dringende vraag over honden bij hengstenshow van uyetert!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

dringende vraag over honden bij hengstenshow van uyetert!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 17:14

vraagje:we willen graag onze jack russel meenemen naar de hengstenshow van uytert vanavond is dit verstandig?hoe lang duurt het ongeveer en moet je staan of zitten?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 19:33

zou ik zelf nooit doen, wie weet zijn de hengsten of nakomelingen niet zo gesteld op honden en misschien vind jou hondje het wel heel erg leuk daar Knipoog .
ik haat het zelf persoonlijk heel erg als mensen hun honden meenemen naar concours enzo en die gaan daar dan lekker te keer.

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 09:43

Ik weet niet of je hem meegenomen hebt: Ik heb in ieder geval geen jankende jack-russel op de tribunes zien zitten!! Haha! Ik heb je ook niet gezien: Heb je mij niet gezien? Ik val in witte rijbroek meer op dan jij die ik niet ken............. Knipoog Ik heb trouwens alleen Paulien gezien.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 13:09

hi ja heb jou wel gezien ik zat links achter op de tribune met het hondje op schoot,ze gedroeg zich keurig,alleen de veulens werd ze druk van die zijn ook wel heel leuk om mee te spelen! Haha!

had je gezien maar ben te schijterig dan om even een praatje te gaan maken,stom he!
we willen waarschijnlijk stravo op de doruto merrie doen hoor,met aandringen van mijn moeder die was helemaal gek van hem!vind zelf krack ook gaaf maar die is zo duur dat ik dan maar 1 merrie mag laten dekken ipv 2.
hij was lekker rustig he,heel braaf!
dat 8 dagen oude veulen was echt een snoepie!

en voor leo willen we gribaldi kiezen,wat een indruk wekkende hengst zeg,heeft hij te druk met dekken gehad omdat je hem niet zo vaak ziet in de bladen met wedstrijden enzo?

vond het een hele gave show,ik dacht een uurtje,maar was 2,5 uur,mijn zere kontje,maar was het waard hoor,bram de hond hadden we toch beter niet kunnen meenemen maar goed das altijd achteraf he!

groetjes nathalie

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 11:18

Hoihoi
ik was er natuurlijk ook (beide dagen) en heb dus foto's gemaakt!!
en je hoeft niet bang te zijn van suzanne hoor ze bijt niet!!
groetjes jeannette

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 17:56

ja stom he!ben altijd z'on watje mee Bloos had wel foto van mijn merrie's kunnen meenemen nou ja,misschien volgend jaar dan maar.