Verslag van mij,

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 21:26

Ik heb wel een paar dagen geen bokt gehad.
Maar dat komt zo. Wij hebben tel tikken. Omdat de rekening idioot hoog werd hebben wij een begrenser op de compu Misselijk Maar mijn tijd was op dus ik kon ff niet meer. Ik mag nu ff op de tijd van mijn zeer geliefde pappie Misselijk Schijnheilig .
Maar met mijn afkickverschijnselen ging het wel en nu kan ik eindelijk weer!!

Over de paarden wat er allemaal gebeurd is zal ik ook allemaal vertellen. Het rijden gaat nu erg goed. Ik heb weer op Olga gezeten en die loopt als een trein. We hadden haar eerst op een enkelgebroken bustrens lopen maar daar ging het niet echt goed op. Die was te scherp voor haar. We hebben een dubbelgebroken bit geprobeerd en daar loopt het op als een trein. Binnenkort maak ik een paar fotos van ddat wijerop zitten.

Ik ben gisteren van een pony gevallen die 147 is. Ik ben blij dat het niet erger is dan nu, Ik heb alleen hele erge pijn over al en mijn neus is gekneusd en mijn arm ook een beetje.
Die pony is nog maar net onder het zadel en ik 'moest hem maar even rijden voordat iemand anders er maar op ging'. Hij had de hele dag op stal gestaan en had dus idioot veel energie. En ik ging erop. Hij draaide een beetje. Nou dacht ik, normaal is tie harstikke braaf dus er is nix. En schoot die knol toch weg en bokken!! echt kop tussen de knieen en de ergste rodeo bokken te geven. Het zadel zat niet al te stevig merkt ik. Ik had wel aangesingeld maar hij heeft nogal wat weinig schoft en dat zadel begint te wiebelen en toen lag ik. ik heb er nog geen minuut opgezeten en ik lag weer. Ik ben blij dat hij niet bovenop me gestaan heeft want het scheelde maar een heel klein beetje. MIjn zus was erbij en die is echt nooit bang maar ze schrok zich helemaal doood. Ik viel met mijn kop recht in het zand. Ik had gelukkig wel een cap op. (vanaf nu echt altijd) en mijn hele cap is naar de klote maar mijn hoofd is gelukkig nog heel. Ik had echt barstende koppijn en last van mijn nek maar daar heb ik geen last meer van gelukkig.

Bedankt voor het lezen.

NOg ff een ding!
DOE ALTIJD MAAR DAN OOK ALTIJD EEN CAP OP WANT HET DING IS ECHT LEVENSBELANGRIJK. Ik vond het ook een onzin ding maar hij heeft mijn leven gered!! En controleer 2 x of alles past en aangesingeld is ed.

Groetjes!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:29

Auch, da's nie zo mooi!! beterschap hoor!! iedereen valt er tegenwoordig af Verdrietig

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:31

Pffff......gelukkig is het goed afgelopen Party!! en ik kan me voorstellen dat je dan ff schrik te pakken hebt Verward ....en het is inderdaad zeer verstandig om een cap te dragen Pling

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:35

kijk uit hoor weet je wel zeker dat je neus gekneust is dat dacht ik dus ook maar dat bleek dus gebroken te zijn en daar ben ik nu dus 2x aan geopereerd
ik had vandaag al besloten met een vriendin dat voor taan mijn cap opga zetten goed he

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 21:37

Waar ben je aan geopereerd? Wat is er veranderd. Het is geloof ik niet gebroken. Is het erg als ik het laat zitten? Pling
GOED ZO THIRZA! OP DIE CAP *LOL* *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:39

Als ik jou was zou ik wel ff foto's laten maken hoor!!

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:42

poeh dat is dan gelukkig nog goed afgelopen!

Een jongen ging bij ons vandaag vrijrijden en die pony gaf een paar bokken en die jongen vliegt er met zadel en al af!!! Allebei mankeerde gelukkig niks, maar hij heeft wel zijn lesje geleerd altijd controleren of ie goed aangesingeld is!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:45

Dat heb ik dus ook gehad met Jordy en z'n goedkope zadeltje *LOL* aan de longeerlijn, 2e dag dat ze hem hadden, ok ik mocht er op, was nog nooit mee gegalopeert dus ik stappen, draven en ja galop, zakt ineens het zadel naar de zijkant ik snel eraf gesprongen en de singel zat al op z'n strakst!! best gevaarlijk dus maargoed.

maaruhm.. heel veel beterschap steef!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:45

ik ben geopereerd aan mijn neus omdat mijn tussen botje scheef stond en ik minder (niet dus) kon ademen door mijn neus
boven op mijn neus (klinkt wel gek vind ik, ik zit hier een heel gesprek te voeren over mijn neus *LOL* ) kon je het ook voelen er stak als het ware een stukje uit. moeilijk om uitteleggen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:46

<Quote>
Die pony is nog maar net onder het zadel en ik 'moest hem maar even rijden voordat iemand anders er maar op ging'. Hij had de hele dag op stal gestaan en had dus idioot veel energie. En ik ging erop </Quote> Verward

Naast die cap lijkt het me eigenlijk ook verstandig om zo'n pony eerst los te gooien of te longeren...


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 21:53

Inderdaad laura, Maar normaal is die pony zooooo braaf! Dan rijd mijn zusje er soms op en die kan niet eens rijden.

gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:40

tja mijn baas is vorige week van zn knol afgepleurd.
we zijn een 3jarige zadelmak aan het maken, ging voor de 2e keer los en begon ff te bokken.buts daar lag ie whaahaa, ikke lachen hij had zich geen pijn gedaan ofzo en moest zelf ook wel lachen.
het enige nadeel is dat ie dus nog steeds niet heeft getrakteerd op chocobollen(traditie he Schijnheilig ) dus ondertussen zeuren we hem zn kop gek haha.
heeeel de manege weet het ondertussen en ze vragen steeds wanneer ie weer op die hengst gaat rijden Schijnheilig Schijnheilig
hij rijd hem wel iedere dag maar dan is er niemand alleen wij(personeel)
ik help dan met longeren enz.. dus ik stond er met mn neus bovenop toen ie viel.... ik wou nog roepen "achterover, handen laag en pak die beugelriem om zn nek" maar helaas toen lag ie al hihi. Haha!
tja iedereen valt wel eens he?!!
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 08:38

Altijd handig dat aansingelen! Ook al zit die van Isolda weleens wat los. Een tijdje geleden kwam ik bij mijn zus, zegt ze, je kon ook weleens aansingelen hoor! Kon ze tussen de singel en haar buik door kijken, ooppss... Hahaha, ik was ondertussen al op de terugweg, was op het strand geweest en al. *LOL* nou ja, gelukkig ligt Isolda's zadel lekker stabiel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper en 30 bezoekers