eenmaal daar moest ze eruit, ik had die man gevraagd of hij Tinkerbell eruit wou halen haha want hij wou er zo graag uit, uiteindelijk is ze van halverwege de laatklep eraf gesprongen. Ze was toch wat bezweet van de reis. Toen kwam Nicolette aanlopen en die zei dat ik haar wel even in een stal mocht zetten. Dus heb ik dat maar even gedaan, heb daarna een hele rondleiding gehad daar. Erg mooi! ze had t laatst helemaal verbouwd, en aan een deel waren ze nog bezig, daarna was tink wat rustiger en niet meer bezweet en heb ze toen maar opgezadeld.
En toen op naar de bak. T viel me heel erg mee, ze was helemaal niet kijkerig ofzo, liep daar echt door de bak alsof ze er iedere dag reed! Was ik echt heel blij mee! Na wat loswerken begon me les. Ze heeft in t begin heel veel aan me zit gesleuteld, ik reed heel erg op me bovenbenen, en die moest ik van haar elke keer oppakken en een stukje terug leggen, in t begin was t erg moeilijk, maar op t einde lukte t al vrij aardig, verder moest ik mijn hoofd rechthouden Haha! en schouders naar achteren. (en nog wat kleine dingetjes Tong uitsteken ) Tink is dat uur echt heel braaf geweest maar was na dat uur ook echt helemaal kapot Lachen Ikzelf ook Haha! Heb van de les wel heel erg veel opgestoken, veel kleine tips gehad, en erg bruikbare!
Na het uitstappen heb ik haar afgezadeld en mocht ik haar daar even afspuiten en weer in een stal zetten. Toen hebben we bij Nicolette achter op de plaats nog wat gedronken, met een stukje taart erbij Haha! erg gezellig!
En toen hebben we tink weer opgeladen, dit keer liep ze er meteen op! Lovers onderweg is ze weer rustig gebleven, en toen we de parkeerplaats bij stal opreden begon ze heel hard te hinniken Lachen
Ze was weer blij dat ze thuis was!
Al met al een zeer geslaagde dag!!! OK dan! *LOL*


De fotos volgen zometeen, dan plaats ik hier ook de link!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:00

Zo te lezen was het een erg geslaagde les!!! Nu wacht ik op de foto's Knipoog

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:03

Klinkt goed! Knappe Tinkerbell
Ga je vaker nu?

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 13:11


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 14:26

Je had een les gewonnen, wat leuk zeg! Van een prijsvraag of zo?
Goed dat ze zo de vrachtwagen op ging.
Leuk dat je zo goed ontvangen werd en eens de mening en tips van iemand anders te horen.
Ik heb de foto's gezien en die zagen er erg goed uit!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 15:55

Fabiƫnne1 schreef:
Je had een les gewonnen, wat leuk zeg! Van een prijsvraag of zo?
Goed dat ze zo de vrachtwagen op ging.
Leuk dat je zo goed ontvangen werd en eens de mening en tips van iemand anders te horen.
Ik heb de foto's gezien en die zagen er erg goed uit!

Op een internet verkoopsite kon je meeloten voor een les Haha! en die had ik gewonne

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:22

Hey, ik kon gisteren niet plaatsen omdat bokt zo traag was, maar de vragen die ik bij ITP had gesteld zijn hier dus al beantwoord Haha!
Zoals ik het lees heb je in elk geval een leuke dag gehad...
Ga je er nog eens terug (voor een les)?

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 09:33

griebels schreef:
Hey, ik kon gisteren niet plaatsen omdat bokt zo traag was, maar de vragen die ik bij ITP had gesteld zijn hier dus al beantwoord Haha!
Zoals ik het lees heb je in elk geval een leuke dag gehad...
Ga je er nog eens terug (voor een les)?

Ik ga er misschien terug voor mijn 10 dagen voorstage, en dan intern

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 10:18

Oh dat is wel gaaf! Heb je dat meteen gevraagt?

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 13:51

griebels schreef:
Oh dat is wel gaaf! Heb je dat meteen gevraagt?

nee dat stelde ze zelf voor Haha!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:10

nicolette is echt aardig, ze heeft het supet voor elkaar daar.
echt leuk dat je les gehad hebt en dat je er nou waarschijnlijk weer terug gaat komen.

veel succes ermee.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:10

Leuk hoor! Ik heb de foto's al gezien, zag er erg goed uit!