[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:26

Het vorige topic ging te snel , maar in deze halen we 2010 wel onze subtitel...

Na Deel 1 [HA] [HK] Haflingerklets binnen 11 maanden vol gekletst te hebben werd het tijd voor Deel 2 [HA] [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010! deze werd in ongeveer 6 maanden vol gekletst, waarop Deel 3 natuurlijk niet niet lang op zich kon laten wachten.

Tussen door hebben we ook nog een meeting gehad [BM] Haflingerklets gaat op meeting ... wat supper gezellie was.
Afbeelding

De vaste kern van de haflingerbende zal zich hier onder voorstellen :

Gothic_TeZZy, is in reallife Tessa, 17 jaar, vrolijk, druk bezig met school (ICT mbo3), setjesfreak. Altijd al paardenfanaat geweest, tot ik vast op fjordjes ging rijden. Norbert mijn favoriet, zijn halfbroer Olav *zie foto's* inmiddels de leukste om te rijden. Tot Daimy kwam, de mooiste haf die ik ken.. Een karakter van goud, een echte haf! Ik rij hem nu vast in de les tenzij het de manege beter uitkomt dat ik op Olav of een andere pony rij. In de toekomst hoop ik natuurlijk m'n eigen goud op stal te hebben!.
Afbeelding

Nathalie83, is in reallife Nathalie, is 26 jaar Zij heeft Levera verzorgt en gereden . Levera is helaas verkocht en Nathalie mist haar nog steeds, nu helpt zij met het beleren en doorrijden van haar half zusje Athosja. Naast Athosja heeft zij nog 7 andere verzorgpaarden, waarvan 1 “haf goud” genaamd Arash.
Afbeelding

Joopiexx hier schuilt achter Jody, zij is 23 jaar jong en woon in Nootdorp.
Zij is werkzaam op een middelbare school en uiteraard slokt haar hafknul Wenner haar vrije tijd op. Wenner is sinds mei 2009 in haar bezit, en inmiddels heeft hij een bijzonder plekje in haar hart veroverd!
Wenner is een 6 jarige ruin, en is een ontzettende lieve en grappige pony. Hij bedenkt altijd wel iets waardoor hij de lachers op zijn hand heeft. Alleen de dekens slopen is met de stand op 2 minder grappig aan het worden.
Voor Wenner had zij hafknul Boy, ook een haffie dus hierdoor is zij door en door besmet met het blondjesvirus..
Helaas heeft zij Boy in moeten laten slapen als gevolg van koliek, maar na 15 schitterende jaren heeft hij altijd nog een bijzonder plekje bij haar, en verdient hij het ook naast Wenner in de opening te mogen staan.
Afbeelding


Madeira_, is in reallife Paulien – is in het bezit van een mooie hafdame genaamd Madeira en kort geleden geopereerd en is nu herstellende van een toch zware operati, waardoor zij haar lieve hafdame nu moet missen, gelukkig heeft zij haar "andere goud" genaamd Diezel om haar heen om te steunen en volop liefde te geven.
Afbeelding

Peelie is in Reallife Gail - Zij is de eigenaaresee van Mara en Nash (en een beetje van Matador.) 21 juni 2009 is er iets moois gebeurd. Nash is ter werled gekomen. Een mooie hengst van haar merrie Mara en een in Duitsland voor het leven goedgekeurde 18 jarige haflinger hengst, Nobbi. Gail heeft grootse plannen met Nash. Hij moet zichzelf over 4 jaar waar gaan maken als echte dekhengst, maar eerst naar de keuring natuurlijk
Mara is een nu 7 jarige merrie waar Gail als doel mee heeft Z-dressuur te worden (lekker stoer met stang en strens ) Verder houden ze wel van een sprongetje en een strand dan wel bos dan wel heide rit te maken.
Matador in van 2008, hij is dan wel geen haflinger, maar mag er vast wel bij. Hij is van Gail's moeder. Hij is pas een jaar oud en meet al 150. Zin vader is een Arabier en zijn moeder een Engels-Volbloed. Dat maakt Matador een Angalo-Arabier. In de toekomst word Matador profecioneel ingereden want het is nogal een heethoofd. Dan gaat Gail er wedstrijden mee rijden en gaat hij voor de kar. Kortom, super spannend wat er in toe toekomst staat te wachten! En wist je dat Peelie parnanormaal begaaft is ?
Afbeelding

Freya, is in reallife Jolanda – zij is de eigenaar van Donna een hafdame van nu 13 jaar jong en op 16 juni heeft er een klein wonder plaats gevonden, namelijk de geboorte van Wahida. Met Donna had zij grote plannen voor de dressuur en crossen, maar door een gribbelbeenbreuk heeft zij deze plannen opzij gezet en wordt ze na haar evt. operatie alleen nog ingezet voor een kur op muziek en verder lekker recreatief gereden. Kleine Wahida wordt groot, zij blijft bij ons op stal wonen en Jolanda is van plan haar zelf te beleren in vrijheidsdressuur, voor de kar, dressuur en later ook springen en crossen. Daarnaast moet kleine Wahida ook nog geopereerd worden, aan een navelbreukcorrectie, dus dat heeft naast Donna haar been prioriteit nr.1. In die tussentijd heeft zij haar handen vol aan het trainen van haar "andere" goud, genaamd Baco.
Afbeelding

Dieuwke1315, is in reallife Dieuwke, zij bezit ook een hafdame die naar de naam Mandy luisterd. Beide zijn zij een allround beoefenaar van de paardensport, niks is vreemd voor hun, dressuur – springen – crossen – buitenritten en jawel zelfs zonder hoofdstel en zadel een rondje baan rijden, daaien zij hun hand uh been niet voor om. Omdat het zo goed gaat willen zij in het in het eerst volgende buitenseizoen officeel gaan starten.
Afbeelding

Melody93, is in het echte leven Michelle - zij heeft ook een gouden paardje in haar bezit, Melody, waar zij ontzettend blij mee is en ook wedstrijden mee rijdt.
Omdat Melody al aardig op leeftijd is, en dat ook merkbaar word, staat er nog 1 wedstijd op de planning , en daarna zij van haar oude daagjes genieten door alleen nog recreatief (en dan vooral in het bos) te gaan rijden.
Één ding is zeker, Melody blijft bij haar tot het eind, ze zal nooit weggaan omdat Michelle veelste veel houdt van Melody . Omdat Michelle toch nog door wilt gaan met het dressuurmatig rijden van paarden/ponys, gaat zij misschien een leuke pony bijrijden (en daarmee ook starten met wedstrijden).Mits ze het red met school natuurlijk, want zij zit nu in 4VWO, werkt 2 dagen bij de albert heijn, en heeft natuurlijk nog haar eigen paardje die ze de meeste liefde moet geven, dus moet het wel haalbaar zijn voor haar. Oja, ze geeft ook nog 2 dagen les in het weekend, en zit vaak nog een paar uurtjes per dag op de computer, een druk leven dus.
Afbeelding

Prissey, is in reallife Priscilla, zij is de eigenaar van een hafdame genaamd Melody van Bemace. Priscilla zit in het examen jaar van de opleiding helpende welzijn. Daarna heeft zij plannen om de kinderopvang in de gaan,maar eerst daarvoor nog 3 jaar terug naar school. Naast Melody heeft zij ook nog een andere viervoeter, wel is waar een stuk kleiner, namelijk een chihuahua reutje die naar de naam Muffin luisterd. Elk vrije uurtje is zij bij haar merrie te vinden.
Melody is nog een jonge merrie van 2,5. Priscilla gaat haar trots zelf belren, maar eerst de basis weer oppakken na een jaartje in de opfok gestaan te hebben. Verder heeft Melody een karakter van goud met soms een wat minder geziende eigenschap “eigenwijs” . Verder wil Pricilla vooral gaan genieten van haar meisje en plezier aan elkaar beleven, want dat staat op nr. bij haar.
Afbeelding

Monique1983, is in reallife Monique ( 26 jaar ) en zij wil haar goud aan ons voorstellen. Eerst even over Monique zelf, zij woont sinds kort samen met haar vrien en hun fransebulldog die naar de naam Angel luisterd.
Sinds afgelopen zomer hebben de twee tortelduifjes “het goud” tot zich genomen. Hij luisterd naar de naam Alcazan en is een lieve hengst van 3 jaar jong. Alcazan wordt nu beleerd en al wat meer doorgereden en alles verloopt naar wens, hij pakt alles erg goed op. En zoals bijna elke “goud” is ook Alcazan liever lui dan moe. 4 Dagen in de week wordt hij geknuffeld en verzorgt door duveltje2, zij is zijn bijrijdster en het klikt goed tussen die twee.
In de toekomst zijn er alleen plannen om Alcazan recreatief te berijden en het liefst in de vorm van buitenritten. En iets wat Alcazan helemaal niet wil horen, is dat hij waarschijnlijk in de toekomst geruind zal gaan worden. Helaas heeft Monique na lang nadenken toch besloten om voor Alcazan een ander huis te zoeken.
Afbeelding

naomimak , is in reallif gewoon Naomi, zij is 17 jaar jong en rijd op een aantal Goude Dames, teweten, Liedewij van de Wellenhof al een dame op leeftijd 24 jaar jong.
Dulsenea van de Stern, ook al een dame met een redelijk hooge leetijf, 18 jaar, dan hebben we nog Bianca van de Stern, zij is 8 jaar jong en Matilla van de Stern, zij is een volle zus van Bianca en 2 jaartjes jonger dan haar zus. Maar we zijn er nog, ook verzorgt ze Honolo een merrie van 3 jaar jong en de jongste van het stel is Fresa zij is 1 jaar. Al met al heeft Naomi het er maar druk mee, om al het “goud” elke dag weer blinkend te krijgen.
Afbeelding

chipieke,is in reallive Saskia, zij is 20 wintersjong en woont in ons buurland Belgie, zij is op en top belg en naar mijn idee is zij de enige in onze topic. Zij is ook een trotse eigenaar van “het Goud” Haar goud luisterd naar de naam Zyta, maar op papier heet zij Relinde.
Zyta is een übergekke MAFlinger Saskia’s hart flink gestolen heeft! Zij werken nu anderhalfjaar aan natural horsemanship en dat heeft hun band gigantisch versterkt! Schriktraining, daar trekt ze haar neus niet meer voor op! Ze is gigantisch eenkennig en laat dat ook graag zien. Ze is nog niet zo lang onder het zadel, op dit moment wordt ze doorgereden. In de toekomst hoopt zij de Parelli pakketten met haar afgewerkt te krijgen en qua niveau zou ze graag met haar de oefeningen leren tot de M2. Het is de bedoeling dat ze een paar wedstrijden in de B start voor de ervaring!
In het verleden heeft Saskia haar rug gebroken en Zyta is eigenlijk aangekocht om het vertrouwen in het rijden weer terug te vinden. Helaas geeft Saskia aan dat, dat nog niet zo goed gaat, mar zij is er zeker van overtuigd dat ze er zeer zeker met haar gaat komen.
Afbeelding

Flurk, is in reallive Lida
Ik ben dus Lida en 40 jaar oud ,sinds mei 2009 ben ik in het bezit van deze leuke haflinger genaamd Wervelwind. Hij doet goed zijn best en ik heb veel plezier met hem.
Momenteel is hij alleen nog maar beleerd voor de wagen en af en toe laten we hem vrij springen. Zo heeft hij toch wat afwisseling in het werk. En we zijn pas gestart met men dressuurwedstrijden wat hij ook erg leuk oppakt. Kortom ik heb veel plezier met hem.
Als ik niet met hem bezig ben dan kun je mij vinden in het juryhok van FNRS wedstrijden en ook kun je mij tegenkomen in een samengestelde hindernis (op een menwedstrijd) of in een springparcours of vaardigheidsparcours.
Wie weet zien we elkaar wel een keertje en zeggen dan tegen elkaar Heee ik ken jou van Bokt
Afbeelding

muppetmayo , is in reallive Marjolein, zij is de trotse eigenaar van 2 stuks “goud” Daims is haar echte goud en sinds afgelopen zomer heeft zij ook het mini goud rond lopen als gezelschapspaardje voor Daims, zijn naam is Kebab.
Afbeelding

moyra, is in reallive Danielle en haar paardjes heete Pebbels, Bo en Pluto.
Bo is haar tinkerveulen geboren in 2009. Pebbels is haar haflingermerrie van 11 jaar oud. Haar officiele haar is polly v/d molenweg.
Pluto is een shetlander van 4 jaartjes jong. Pebbels heeft ze op 02-09-06 opgehaald en ze heeft haar nu dus bijna 3,5 jaar!
Pebbels heeft altijd manege lessen gelopen en er moest dus nog een hoop aan haar gesleuteld worden.
Ze had alleen een ontzettende hekel aan springen de eerste maanden. Nu is ze er dol op. Maar het beste is pebbels in brokkepiloot spelen. Eigenlijk heeft pebbels elk jaar wel iets.
Van meerdere hoefzweren tot aan een ongeluk met een auto. Van een ongeluk met een auto tot een operatie aan het griffelbeen.
Het kan bij haar niet gek genoeg zijn
In de toekomst hoop Moyra dat ze afleerd een brokkepiloot te zijn en vooral weer in het verkeer te kunnen rijden.
Door alle tegenslagen zitten zij nog op B nivo.
Afbeelding

Dit is zo’n beetje de haflingerbende in een notedop, die inmiddels de 2 andere topic’s aardig snel vol gekletst hebben. Uiteraard zijn er ook genoeg andere haflingerverslaafde de topic binnen komen wandelen en die helaas ons via de achterdeur weer verlaten.

En volgens traditie volgen hier uiteraard een aantal quotes uit Deel 2 , welke in willekeurige volgorde vermeld staan;

Typisch Haflinger
Citaat:
Ja idd!!!! Dat is een gebaar van liefde, iets wat alleen de haflinger kent!

Citaat:
Ghehe.. Maar iedere Haf rent voor z'n eten toch.. :p

Citaat:
het is altijd leuk bij haflingers.. :z

Citaat:
staat er vos op de coupon, komt er een haf binnen :P


Stille Liefde !
Citaat:
Ooh ik wil nog iets stoms vertellen..
Mn vriend zit in nieuw zeeland he, nu krijg ik net een sms van een jongen: Nu je toch vrijgezel bent kunnen we wel een keer daten :+



We helpen elkaar uit de droom
Citaat:
Gail, het geeft niet als je een beetje je fantasie gebruikt.. maar je moet natuurlijk wel begrijpen dat het een sprookje is he, en sprookjes bestaan niet :+


Speciale Theorieen !!!
Citaat:
maar wat vind je dan van mijn theorie??
om volle maan, aangezien dat ook vaak bij gewoon baby's is. misschien ook bij paarden
?

We willen zelfs onze vakantie voor onze topic aan de kant zetten !
Citaat:
Pff, volgens mij moet ik maar thuisblijven van spanje, anders kom ik nooit door al die pagina's heen!


Jawel ook wij kennen (droge) humor
Citaat:
@ Peelie: Hahah dan doe je het zo: Staart omhoog, muts open en effe foto maken, dan kunnen we het ook zien :') Grapje _O-

Citaat:
JA!! JAJA :+
Heel erg zelfs. Ze heeft zo'n gespierde dikke kont maar toch vind ze het onwijs lastig om te galloperen.

Citaat:
ik ga gewoon voor het Z!! :P

Citaat:
Freya je bent toch niet met me aan het dollen he!! :o Ik voel me heel gefleid nu :D

Citaat:
Wat een leuke Hafburger zeg :D.


Ons goud word aangemoedigt om zich te vermenigvulidgen ( is al in de maak )
Citaat:
Hup hup! Duw dat veulen eruit!! :Y)

Citaat:
*\o/* Go Mara *\o/* Goo Mara *\o/* Gooo Mara *\o/* Gooo Mara *\o/* Gooooo Mara *\o/* Goooooo Mara *\o/*
*\o/* Goooooooooooooooooooooooooooooooooooo MARAAAAAAAAAAAA *\o/*



Het commetaar van onze Peelie : en Donna word niet eens zo aangemoedigt...

Ons Goud heeft uiteraard ook talent en hun berijders ook
Citaat:
Ik moest vandaag op wedstrijd, bij Stal Brons in Werkendam :D Ben 2x eerste (tjah niet gek als je als enige start in Z1 cat. D) met 198 en 208 punten :D Wel streng gejureert want had eigenlijk 2 winstpunten verdient, maarjaaaa ieder z'n mening :D Ennuh..Natuurlijk nu Z1+3 hé! :D :D 1e keer 20x60 bak dus ben ONTZETTEND tevreden op mn TOP pony :+: :+:

Citaat:
:Donna kon de vliegende galopwissel, heb die er alleen uit gereden. Maar als straks alles weer goed is, gaan we die er weer proberen in te rijden, hahaha

Citaat:
Ik ben vandaag uitgeroepen tot SPORTVROUW 2009 van de gemeente Aalburg :D vind het zoooo onwijs cool :D

Hihi haflingers kunnen helemaal geen Z hoor O:) Ik lieg dat ik barst :') Haha dalijk gelooft iemand het :')

Citaat:
Marathon ging vandaag zooo suuperrr :D :D Ben super blijj! :D
Ben 30 van de 130 geworden! :D



Het leed wat andere dieren heet
Citaat:
De caafjes kunne de boom in dat ze nieuw hok willen!

Citaat:
iemand nog intresse in een oer vervelende jack russel reu van nog net geen jaar oud en energie voor 20 !!!!


Ook is er bij ons ruimte voor de studerende bokker die van het goud houdt
Citaat:
geslaagd voor me vmbo diploma morgen naar school voor de cijver :P
Citaat:
Pfff, kwebbeltantes!!
Ik lees morgen bij, ben nu te moe. :+ Heb vandaag eindwerk presentatie gehad. Geslaagd! School zit erop...

Citaat:
Ik ook, ben helemaal licht in mijn hoofd van de energiedrankjes en de snoepjes :+ Zit nog op de universiteit }:0

Citaat:
Ik heb voor mijn PWS een 9,5 gehaald, dat word afgerond naar een 10!!!! Op mijn diploma!!! :D (cijferlijst natuurlijk :+)


Niet alleen ons goud wordt verwend , maar ook de baasjes
Citaat:
Kwam er net een vriendin van me langs..
"Heb niet veel tijd maar deze is omdat je geslaagd bent!"
5 minuten later was ze ook weer weg..
Wat heb k gekregen.. een vet sexy frontriem!!


We delen lief en leed met elkaar [/b]
Citaat:
PIEP PIEP PIEP net auto laten keuren en die is keihard afgekeurd :( alsof het geld me op de rug groeit!

Citaat:
[b]VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VEULEN PEELIEEEEEEE :D *\o/*

Citaat:
'k heb net een heel gesprek gehad met me ouders.. Over Wig..
Ik zit al langer met het idee om het Evt te gaan verkopen. Allemaal moeilijk,


vandaag een maand met me schatje kevin :P
Citaat:
Binnenkort ga ik trouwens een klavertje als tatoeage laten zetten.

Citaat:
en nog beter nieuws
MIJN VRIEND HEEFT WEER EEN BAAN NA EEN HAFL JAAR THUIS TE HEBBEN GEZETEN :D:D:D:D:D:D:D:D:D


We helpen elkaar ook in de moeilijke tijden
Citaat:
heey
morgen allemaal heel hard duimen voor paulien
vandaag heeft paulien madeira een jaar
en een jaar gelede ging ik voor het eerst op bianca toen ze nog niet beleerd was....

Citaat:
Heb gehoord dat ik morgen 11 uur in het ziekenhuis moet zijn… ben echt dood moe, maar ben ook super gespannen..

Citaat:
Ik ga heel hard voor je duimen meis, gaat goed komen.

Citaat:
Freya, balen zeg van je rug.. Hoop dat het snel weer beter gaat..



@ Themba: Ach meid al had ik plaats en geld had ik m zo genomen, echt waar.. Maar heel veel sterkte nog in deze moeilijke tijd!!!! :(:)

Het jonge Goud groeit Hard
Citaat:
Nash is over 20 minuten 2 weken oud :D

Citaat:
Straks ga ik ff met een vriendin naar Nora en Avalon. al ook weer eens foto's maken :P Ava is inmiddels alweer bijna 3 mnd.. gaat echt snel man!!

Citaat:
@ Mystique: Zoo hé, nog een haflinger in de sloot. Gelukkig stond die droog zeg!! En ik snap dat veulen-lief over de zijk was :(:) Gelukkig is alles goed gekomen. :)

Citaat:
ik weet niet meer of ik hed al had verteld
? maar ik heb voor het eerst in 3 maandn weer op mijn bolle gezeten!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Citaat:
*\o/* Nog 4 dagen en dan is Wahida Bella F. 4 maandjes jong *\o/*

Citaat:
:Nash is ook bijna 4 maanden :D over 5 dagen
!

Ons Jonge Goud kan soms ook erg stout zijn
Citaat:
Ik word echt echt echt SCHIJTZIEK!!! van Nash. Ga ik met hem wandelen en dan 'schrikt' hij ergens van. Dan gaat hij net zo lang en hard rennen totdat ik het niet meer kan houden... Ik ben vandaag bijna 2 uur bezig geweest hem weer te vangen...

Citaat:
Wahida eet al zeker 3,5 maand mee uit het teiltje, niks aan het handje, maar denk ze hem als speelbal heeft gebruikt, ja daar zijn ze voor bestemd weet zij veel, hahaha


We geven elkaar tips [b/]
Citaat:
nee plassen doe je niet met die bewegingen en heb altijd geleerd 3x schudden is er mee spelen ;)

Citaat:
ligt er aan welke voskleur je haflinger heeft, niet bij elke haflinger staat geel.

Citaat:
roken is slecht (steekt ondetrtussen ook nog even een peukje op)

Citaat:
Exceem kan wel ineens opkomen maar gaat normaliter niet weg

Citaat:
nee, maar daar hebben ze google maps voor :Y)

Citaat:
Nathalie, als je dat met dat plusmin teken hebt moet je even alt + shift intoetsen, kans is groot dat het dan over is ;)

Citaat:
Als je bij gaat lezen en reageerd, of je dan alles in een bericht wil zetten ;) en niet post na post.

Citaat:
Hinke, ik zeg, boitex :+ Alles wordt wit met biotex :+
Citaat:
ik reken hem al jaren met een rekenmachine uit. borstomvang x borstomvang x lichaamlengte gedeelt door 11900 = kilo's paard. Alleen hem je dan ook nog achter de komma.

Citaat:
Nee niet doen!!!! Neem dan een goedgekeurde (bij het KVTH) hengst en niet een bij het ES.
Het Europees Stamboek steld nisk voor, heeft geen waarde voor het veulen. Bij het ES keuren ze zelfs een ezel als kwpner goed...
pleas ga opzoek naar een andere hengst!!!!
ps. het komt er dus op neer dat je een velen zonder papier fokt... dat wil je niet toch?
daarbij zullen de ouders dan onbekent op het paspport staan
...

Citaat:
en als je halstertouw door de ring aan de zijkant haalt en vastzet aan de andere zijkant? heb je meer te vertellen en hoef je niet meteen een ketting te pakken..


[b]We geven elkaar ook complimentjes

Citaat:
Is super, ik had al wat naar je gestuurd via de pb, en toen las ik dit. geweldig hoe iedereen bezig is met de nieuwe topic. Iedereen verdient een pluim.


We kunnen niet zonder ons goud
Citaat:
pff normaal ben ik nu bij pebbels.

Dan merk je pas echt dat je in een gat valt :oo
We zijn ook helemaal niet jaloers op elkaar
Citaat:
precies dat hoofdstel wilde ik eerst ook ;) Mooi!! Is het kopstuk ook zacht onderlegd?

Citaat:
WIJ WILLEN PAULIEN HAAR HOOFDSTEL := := :+

Citaat:
Nathalie ik ben zoooooo jaloers op jou he! Een vriend van mij was ook daar. Als ik dat eerder wist.....


En wij zorgen ook niet dat we jaloers worden op elkaar
Citaat:
ik heb lekker de Kieffer ANJA!!! :D ik vind hem zzzzzzooooooooo mooi en ik ben zzoooooooo blij dat ik hem heb :D


We zeuren nooit om fotomateriaal !
Citaat:
FOTO"S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citaat:
OEEEEHHH!!! IK WIL MEER!!!

Citaat:
zieeenn!!

Citaat:
heb nog geeneens foto's gezien van je nieuwe knollie! Laat eens zien?

Citaat:
minstens 5 foto's ;)

Citaat:
Ik wil ook nogsteed een keer mooie foto's van nash hebben, en weer een keer mooie foto's van Mara. En als ze weer helemaal op gewicht is :P Dan moeten er ook weer foto's gemaakt worden met een goede camera :P
foto's foto's FOTO'S :P


Spontane meetings acties en andere ideen
Citaat:
Nog meer tentenkamp mensjes :) Gaan we gewoon met zn allen :) Als jullie dat gezellig vinden dan ;)


We houden elkaar op de hoogte over hoe het weer zich gedraagt
Citaat:
Jaa hier is de zon nu ook wel, maar geen blauwe lucht..

Citaat:
het strand was HEERLIJK :D

Citaat:
Hier was het vanaf 4 uur een enorme hoosbui/onweer enz enz enz


We delen leuke topic’s en andere sites met elkaar
Citaat:

Citaat:
Dit is zo'n grappig topic hihihih :') : [OPG] Aan de teugel, doorzetten ??


Voor allemaal mooie papa’s
http://www.kymmelshof.nl/
http://www.haflingerhengsten.nl/
http://www.hethaflingerforum.nl/
http://www.haflingernederland.com/body. ... ode=nl_hen
http://www.haflingerhengsten.com/hengsten/amarok.htm
http://www.haflinger.nl

Code
via deze link kan je je zelf bannen
[url=http://www.bokt.nl/tools/timeout.php]jezelf bannen voor bokt[/url]

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Naar Laag Soeren op de Veluwe.
http://www.campingboszicht.nl/

Citaat:
http://www.manege-de-driesprong.nl/ en dan kijken bij trekttocht


Ja wij kleppen wel door in de topic, dus zorg dat je er bij bent
Citaat:
pfffffffffffffffff eindelijk door 10 pagina's heen gesleept :list: .
ben je ff 1 dag niet op bokt geweest, dus vandaar ook mij trage reactie op die hoofdstel. :

Citaat:
Ik zie weer allemaal nieuwe namen in dit topic, het gaat zo hard dat ik het niet meer bij kan houden..

Citaat:
Wat praten jullie veel zeg! O:)


Er worden besluiten genomen , zonder te overleggen :D
Citaat:
Ik neem kebab wel mee naar je toe in de achterbak van Freya :+


Uitleg over de boktcensuur
Citaat:
huh, kijk ik naar mijn tekst helemaal bovenaan en staat er ineens poedesuiker dat gebruik ik noooooit! daarom viel het op. mag je geen vrouwelijk geslacht zal ik het maar even noemen ofzo hier in een zin zetten?

Citaat:
Nope... Boktcensuur ;)

Citaat:
Zijn dr nog veel meer hoor, bijvoorbeeld banketstaaf en prutsmuts ;)


We zijn trots op ons goud
Citaat:

Citaat:
Van een fries ben ik nu naar een beeldschone haflingerdame en haar veulen gegaan. Mag jullie dus komen vergezellen. :)

Citaat:
Vanmorgen om 07:00 uur geboren.
Ze zal luisteren naar de naam Wahida Bella F.
Roepnaam Bella
.
Citaat:
Even me mooie meisjes showen hoor. Vanavond zijn ze voor het eerst de weide op geweest en vanmiddag voor het eerst in het kampje, kon toen helaas geen foto's maken

Citaat:
Hij blijft echt zoo lief!

Citaat:
Nash kan galloperen nu! zonder dat het er echt heel klunsig uit ziet!! :P
En hij kan een keerdwending op de achterhand.. T is nu al een toperrrr :P
:D

Citaat:
Dames even aso ego post:
Ik heb los gereden met Daims :D In stap en draf :D Ben zoooooooo trots op mijn mannetje! Wat een geweldig gevoel is dat zeg!

Citaat:
Nee natuurlijk wil ik pebbels niet in ruilen hihihi

Citaat:
Nash is morgen presies 3 maanden :D jeej, tijd voor een feestje :P

Citaat:
echt super goed!!! Kind er gewoon naast en zonder zadel. Ik had mijn dressuur zadel gapakt, maar die past echt nog niet. ook toen ik er op ging zitten merkte ik hoe DIK ze is. echt een bijzettafel!!! :oo


Soms zijn een aantal bokkers wat traag van begrip / Blont
Citaat:
Lees trouwens net iets over dat Peelie haar veulen is geboren..

Citaat:
Ennuh..Begrijp ik uit jou verhaal dat Wenner een haflinger is en jij hem gekocht hebt of zit ik er nu helemaal naast?

Citaat:
@ Jody Leuke fjord is het zeg :+:
Fjord? Ik heb een echte haflinger hoor! :D

Citaat:
8 benen? :') OH IK SNAP ER OOK NIKS VAN _O-

Citaat:
Laura je hebt een andere ava! Daarom herkende ik je niet denk ik :+
Denk ineens er was toch nog iemand met een dubbele botbreuk, kijk ik naar je naam, denk ik o hee wacht eens even die ken ik al :+
Ben verder niet blont hoor ;)

Citaat:
Mystique04 gefeliciteerd leuk veulen zeg
hoe staat het met de andere drachtige merrie hier?
1tje, nee toch 2 ?
Citaat:
Haha achja heb ik ook weleens last van... Vervelend hè die haarkleur :D


We hebben erg gedreven bokkers onderons, die graag iedereen bij elkaar houdt!
Citaat:
Hallo allemaal! Na een pb van Peelie heb ik toch besloten om maar weer terug te komen! Ik vond het eigenlijk wat druk om 3 kletstopics bij te houden, maar ik ga het gewoon weer proberen!

Citaat:
Blijkbaar missen hier sommige mensen me wat, ik blijf maar pb'tjes krijgen over waar ik blijf, dus hier ben ik dan :')
Sommige mensen kunnen ons “Goud” niet waarderen, wat wij niet kunnen begrijpen
lastig he die paardenmensen die een talentvolle haffie niet kunnen waarderen.

Citaat:
Dat vind ik wel irritant... Hoor je zo vaak op wedstrijd, zoiets van: ach joh, das geen concurentie, t'is een haflinger. Laat ons lekker een paard wat er niet voor bedoeld is in de dressuur uitbrengen, succesvol! :D

Citaat:
Helemaal mee eens.. eigelijk moeten wij met ze alleen veel harder lachen.
Meeste hebben of een dressuurgefokt paard op wedstrijd of een sportpony..
Wij presteren het toch maar om die o zo lompe haflingers aan de top te brengen!
En buiten dat welk paard je ook heb, het is je maatje en hij/zij laat je nooit in de steek. Dus maakt het niet uit wat hij of zij kan presteren

Citaat:
Stom die jury's hea .. gaan van het ras uit }:0 .


Ongeduldig, wel nee !
Citaat:
Wij willen Veulentjes!!

Citaat:
Dat begrijp ik.. ben zo benieuwd hoe de veulentjes eruit gaan zien! Kan je nagaan hoe nieuwsgierig jullie moeten zijn haha!

Citaat:
je maakt me zenuwachtig, ik wil nu gelijk gaan kijken of er iets naast staat :o


Mannen
Citaat:
Mannen zijn echt zeurpieten hji is net thuis helemaal kapot en loopt nu al een uur te zeiken of ik een ijsje wil gaan halen

Citaat:
Ja vriendjes kosten tijd he ;) T zijn net paarden, ze willen ook veeeel aandacht :+


Nood oplossingen, voor als je echt moet shoppen
Citaat:
Mag je niet rood staan? In geval van nood (lees als er uitverkoop bij ooteman is) vind ik het niet erg om even rood te staan :P



Hier nog een filmpje van onze Haflingerbende, waar het uiteindelijk allemaal om draait.
Kijk en geniet van ons “Goud”




Op naar deel 4
Veel klets plezier ...
Laatst bijgewerkt door Leo op 12-11-09 21:53, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd


NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:26

yeaaahhh! :)

eerste en gaat even lezen :)

Na 18 jaar...eindelijk een eigen paard! *\o/*
Fotoshoots voor dieren en mensen Ieva Fotografie

Tezzy
Berichten: 4583
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:28

Damn.. ik wilde zo graag de eerste post..
*is nu lezen*

joopiexx

Berichten: 788
Geregistreerd: 01-07-07
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:28

En nu lezen! eerste indruk is geweldig!

Eindelijk profiel update!
Kleintje ik zal je nooit ook maar een seconde vergeten..!
Wenner, Vol goede moed kijken we naar de toekomst..!

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:28

:D :D
Jee

          Vertrouwen, vriendschap en volmaakt geluk ♡

NessaX

Berichten: 3080
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:29

Gothic_TeZZy schreef:
Damn.. ik wilde zo graag de eerste post..
*is nu lezen*


ik zag de link en reageerde gewoon :)
kdacht niet dat ik eerste ging zijn. Sorry :(:)

ruilen? :D

Na 18 jaar...eindelijk een eigen paard! *\o/*
Fotoshoots voor dieren en mensen Ieva Fotografie

monique1983

Berichten: 3689
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: heteren

Re: Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:31

zo daar is ie dan gelijk ook ff posten

na 9 jaar nog steeds mijn engeltje *NAOMI* 7-5-2003-13-5-2003

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:31

volgens mij is iedereen nu hard aan lezen ... genoeg leesvoer dames ???

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:33

Leuk ! :D

          Vertrouwen, vriendschap en volmaakt geluk ♡

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:34

Ik wou ook 1e post en toen moest ik ineens opnieuw inloggen :') ..

          Vertrouwen, vriendschap en volmaakt geluk ♡

joopiexx

Berichten: 788
Geregistreerd: 01-07-07
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:35

Jolanda hij is echt heel erg leuk geworden!
Op naar weer een geslaagd topic, en daar hoort misschien toch wel weer een meeting bij?

Eindelijk profiel update!
Kleintje ik zal je nooit ook maar een seconde vergeten..!
Wenner, Vol goede moed kijken we naar de toekomst..!

kitzbi

Berichten: 2442
Geregistreerd: 08-09-06
Woonplaats: vlak bij mijn haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:35

leuke foto,s :)

Kom ook eens op mijn Facebook pagina kijken.
Haflingerstal de Eeshoeve kijken.

Tezzy
Berichten: 4583
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:38

Leuk gedaan Jolanda!!!

Tezzy
Berichten: 4583
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:39

Kan ik nu rustig gaan slapen!
Ooh, jolanda volgens mij ben je de tag vergeten [HK]

Nathalie83

Berichten: 1371
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:39

*\o/* *\o/* dikke duim voor Jolanda +:)+ echt super gaaf gedaan!!

Ga ik nu echt me bed in.. ben echt zwaar naar de klote en kapot...

Trusten en tot morgen :P

Paarden weten niets van geld, status en schoonheid. Paarden zien alleen ons hart en accepteren ons zoals we zijn.
https://m.facebook.com/StalVanSteenbergen/

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:40

moet je me even helpen tessa ? wat bedoel je ?

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:41

Super Jolanda!

Ik kan toch niet meeten maar leuk dat jullie dat wel doen ! :D

          Vertrouwen, vriendschap en volmaakt geluk ♡

joopiexx

Berichten: 788
Geregistreerd: 01-07-07
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:41

Ja meiden, ik ga ook naar mn bed!
Morgen nog werken en moet nog mn tasje inpakken voor t weekend!
Moet natuurlijk niets vergeten mee te nemen.

Eindelijk profiel update!
Kleintje ik zal je nooit ook maar een seconde vergeten..!
Wenner, Vol goede moed kijken we naar de toekomst..!

Tezzy
Berichten: 4583
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:41

@Jolanda, bij de vorige staat er toch [HK] voor, denk dat dat bij deze ook moet... :+
Weltruste iedereen, sweet dreams, tot morgen, eehm
Dan ben ik ruitershoppen, xD Tot zaterdag :P
*Morgenaaff dominoday, heeeel belangrijk!*

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Re: Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:43

Weltrusten allemaal ! :D

          Vertrouwen, vriendschap en volmaakt geluk ♡

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Re: Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:44

oke, maar dat past niet, ik zal wel een modje om hulp vragen.


melody93

Berichten: 892
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:45

Dat filmpje is gaaaaaf! De meest sexy haf van allemaal ontbreekt alleen |(

MELODY :)ddd Eindstand L1+7
WICKED :# B+4

Origineel

Berichten: 5278
Geregistreerd: 07-07-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:45

Goed :) :)

          Vertrouwen, vriendschap en volmaakt geluk ♡

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Re: Ons goud staat in de wei, met onze haflingers zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:48

oh nee, ben ik er een vergeten dan ? Heb alle foto's gekopieerd die ik gebruikt heb voor de collage's, maar er zijn er een paar gemaakt door die Maaike toen.

Sorry als ik iemand vergeten ben ...

melody93

Berichten: 892
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 21:50

Ach joh alleen in het filmpje... Geeft niet hoor! Ziet er toch netjes uit allemaal!
Ik vind dat we een keer een mega grote meeting moeten houden, en dan heeeeel veel foto's moeten maken voor ons volgende topic! :D

MELODY :)ddd Eindstand L1+7
WICKED :# B+4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers