Nieuw zadel gekocht! *D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Nieuw zadel gekocht! *D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 21:19

Ik zou vandaag eerst naar Schaijk gaan, naar Haffie. Zij zou mijn oude zadel passen en als ie paste zou ze hem kopen. Lachen
Daar aangekomen zag ik die lieve Arie al aankomen met Jolijn op zijn rug. Lovers Kwijl Echt een leuk paardje! Lachen
Helaas paste het zadel niet. Dus zijn we weer weg gegaan. We hebben nog even mijn mint groene rijbroek geruild tegen een oker gele shabrak, die camilla super staat! Kwijl
Toen zijn we naar Apeldoorn gegaan. Eerst ff naar Jessica. Lachen
Daar even 3 kwartier ongeveer gezeten en toen met mn pappie naar een zadelmaker in Apeldoorn gegaan!
Ik heb op 3 zadels gezeten.
Als eerste een Fliff oid (? Verward) met een kieffer boom erin. Daar zaten bijna geen wrongen in dus die vond ik niks.
Toen een Daaleman. Die zat errug lekker..
Nog even een Kieffer Wien geprobeert maar dat vond ik toch 10 x niks eigenlijk.
Ik was helemaal gek van die Daaleman dus die is het geworden. Lachen
Hij zag er alleen niet meer zo heel mooi uit vond ik, wat slijtplekjes.. Maar in de auto kwam ik erachter dat de meeste gewoon stof-plekjes waren. Schijnheilig Was niet echt goed bijgehouden door de vorige 'eigenaar'.
Thuis heb ik hem eerst grondig schoongemaakt en ingevet en hij zag er als nieuw uit!
Toen kwamen we er achter dat er singelstoten miste.. Dus naar onze zadelmaker gegaan en 3 kwartier later was mn zadel klaar. Lachen (Word wel vergoed door de gene waar we hem van gekocht hebben gelukkig)
Gepast op Camilla en wonder boven wonder lag ie SUPER!! Echt hij past precies. Cool
Even gereden en ze liep er super netjes onder! En hij zit super lekker!
Daaleman rulez.. Haha! Heb ook een springzadeltje van Daaleman en die zit ook al super, alleen een beetje hard. Clown Maar ach, dat mag met zn 25 jaar oud! Schijnheilig
Morgen komen er foto's op ITP! Cool

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 21:21

He, wat mooi dat hij meteen past! Party!! Succes met rijden met je nieuwe zadel en met super Camilla! Pling Lovers

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 21:22

leeuk!!!
veel pelzier met je zadel Clown