Jippie, mijn hond kan loslopen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 21:27

Zo grappig. Ik heb mijn hond Quinty vandaag voor het eerst los laten lopen bij het Loo op het afgezette uitlaatveld. Quinty is dus de asielhond waar ik van de week een berichtje over had. Hij was heel braaf. Ik had veel snoepjes en een speeltje bij me en mijn andere kleine hondje. Er waren nog 3 honden waar hij meteen mee ging spelen. En de eerste keer dat ik hem riep, kwam hij meteen in een rechte lijn op me af lopen! Had ik nooit verwacht, normaal rent hij altijd langs me heen (in de tuin). Ik ben zo blij dat hij het misschien toch kan leren!!! Als het meerdere keren zo goed gaat, ga ik naar het hondenbos in Het Leesten (is ook afgezet, maar dan veeeel groter). Moest ik even kwijt! Doei, groetjes van Heleen en QUINTY.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:33

das idd mooi bos bij het leesten laat mijn paps ook vaak de honden uit. kan je zelf ook keizen hoelang je uit wil en op t veld beneden zijn vaak meerdere honden om mee te spelen end at vinden ze ook geweldig

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 21:42

Het lijkt me fantastisch als ie ook buiten omheinde gebieden kan loslopen (en luisteren!). Wie weet kom ik jullie nog wel eens tegen. Weet je ook hoe je foto's hierop kan zetten? Dan kan iedereen het brave beest zien. Lijkt me wel leuk.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:44

de foto op internet zetten (http://www.bokt.nl/forums/upload.php ) dan via [img] URL [ /img] de foto plaatsen. Vergeet niet bij [ /img] de spatie weg te halen, moet dan dus [/img] zijn! en ipv URL dus het adres van de foto!

HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 21:47

He Marjolein, ik bekeek net je profiel. Zijn dat een paar paarden van Ponycentrum Koopman? Misja, Dinky, Mowgli enzo? Ik reed vroeger altijd op Misja, een halve Yslander! En nu rijd ik bij Alfsengie in Loenen. We hebben nu 3 Yslanders in de Beemte staan. Waar woon je in Apeldoorn als ik vragen mag? Ben wat nieuwsgierig van aard, hihihi. Doei, groetjes.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:52

Je kan ook lekker wandelen in Beekbergen op de konijnenkamp is een heel mooi natuur gebied waar je als de MKZ over is zo de bossen inloopt Pling
Wij lopen daar iedere dag met de hond, lekker stil en rustig en zoooooo mooi daar!!!
Veel plezier met je hondje trouwens Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:55

Lekker is dat he, met je hondje wandelen. Helemaal als ie los kan.
Waldi, onze boevehond, loopt altijd los. Heb hem alleen in de zomer in het dorp vast, omdat het dan wat te druk is.
Ze gaat ook altijd lekker mee rijden! Als ik haar niet meeneem is ze compleet beledigt.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 08:12

gaaf hoor heleen dat Quinty los kan!! echt wel stoer! hopen dat t zo goed blijft gaan

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, IASCrawler en 124 bezoekers